2020-05-17, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Kan tilläggas är honungen hon och Frida smetade in alla gymredskap med.
Det ☝️ tycker jag är det mest osympatiska, som någon av dom så kopiöst efterblivna deltagarna har gjort i årets gödselhög till säsong.

Till Jasmines försvar var hon ju verkligen inte den drivande bakom detta illdåd, det var ju hela Sveriges "kärleksgudinna" den perversa gruppsexpsykopaten med norra halvklotets mest motbjudande skratt, nudistFrida som ju hade duperat alla lättlurade idioter att hon var godare än jungfru Maria men dom sista veckorna verkligen visade vilket illasinnat, beräknande rövhål hon egentligen var.

Den så sjukt påträngande kram och skrattnazistens honungsattack slog verkligen hennes "snäll men extremt korkad och lite sött sympatiskt flummig" illusion i spillror.

Jasmines slakt av Samis kvast på en hedrande andra plats, enligt mig iaf.

Sen kan man ju alltid diskutera om tex Amilias ständiga och oändliga Ritalinamonologer och Alex konstanta, fullständigt hjärndöda babblande, Fridas vedervärdiga skratt och förstås Mergim och Jasmines hemska skrikande också var osympatiska gärningar, men kan väl bara att bara så här i efterhand betraktas som unikt hyperirriterande inslag i en som sagt oöverträffat usel säsong.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 12:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Undrar om amilias instakonto är hackat 😅

För att?
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag må vara partisk men blev fan rörd över hur rörd Sami blev av sina efterlängtade tittarhälsningar, kolla klippet i bikten efteråt.

Fan Sami måste ta hem det här!!
2020-05-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Känner samma sak och speciellt häromkvällen när det var sista kvällen med gänget och sami inte fick ngt att äta medan de andra åt sushi. Han fick också mycket svårare och tuffare uppdrag.

Idag fick dessutom bara Lennie vara en karaktärsroll..? Detta är bara nga exempel, men vi får ju inte glömma liftkortet som heller inte gav någonting och kom in 70 dagar försent.. och Amor och hans regissörsroller har heller inte gett ngn belöning mer än till och från oss tittare..

Men jag har sagt det förut och känner samma nu, att det är ngn i produktionen som jobbar där nu som ger vissa av deltagarna tips och dyl i bikten, men sami lämnas utanför och blir istället mycket tuffare behandlad.

Känns tungt att se då jag just har sami som favorit, men skulle känt samma även om det varit Jasmine eller Lennie för jag är mycket för rättvisa.

Hoppas den eller dem i produktionen jobbar förgäves och att Sami vinner ändå!
Känner precis samma som du
2020-05-17, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
För att?
gå in på hennes konto så ser du
2020-05-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
gå in på hennes konto så ser du

Yes, ser helt normalt ut för mig.
2020-05-17, 12:13
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag må vara partisk men blev fan rörd över hur rörd Sami blev av sina efterlängtade tittarhälsningar, kolla klippet i bikten efteråt.

Tack för tipset om bikten.👍
Sami är grym!😀😀😀😀👍👍👍👍👍
2020-05-17, 12:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Det var inte fejk då? Jag tänker att han noggrant undvikit känsloyttringar just för att dag 99 kunna beröra alla med att låta ögonen tåras lite och svaja på rösten, det här har varit hans plan sedan första början, fan att inte folk ser igenom det..

.
.
.

Haha, nej, självklart är det helt äkta, jag började lipa själv. Men när det gäller de andra två finalisterna (och även andra deltagare) så har konspiratoriska inlägg enligt ovan varit en självklarhet här i tråden. Man kunde ju hoppas att folk ser hur dumt det blir när man vänder på det och skriver likadant om deras favorit.
2020-05-17, 12:18
Bannlyst
Tycker det är dags för produktionen att meddela deltagarna om hur finalen kommer bli.
Taskigt att låta dom gå omkring och tro att det ska komma massa vänner och anhöriga.
2020-05-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Tycker det är dags för produktionen att meddela deltagarna om hur finalen kommer bli.
Taskigt att låta dom gå omkring och tro att det ska komma massa vänner och anhöriga.
Dom kommer nog få veta. Taskigt som fan annars.
Läste att varje finalist kommer ha en anhörig på plats. Stämmer det?
2020-05-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Varför skulle det vara fejktårar? De är ju gravt understimulerade därinne, minsta uppskattning blir jättestor och nu får de översvallande beröm och hyllningar. T o m Sami blev ju tårögd sa han, för första gången i huset, är det fejk också?
Men sättet hon pressade och pressade fram en liten tår precis efter hon hört första ordet av sin hälsning var lite väl. Samis var genuint han behövde ju inte pressa fram något utan blev rörd och man såg tydligt hur det vattnades till i hans ögon. Brukar inte tycka att folk fejk gråter men reagerade starkt på hur hon höll på och pressa fram som en skådespelerska under en film.
2020-05-17, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad heter låten dem spelar nu på repeat?
”kommer du att stanna kvar” av Stefan Fredriksson

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in