2020-03-02, 19:08
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nej just för att livet inte handlar enbart om dig och din omgivning.
Naturens egna språk kan varken du, jag eller någon stolle ändra på. Då går det åt helvetet.
Bara att inse fakta att honan eller hanen gör sig fin för sin partner eller eventuella partners.
Helt naturligt.

nja vissa har som hobby att sminka sig, dom tycker enbart det är kul
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlissss
Jag har inget intresse av att följa henne på youtube eller sociala medier. Vänta bara till Anty håller på med Alex, DÅ kommer Mergim tappa det! Och Viktoria och Antys kommande catfight kommer bli brutal

Mergim kommer inte bry sig, han är bög. Han tappar det om Anty åker.

Catfight kan det även bli mellan Victoria och Amilia
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emlissss
Jag har inget intresse av att följa henne på youtube eller sociala medier. Vänta bara till Anty håller på med Alex, DÅ kommer Mergim tappa det! Och Viktoria och Antys kommande catfight kommer bli brutal

Exakt. Och Anty gillar absolut INTE Joakim Lundell och Jesper Bengtsson. Jesper och Anty var båda (tsm med många fler influencers) på hans premiär.

I Jockes vlogg på efterfesten så såg man när Jonna blev filmad, att han i bakgrunden höll på och argumentera med Anty och Felicia Avaklew för att han hade sagt något. Jesper Bengtsson va också inblandad men han har flippat på Anty redan i Studio Paradise så det är irrelevant.
Medlem
Varför är folk så sura här? Om man redan har en influencer kan man lika gärna skicka in en till, hade helst haft 0 från början men nu får dom anpassa sig. Tror att alla förutom Sami kommer koka inombords att han kommer in
Medlem
Undrar hur Sami kommer att reagera på detta?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Mergim kommer inte bry sig, han är bög. Han tappar det om Anty åker.

Catfight kan det även bli mellan Victoria och Amilia

Victoria och Amilia kommer bra överens.
2020-03-02, 19:09
Medlem
burialhexs avatar
Alltså seriöst.
Ska de plocka in en snubbe med 900k följare på insta? Bb2020 Joakim Lundell, grattis.

Kan sluta kolla nu
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att du tycker det är okej att frysa ut och mobba personer, bara för att det är ett tv-program, säger mycket om dig som person. Ja.

Säg gärna när jag har hyllat personer som skriver diskriminerande saker. Citera mig i de inläggen, tack.

Alla här förstår att du slickar Antonias röv så hela ditt ansikte blir brunt för att du hoppas att hon ska vilja bli din vän efter detta. Du har träffat henne EN gång, seriöst. Jag hade också en föreställning och dröm om att jag skulle bli vän med mina idoler (speciellt om jag fått en kram av dem vid en fanträff, som jag antar är fallet med dig) när jag var 12. You'll get over that i sinom tid, jag lovar.
Så inget bry sig om tagga av nu han letar bara en reaktion och han fick just det....
Bannlyst
Sami har pratat en del om hur jocke var innan han tog tag i sitt liv, dom, verkar känna varandra!
Tar dom in Jocke så är det enbart för att få upp tittarsiffror och det visar hur katastrofalt dåligt BB går 2020.
Jocke kunde varit rolig att se när han var jockeboi och söp och var galen, nu är han en tråkig småbarnspappa och affärsman.

In med Gurkan, Roddan och Simon.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
vad ska ens jocke göra i huset
Tittarsiffrorna är väl inte som de räknat med och då skickar de in Jocke. Ett tag i allafall.
Han har väl miljoner följare?
Ingen jag har följt. Jag följer ingen
Medlem
Amilia kommer tappa alla hakor hon har när Jocke kommer in.
2020-03-02, 19:10
Medlem
Så bara en ska in idag när kommer den andra de sökte häromdagen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in