2020-05-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Trasiga jeans och leopardmjukisoverall där man även passar på att visa kalsongerna
På finaldagen!
Ingen klass på folk längre.

Hade Jullan varit i final så hade hon varit pangsnygg i något annat än svart, garanterat!
Håller med. Folk klär sig som skit idag.
Mergim finast klädd ikväll. Så skall en man klä sig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Där bröt Lennie på en regel igen, och direkt blev det censur.

Han kallade Glasman för judejävel.

Driver du??? Gick ifrån en stund o när jag kom tillbaka va det censur...
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Oj oj oj där mitt lilla hjärta! Bra där. Skål.
Och Uffe får stå för sig själv. Jag är inte filosof.
Jag var här för BB2020. Följt heeeeela resan. Sett så mycket mobbing, kärlek och tok. Men nu: NU håller vi i hatten! Nu faaan är det snart klart...😱😂😢😢😢😢 kommer sakna alla på FB. ❤️❤️❤️🤮🤮🤮🤮🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙏🤣🙏🙏🙏🙏😱

Om du ska kalla mig hjärtat så får du väl för fan kalla mig megahjärtat isåfall.

Skål, Bäjby!!
Medlem
Laddjulias avatar
Uppmanar alla att hälsa till adrian boberg efter sami vunnit, ni vet pk-nollan som hoppa av bigbrother pga samis bakgrund.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Förskollärare är också 3-årig universitetsutbildning på ockå det kan hon absolut inte vara.. Möjligtvis att hon gick typ barn o omsorg på gymnasiet och that's that..

Gick hon inte någon teaterlinje som jag förstått det? Well well, håller med dig om att hon höll en omogen nivå där i början av stylingen. Man skämdes åt henne.
2020-05-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Åh skulle kunna BETALA för att få se det ikväll

SAMI DIN JÄVEL NU VINNER DU!
He will...
Medlem
Zingo2s avatar
Vi kan vara överens om en sak, vinner inte Sami kommer han gå ut ur huset och vara överlycklig att detta är slut.👍 Tror inte han bryr sig om pengarna faktiskt. Det gör de andra 2.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Bara så ni vet så uppmanar folk nu i Mergim och Lennie appen att radera appen och sedan ladda ner den igen om och om igen för att få fler röster på lennie

Har provat..funkade inte för mig i alla fall..
2020-05-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Om du ska kalla mig hjärtat så får du väl för fan kalla mig megahjärtat isåfall.

Skål, Bäjby!!
Behövde inte, det gör du själv.🥰
Medlem
BlackBookss avatar
Jassa är snygg ikväll....

Denna säsong gick åt helvete redan innan den startat när de castade massa d kändisar och annat löst folk som på ett eller annat sätt haft en kamera i facet...

Tycker det skall vara totala nobodys som det var för i tiden, iallafall de tidigaste åren.

Ta tillbaka kraven att man måste tävla till sig veckans mat och cigg/sprit. Men om det ska skickas in utan krav skicka in massor.

Vi vill se folk fulla som grisar som säger saker på fyllan som man inte säger annars..

Mer poolparties, det är skoj om det sköts snyggt.

Fler kameror.

Roligare uppdrags tävlingar.

Absolut ingen särbehandling av deltagarna, alla är lika dåliga!!!

Låt folk vara sig själva, ingen censur.

Ja mer och mer och mer och mer.......

GO SAMI!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Bara så ni vet så uppmanar folk nu i Mergim och Lennie appen att radera appen och sedan ladda ner den igen om och om igen för att få fler röster på lennie
Hahaha låt dem göra det då de röster inte räknas! BB har sagt de sållar bort röster från samma enhet.
2020-05-18, 20:36
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vi kan vara överens om en sak, vinner inte Sami kommer han gå ut ur huset och vara överlycklig att detta är slut.👍 Tror inte han bryr sig om pengarna faktiskt. Det gör de andra 2.

Tror han bryr sig mer än vad du tror.
Han vet att han är så nära nu att bli skuldfri.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in