2020-05-11, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja Jassa sa det nu också för hon märkte att Frida började hosta efteråt. Jag såg det också Det såg rätt otäckt ut där ett tag för han hade hennes huvud och nacke böjd framåt och sen hade han överarmen runt hennes hals Nej detta har gått för långt nu och jag fattar verkligen inte vad BB håller på med?
Jag såg bråket och undrade hur fan han tänker? Dock är Frida dum som ens ger sig ini ett skojbråk med honom. Dessutom sparkade han höga sparkar precis vig hennes ansikte och det såg ut som att han puttade och slog rätt så hårt.

Nu ligger Mergim och gråter över att allt är så konstigt mellan honom och Lennie sedan Lennie och Sami började sova ihop. Har de fått något svar på om de måste fortsätta sova tillsammans?
2020-05-11, 12:24
Medlem
Mouchinos avatar
Är det ingen som kan skriva till eller skicka klippet till Aftonbladet? Första jag ser när jag vaknar är Mergim säga meningen.. Lennie är så mycket med Sami? Orkar inte.
2020-05-11, 12:25
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag såg bråket och undrade hur fan han tänker? Dock är Frida dum som ens ger sig ini ett skojbråk med honom. Dessutom sparkade han höga sparkar precis vig hennes ansikte och det såg ut som att han puttade och slog rätt så hårt.

Nu ligger Mergim och gråter över att allt är så konstigt mellan honom och Lennie sedan Lennie och Sami började sova ihop. Har de fått något svar på om de måste fortsätta sova tillsammans?

Kanske BB ser deras relation som osund och därför måste Lennie fortsätta sova med Sami.
2020-05-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Kanske BB ser deras relation som osund och därför måste Lennie fortsätta sova med Sami.
Jag hoppas att det är därför. Nu pratar Frida om att det var så kul att skojbråk med Mergim igår. Tyckte inte alls att det såg roligt ut. Känns mer som att hon håller på så för att hon så gärna vill vara vän med alla och då låter hon folk trampa på henne.
2020-05-11, 12:28
Bannlyst
Mammagruppen på Facebook med över 10.000 medlemmar är upprörda över Mergims våld mot Frida igår natt.
Finns klipp ute som visar allt.
Mergim hade nog kunnat åka ut om det längre tid kvar!
2020-05-11, 12:30
Medlem
Nu röstar vi på sami så han åker ikväll så vi slipper att han vinner
2020-05-11, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag har röstat med appen i min mobil.(Frida, ut) Var röstar man mer nånstans. Verkar som att ni röstat 2 ggr? Jag röstar aldrig på något i vanliga fall men känner att det är dags för att rädda den enda normala deltagaren Sami.
Normal när man haft 1488 intatuerat?
2020-05-11, 12:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Jag kan ju tycka att det är Mergim som inte ska gå in ett skojbråk med en tjej på det viset. Kändes som greppen han tog kom naturligt för honom. Tror han känner ett agg mot henne för att han inbillar sig att Lennie och Frida har något och tycker hon är så jävla snäll mot honom. Masserade honom och bryr sig verkligen om honom och han behandlar henne som skit. Stödet han får av Frida duger väl minst lika bra som Lennies men handlar ju inte om det utan Mergim är ju helt besatt av Lennie.
2020-05-11, 12:32
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Mammagruppen på Facebook med över 10.000 medlemmar är upprörda över Mergims våld mot Frida igår natt.
Finns klipp ute som visar allt.
Mergim hade nog kunnat åka ut om det längre tid kvar!

Kanske BB riggar röstningen ikväll så att Mergim åker ut "naturligt".
2020-05-11, 12:39
Medlem
När alex kastade vatten över viccan så ville folk anmäla honom för våldtäkt men mergim får säga och göra vad han vill
2020-05-11, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Kanske BB riggar röstningen ikväll så att Mergim åker ut "naturligt".

Hur? Mergim hänger inte löst
2020-05-11, 12:48
Medlem
__Alez__s avatar
Mergim var ledsen för att Lennie börjat hänga mer med Sami på sistone. Herregud.

Han tror också straffet från BB att Sami och Lennie skulle sova tillsammans var för att sära på honom och Lennie.
Senast redigerad av __Alez__ 2020-05-11 kl. 12:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in