2020-05-11, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Islams dåliga kvinnosyn finns det gott om bevis för, antar att du är muslim själv eftersom du kör dom där argumenten.

Frida är den som är mest värdig att vinna Big Brother 2020, därefter Lennie, Sami.

Oavsett vad så hoppas jag att någon pratar med honom när han kommer ut kring hans beteende.
Han har betett sig dålig mot så många deltagare, tycker att det är otroligt dåligt att han gick vidare till finalveckan, hade gärna sett han lämna
2020-05-11, 02:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag är vaken 👋 va ett brottargrepp (som både jass och Frida förklarade) så inte direkt så han höll händerna kring halsen som det låter på vissa. Men helt klart gick det överstyr! Håller även med att Lennie veeeerkligen borde ta detta med sin "lillebror" så han förstår när han går över gränsen. Alla ligger bara tysta och sen skrattar dom över att han blev sur.
Han har grymt svårt styra sina känslor, blir nog extremt mkt extra där inne. Och nu med separationsångest och ensamhetskänslor på det Men får hoppas han får hjälp med detta utanför. Som jass sa nyss, (som är lite likadan) att man måste tänka på hans ålder och hans svårighet att styra sina impulsiva känslor, hon har börjat lära sig nu mer och mer. Men absolut att BB borde ta detta med han, när ingen av de andra verkar göra det.

Han höll överarmen runt hennes nacke och det där är över gränsen totalt. Vet du hur jag vet det? Min bror dog av just ett sånt grepp så jag vet hur lätt och snabbt det kan gå fel!
2020-05-11, 02:22
Medlem
Man behöver fan inte argumentera med mergim räcker bara att man ryter ifrån och säger att man inte behandlar frida på det viset så kommer han att lipa och krypa under täcket lol
2020-05-11, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Oavsett vad så hoppas jag att någon pratar med honom när han kommer ut kring hans beteende.
Han har betett sig dålig mot så många deltagare, tycker att det är otroligt dåligt att han gick vidare till finalveckan, hade gärna sett han lämna

När hans syster var på besök förstod man ju att hon också är medberoende till hans vidriga beteende. Eller så fick hon restriktioner att inte tala om att han betett sig som en fitta eftersom det skulle trigga honom igen.
2020-05-11, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ojoj, jag trodde Flashback skulle stötta Alex i detta.
Nope alla hatade honom. Och älskade mergim trots att han och amilia var dom falskaste i huset
2020-05-11, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Man behöver fan inte argumentera med mergim räcker bara att man ryter ifrån och säger att man inte behandlar frida på det viset så kommer han att lipa och krypa under täcket lol

Den enda som kan säga ifrån till Mergim är BB. Alla andra tycker han att han har rätt att trycka ned totalt.
2020-05-11, 02:25
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När hans syster var på besök förstod man ju att hon också är medberoende till hans vidriga beteende. Eller så fick hon restriktioner att inte tala om att han betett sig som en fitta eftersom det skulle trigga honom igen.

Om jag minns rätt så sa hon ”ha kul och va vänner med varandra” .. med andra ord sluta vara en pussyboy och bråka.
2020-05-11, 02:27
Medlem
Citat:
Den enda som kan säga ifrån till Mergim är BB. Alla andra tycker han att han har rätt att trycka ned totalt.
Men att vara tyst hjälper inget och han lär fortsätta trots varningarna. Därför någon i huset som borde säga något o
2020-05-11, 02:30
Medlem
Citat:
Men att vara tyst hjälper inget och han lär fortsätta trots varningarna. Därför någon i huset som borde säga något o

Ja, det borde dom verkligen göra men tyvärr kommer det inte hjälpa. Han har för stora problem för det.
2020-05-11, 02:31
Medlem
Citat:

Hon fick nog inte säga något om det, men det kändes som hon försökte indirekt säga till honom flera gånger om vissa saker men eftersom han är så otroligt osmart så förstod han nog ingeting av det
Många skyller på att han är ung osv med det är bara löjligt och det ger honom inte rätten att bete sig som han gör bara för det
Han är 21 år inte ett 8 år
2020-05-11, 02:32
Medlem
Citat:
Ja, det borde dom verkligen göra men tyvärr kommer det inte hjälpa. Han har för stora problem för det.
Och tro mig han var definitivt rädd för alex. Jag är från orten och jag minns hur mergim sa till frida att han inte är rädd för alex och att han skulle ge han en 43a i ansiktet. man snackar bara om att man inte är rädd för en person bakom ens rygg om man faktiskt är rädd. Och han våga fan inte ens konfrontera alex. Jag såg hans blick när alex konfrontera honom och jag har sett såna blickar förr när folk blir rädda.
2020-05-11, 02:37
Medlem
Citat:
Och tro mig han var definitivt rädd för alex. Jag är från orten och jag minns hur mergim sa till frida att han inte är rädd för alex och att han skulle ge han en 43a i ansiktet. man snackar bara om att man inte är rädd för en person bakom ens rygg om man faktiskt är rädd. Och han våga fan inte ens konfrontera alex. Jag såg hans blick när alex konfrontera honom och jag har sett såna blickar förr när folk blir rädda.

Förstår inte varför de andra är så rädda att konfrontera honom trots att dem vet att hur han beter sig är oacceptabelt, kommer ihåg när han i början kallade Jasmine för hund osv då gick hans "vänner" till Jasmine och sa till henne att dem inte tyckte att han gjorde rätt men ingen sa det till honom

Alex gjorde helt rätt i den situationen, den enda som vågade säga emot

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in