2020-05-15, 19:09
Medlem
Conny63s avatar
Mycket låga odds på Sami ! Är det pga Amilia som oddsen sjunker ?
2020-05-15, 19:10
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Spelar ingen roll för Mergin hade knappt några röster. Han är avskydd på Facebook och överallt. Jag skulle inte bry mig om han verkligen dog på riktigt. Han har ju skrikit det i 100 dagar och jag hoppas han hittar en snara.

Oavsett om Mergim hade fler röster så spelade det ingen roll för hon är favoriserad av produktionen och hela skiten är riggat och hela säsongen skandal. Jag säger ännu en gång att Jasmine kommer säkert vinna. En annan anledning varför hon är kvar och inte Mergim är för att dom vill ha minst en tjej i finalen aldrig att dom låter 3 killar vara i final hur ofta har det hänt? Bara 1 gång och det var ingen pk kanal som höll i programmet då.
2020-05-15, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Vad fan, har produktionen aldrig hört om något som kallas volym? DCn är så jävla låg och har vart det nästan varje dag förutom en period för några veckor sedan.
Inte konstigt alls om dom inte hör längre. Klart att dom blivit hörselskadade om dom suttit i kontrollrummet med den utkastade gaphalsen i så många dagar.
2020-05-15, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Lennie grät en minut sen var han lika sprallig som vanligt, allvarligt.

Han grinade mer när Frida for.. Men nu är han ju i final och den glädjen är väl större än broderskapet till Mergim. Nu blev han ju lite fri utan att behöva såra ngn och inte sätta sig själv i dålig dager. Detta var det bästa för alla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Zara har inte 6 miljoner svenska följare, de flesta som följer Joakim är svenskar

Anty har 300.000 följare. Vad gjorde hennes följare? Inte ett piss hon rök direkt

Såhär är det allt handlar om målgrupp.

Även om Jocke lägger upp en story på Sami så kommer det inte få Jockes följare att ladda ner appar och rösta på en FÖR DOM okänd person! (Om dom inte kollat på Big brother då)
Förstår du?
Varför skulle dom?
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag hade så gärna velat se Mergims reaktion när han upptäckter att han endast ökat sitt följarantal med 12k
2020-05-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Lennie är gladare än vad man trodde så ledsen är han inte. Han säger att han bryr sig inte om att vinna men han är riktigt glad att han är i final och han verkar inte vara så ledsen för Mergim åke

Kan Jasmine stoppa sina svartmagi stenar i röven!!
Där ser du vilket kräk Lenny är, kanske dags för dig att lämna mörkret på den onda sidan och känna Samis ljus omsvepa dig och ta ditt medvetande upp mot den strålande himmelnuggen. 🙏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Väldigt fint! 😂

Enbart ett ytterligare bevis på att Alex har en jordnöt där dom flesta har en hjärna.
Va? Hur var det fel av Alex att be om ursäkt till Mergim för sitt beteende?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Oavsett om Mergim hade fler röster så spelade det ingen roll för hon är favoriserad av produktionen och hela skiten är riggat och hela säsongen skandal. Jag säger ännu en gång att Jasmine kommer säkert vinna. En annan anledning varför hon är kvar och inte Mergim är för att dom vill ha minst en tjej i finalen aldrig att dom låter 3 killar vara i final hur ofta har det hänt? Bara 1 gång och det var ingen pk kanal som höll i programmet då.
Du har tjatat om ditt riggande i veckor nu. Vi får väl se om du har rätt på måndag. Sami ska vinna annars är det nåt fel.
2020-05-15, 19:13
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Inte konstigt alls om dom inte hör längre. Klart att dom blivit hörselskadade om dom suttit i kontrollrummet med den utkastade gaphalsen i så många dagar.
Haha, ja kanske det som är problemet. Eller kanske det är jag som dragit åt mig en hörselskada efter allt gapande?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Fan babblar du om? Zara Larsson har aldrig lagt stories på instagram att rösta på Julia när hon hängde löst den gången hon åkte.

Är du född igår? Hahaha jo det gjorde hon. Jag följer väl förfan Zara.

Den dagen Julia rök så pushade Zara för att hon skulle få stanna på hennes story.

Check your facts. Idiot
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Han grinade mer när Frida for.. Men nu är han ju i final och den glädjen är väl större än broderskapet till Mergim. Nu blev han ju lite fri utan att behöva såra ngn och inte sätta sig själv i dålig dager. Detta var det bästa för alla.

Lite skillnad också att de träffas oavsett om tre dagar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in