2020-05-17, 09:48
Medlem
mscatzys avatar
Jag skickade en hälsning till alla. De är ändå alla i final och vinnare på sitt sätt.
2020-05-17, 09:51
Medlem
Alltså fy vilka tråkiga finalister, tråkig finalvecka..Alla bara sitter och hyllar varandra och sig själva... liven är helt utesluten att se för den är sövande så tråkig den är, avsnitten får man klicka sig igenom, och klippen från C-more är typ ett som jag velat se på fyra dagar. Skönt att denna säsong är över imorn. Gör om gör rätt. Gör bättre.
2020-05-17, 09:52
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
sami jävla gris, håll käften stängd någongång, sabbar allt för lennie!!

Ja man ska alltid spela med och låta barn få vinna/klara uppdrag.

Oskriven regel.
2020-05-17, 09:56
Medlem
htsolna08s avatar
Verkar inte bli en sista fest med alla gamla deltagare, tråkigt...
2020-05-17, 09:59
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Verkar inte bli en sista fest med alla gamla deltagare, tråkigt...

Man undrar hur säsongen hade varit utan Corona.
2020-05-17, 10:08
Medlem
Tror många följer av ren nyfikenhet nu. Jag som föraktar Amilia något oerhört började följa henne när hon åkte ut av skamlig nyfikenhet över vad megafonen full av skit skulle säga om allt. Jag tror väldigt många gör det av samma anledning. När intresset sen svalnar droppar dessa av.[/quote]
Jag började följa henne av precis samma anledning 🤭 Kommer avfölja henne när allt svalnat, hoppas fler gör det för jag vill inte att hon blir nån influenser och få en massa samarbetspartners och får leva livet utan att behöva "jobba" Det skulle inte vara bra för hennes hälsa för hon skulle inte behöva röra på sig så mycket, sitta framför datan äta och dricka vin är inte bra för Analia 🤭
2020-05-17, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Siffrorna har varit ganska stabila på mellan 100 000 - 130 000. Det är en katastrof för ett program som tv4 gör en sån satsning på, har skrivit det tidigare men det är mindre tittare än trädgårdsprogrammet på samma kanal.

Sen är jag ganska säker på att programmet är helt riggat sedan start, kan inte vara en slump att det till slut var 2 stycken kvar från varje rum.
Tror inte röstningen ens bestämmer finalen utan snarare om man ska våga låta Sami vinna eller inte. Fyrans andra dokusåpor och tävlingsprogram är så riggade att det känns omöjligt att de inte kör med samma trix i BB. De har vad jag vet inte ens någon myndighet som kontrollerar siffrorna eftersom det inte betalas för som förr.
Bra skrivet! 👏
Du har ju fullständigt rätt i allt.

Fyran började ju mygla redan 2011, och nu när dom är statligt ägda är allt så uppgjort i förväg att vi lika gärna kan rösta med våra brödrostar!

Tv4 är enbart ett stort jävla patetiskt PK-drypande skämt!
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 10:13.
2020-05-17, 10:13
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Bra skrivet! 👏
Du har ju fullständigt rätt i allt.

Fyran började ju mygla redan 2011, och nu när dom är statligt ägda är allt så uppgjort i förväg att vi lika gärna kan rösta med våra brödrostar!

Tv4 är enbart ett stort jävla patetiskt PK-förstört skämt!

Det är tur att vi inte betalar för att rösta. Undrar om det hade varit mer kontrollerat om man hade fått sms-rösta. De kanske inte kan rigga när det kostar pengar för folk.
2020-05-17, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Menlöst att diskutera med en idiot som inte ens kan läsa.
Håller på Sami för jag tycker han är bäst, men om Lennie vinner vinner jag 8000kr, så han får gärna vinna, låter tittarna avgöra.
Discord tråden om BB är helt död nu sen ny moderatorer som inte gillar Sami kom in.
Vad är är det för tråd?
2020-05-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Det är tur att vi inte betalar för att rösta. Undrar om det hade varit mer kontrollerat om man hade fått sms-rösta. De kanske inte kan rigga när det kostar pengar för folk.
Jamenvisst, på den gamla goda tiden när man röstade så var väl allt kontrollerat av lotterinspektionen (eller vad dom heter) tror jag.

Men lik förbannat lyckades ju fyran rigga ut Rodney 2011, så dom har ju verkligen finslipat sina fuskfärdigheter genom årens lopp, dom lömska jävlarna. 🤬
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 10:21.
2020-05-17, 10:23
Medlem
mscatzys avatar
Undrar om de är förberedda på att de går ut i en tom studio.
2020-05-17, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Alltså fy vilka tråkiga finalister, tråkig finalvecka..Alla bara sitter och hyllar varandra och sig själva... liven är helt utesluten att se för den är sövande så tråkig den är, avsnitten får man klicka sig igenom, och klippen från C-more är typ ett som jag velat se på fyra dagar. Skönt att denna säsong är över imorn. Gör om gör rätt. Gör bättre.
Dom kan tyvärr inte göra bättre och rätt.
Lägg ner och låt ett riktigt produktionsbolag/tvkanal ta över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in