2020-03-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlissss
Men snälla jag skiter i vem som vinner pengarna och det är långt kvar tills dess. Jag vill se bråk, relationer osv och inte massa vänner som sitter i en ring och kramar varandra. Anty har flera relationer med folk i huset som kommer bli kaos så småningom, Mergim/Alex triangeldramat, hon och Julia stör sig på varandra, hon och Viktoria kommer garanterat tappa det på varandra snart osv osv.

Vad får ni ut av att ha kvar Lisa i programmet?

Mergim kommer spåra om Anty lämnar och det räcker för mig. Du kan kolla på din förebild på youtube istället
2020-03-02, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Om Anty vinner en omröstning nu mot Lisa(som har typ alla Rainbowföljare m.m. som hjälp för att Anty är hatad)

Tror du att din favorit Alex då har nån rättvis chans alls att vinna mot Anty?

Jag gillar Alex mycket mer än Lisa men Anty måste ut för tävlingens skull
`
Nej broder. Anty måste va kvar för mera catfights. Lyssna på mig.
2020-03-02, 19:01
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Det går fortfarande inte att förändra naturens egna lagar. Hur mycket du än skrattar.
Eller hur mycket jag än tycker till om saken.

Ok egna erfarenheter från mig själv och min omgivning räckte visst inte. Då får vi agree to disagree!
Medlem
Jocke kommer in...bekräftat på cmore!
Medlem
Jagtardindotters avatar
nä det här blir sista gången jag kollar på detta vilket skämt tack o hej
2020-03-02, 19:02
Medlem
Boonks avatar
Hahahahahaha vilket jävla skämt till program.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Men om man ska va ärlig, Lisa är väl den lättaste deltagaren att sitta emot, hon tillför noll till programmet.
Nu röstar vi ut Anty för vi inte gillar henne, men ingen vill ha kvar tråkiga Lisa heller?
Tror dom som inte kollar live 24/7 hellre ha kvar Anty och dramat hon skapar med Mergin och negern än Lisa som åstadkommer noll, ja vad tillför Lisa i Big Brother?
Jag kan inte påstå att jag ogillar Anty som människa. Men jag ogillar hennes image.
Lisa har ingen image att dölja sig bakom.
Tycker inte att hon är så tråkig heller. Lite kul att se henne när hon blir full. Hon tål inte mycket.
Hellre Lisa kvar än en ny influencer. Eller också ksn de ta in en människa som är allt annat än lugn och mysig 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlissss
Ni som tänker rösta ut Anty, tycker ni helt ärligt att det är roligare att kolla på Lisa? Förstår inte varför man vill rösta ut någon som faktiskt gör att det händer saker framför en politiskt korrekt tjej som gråter och ber alla att ”inte glömma rösta på lilla mig”

Åh herregud du menar att Anty inte är pk?
Medlem
Hahaha nu vill jag nog att Anty ska stanna för att hon ska se när Jockiboi kommer in Han lär bli oddsfavorit att vinna BB nu. Misstänker dock lite att han kanske bara är mullvad i någon vecka, men vi lär få se
2020-03-02, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
nä det här blir sista gången jag kollar på detta vilket skämt tack o hej

Jupp, vi får hoppas TV4 har en plan och inte tänker ha honom 100% i huset, men det lär dom ju göra så.. BB biggan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Bekräftat nu att Joakim Lundell kliver in i BB, enligt Expressen.

Även bekräftat på BB:s sida. Känns sjukt orättvist med antalet följare han har men i slutändan är det ändå vi som bestämmer. Prenumerar på hans youtube men skulle inte rädda kvar han bara för det. Samma gäller Anty, mycket följare men tror ändå hon åker ikväll.

RÖSTA KVAR LISA!
Medlem
vad ska ens jocke göra i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in