2020-03-02, 19:06
Avslutad
Anty vs Jocke . Hoppas hon äter upp han verbalt efter senast på hans vlogg som han tog bort

Fan så taggad jag blev
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hur många kan det röra sig om?
Alldeles för få för att de inte går runt.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Värdelösa tittarsiffror enligt rykten...
Jag har ju sagt det ett bra tag!
Väntar bara nästa vecka kommer det garanterat in en till som rör om i skiten, Hoppas då att det är Gurkan eller Rodney som knallar in och med JL kör racet fullt ut!
Medlem
Ingen Marcelo Pena in?

Då kommer det bli ligga i huset iaf.
Medlem
Ralllens avatar
Haha undra hur mycket tv4 fick betala för att ha med jockiboy i detta program, vilken jävla flopp.. ett gäng media kåta influencers. In med ett nytt ansikte med liknande mentalitet som rodney för fan
Medlem
Men allvarligt.. tyckte det va för mycket med influensers o skit innan men nu går de ju över styr. Bb ska vara okända människor. Inte någon med en miljard småfans som rostar på sin idol.
Hoppas verkligen han är inne en stund bara och inte som deltagare. Skit produktion
2020-03-02, 19:07
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ok egna erfarenheter från mig själv och min omgivning räckte visst inte. Då får vi agree to disagree!
Nej just för att livet inte handlar enbart om dig och din omgivning.
Naturens egna språk kan varken du, jag eller någon stolle ändra på. Då går det åt helvetet.
Bara att inse fakta att honan eller hanen gör sig fin för sin partner eller eventuella partners.
Helt naturligt.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Helt sjukt att Jocke ska in.

Trodde aldrig han skulle lämna dottern och Jonna.

Same. Trodde jag hade noll respekt för honom innan 🙃
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Anty vs Jocke . Hoppas hon äter upp han verbalt efter senast på hans vlogg som han tog bort

Fan så taggad jag blev

det jag ser framemot är ditt inlägg om 3 timmar
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Dom måste ju ha Jockiboi som nån tillfällig deltagare bara, annars är hela tävlingsbiten körd
Inget tillfälligt läs vad han säger!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hur säger det mycket om mig som person? Vad har min åsikt om vad som är underhållande i ett HUS där folk är allt annat än sig själv och ständigt snackar skit, att göra?

Ska du sitta och förklara för mig hur jag är som person, när du sitter och hyllar folk som skriver diskriminerande saker om folk i huset dagligen? Get the fuck out.

Du sitter och slickar gula rummet i arslet när dom senast igår satt och snacka skit om sin egna bästavän i poolrummet.
Att du tycker det är okej att frysa ut och mobba personer, bara för att det är ett tv-program, säger mycket om dig som person. Ja.

Säg gärna när jag har hyllat personer som skriver diskriminerande saker. Citera mig i de inläggen, tack.

Alla här förstår att du slickar Antonias röv så hela ditt ansikte blir brunt för att du hoppas att hon ska vilja bli din vän efter detta. Du har träffat henne EN gång, seriöst. Jag hade också en föreställning och dröm om att jag skulle bli vän med mina idoler (speciellt om jag fått en kram av dem vid en fanträff, som jag antar är fallet med dig) när jag var 12. You'll get over that i sinom tid, jag lovar.
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Tv4/C More måste vara helt desperata som tar in youtubers och nu en f.d. dokusåpakändis som har sett sina bästa dagar. Är fantasin slut? Finns det inga coola, intressanta okända människor kvar i Sverige?

Jävla lallarproduktion. Nu har jag helt tappat lusten att fortsätta följa BB 2020.

PK sverige som ställer till det tyvär. Har ju märkt själv på sändningarna där det censureras hela tiden så fort de öppnar munnen. De får ju för fan inte ens in alkohol så det räcker att bli full

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in