2020-05-17, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tyvärr så tror jag att det blir en ångestperiod, brukar vara så efter stora idrottsevenemang för mig. Dessutom har jag dessutom följt detta slaviskt sedan dag tre. Man borde ha hållt sig till kvällarna när jag ser tillbaka på det. Men det blev ju omöjligt. När jag går in i något så blir det ofta helhjärtat om det så gäller min XBOX, idrott, serier eller liknande. Jag blir helt enkelt besatt. Pheew. Jag hoppas att favoriterna som Jullan, Glasman och Sami kan vara riktigt aktiva på deras sociala kanaler nu när jag skall skaffa Instagram. Kan bli ett inhopp på Amilia och möjligen Mergim bara av ren nyfikenhet och en dos skitsnack man kan garva lite illvilligt av.
Hehe, är precis likadan.
Fan en av livets höjdpunkter är ju vinter och framförallt sommar OS, fotbolls VM och EM.
OS och fotbolls-VM årtalen är fan min livskalender, utan dom skulle jag inte ha någon som helst pejling om vad man gjorde vissa årtal och sån skit. 😁

Ska nog också som du, bita i det ruttna äpplet och skaffa Instagram bara för att ha lite koll på Julia och Sami då.
Fast jag har en krypande, olustig känsla att man egentligen borde anses som för gammal för det. 😂
2020-05-17, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jassas spraytan - OMG
Ja, ser så överdrivet ut just nu. Varför nöjde hon sig inte med en omgång bara? Hennes beslutsförmåga alltså..

Jag tror förövrigt att Jasmine inte skulle kunna hantera så mycket pengar som vinstsumman ligger på. Hon hade gjort massa onödigt trams bara. Som att kasta pengar i sjön.
Vinn nu Sami!
2020-05-17, 18:05
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Tror det är Amilias följare som röstar

Rösterna kommer stötvis.
Det är säkert Pink Ladies som har kapat dom. Skitsamma egentligen.
2020-05-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ja, ser så överdrivet ut just nu. Varför nöjde hon sig inte med en omgång bara? Hennes beslutsförmåga alltså..

Jag tror förövrigt att Jasmine inte skulle kunna hantera så mycket pengar som vinstsumman ligger på. Hon hade gjort massa onödigt trams bara. Som att kasta pengar i sjön.
Vinn nu Sami!
Ja, hon skulle ju tillexempel ge bort 70 lax till Victoria bara för hon åt en harakirikorv...
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Tror det är Amilias följare som röstar
När spelbolagen sätter 1.30 på Lennie och 3.20 på Sami, då kan vi bli oroliga.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore

Vinn nu Sami!

Ja, hon har ju redan lovat bort nästan hela vinsten. Hahahaha!
2020-05-17, 18:07
Medlem
mscatzys avatar
Som någon skrev tidigare. Kom ihåg att en röst på Lennie är en röst på Amilia. Låt det inte ske, plz....
2020-05-17, 18:07
Medlem
Alex i den här uppgiften: "Ge mig tio, jag tar den på nio.....Boooombaclaaaat"
2020-05-17, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Ja, hon skulle ju tillexempel ge bort 70 lax till Victoria bara för hon åt en harakirikorv...
Summerade man hennes utlägg om vinsten så behöver hon det dubbla! Och ALLT var som att spola ned vinsten på toa.
NU sitter idioten och klagar på Samis insatts på låtskrivandet. Blääääää!!!! Blir förbannad på riktigt.
2020-05-17, 18:11
Medlem
Sådär, en röst på att Sami ska vinna registrerad.
2020-05-17, 18:13
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Hehe, är precis likadan.
Fan en av livets höjdpunkter är ju vinter och framförallt sommar OS, fotbolls VM och EM.
OS och fotbolls-VM årtalen är fan min livskalender, utan dom skulle jag inte ha någon som helst pejling om vad man gjorde vissa årtal och sån skit. 😁

Ska nog också som du, bita i det ruttna äpplet och skaffa Instagram bara för att ha lite koll på Julia och Sami då.
Fast jag har en krypande, olustig känsla att man egentligen borde anses som för gammal för det. 😂

Ja dessa evenemang kryddar livet. Skit att fotbolls-EM och OS skall skjutas upp. För att inte dölja besvikelsen att Frölunda tog ett nytt SHL guld. Och älskade blåvitt!
Man är aldrig för gammal för nya utmaningar. Skaffade mig XBOX för några år sedan och det är extremt häftigt med spel som man får söka och leta efter saker med massa gåtor. Trodde aldrig jag skulle fastna för det. Instagram skaffar jag imorgon efter finalen. Är rädd att bli beroende av skiten bara...
2020-05-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha tråkigt att du känner så.
Jag säger tvärtom. Genomsnäll, omtänksam, äkta och faktiskt himla snygg i den frillan.
Men alla kan ju inte gilla alla så 😉
Nä, det har du ju rätt i. 🙂

Edit. Inte det om Lenny dock. 😉

Men se till och låt Sami vinna nu TV4, inget riggande please.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 18:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in