2020-05-13, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tycker det är konstigt att Julia följer Mergim på insta.
Varför?
2020-05-13, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför?
Så som han har betett sig mot henne
2020-05-13, 00:59
Medlem
Citat:
Så som han har betett sig mot henne
Hur har han betett sig? Har tänkt mig att dom har kommit rätt bra överrens med varandra ändå? Hon har väl ändå försvarat honom en del också.
2020-05-13, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem fan vill gå på middag med henne. Drar bara ner stämningen.

Vilka är drömmiddagen då ?
2020-05-13, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
De som ska in och besöka huset kanske?

Men alltså hjälp! Gick in i hennes live och skrollade igenom kommentarerna lite! Är det alltid så mycket hat och förtal mot Sami bland hennes tittarkommentarer?? Fick nästan ont i kroppen av att läsa runt där. Så. Jävla. Lågt.

Är det bara hennes fanclub som beter sig så eller snackar hon också ner Sami? Säger hon aldrig ifrån?

Sjukt, sjukt, sjukt. Trodde faktiskt inte det.

Hon har faktiskt snackat skit om många deltagare på hennes lives, men har faktiskt inte hört henne nämna något om Sami
Amilia säger aldrig ifrån så länge det inte handlar om henne, Mergim eller Lennie
2020-05-13, 02:08
Medlem
Dom personerna som snackade mest skit om Julia i huset följer Julia nu. Vad är det för fel på henne. Hade folk snackat skit om mig hade jag agerat. Tror Lennie eller Mergim tar detta
2020-05-13, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hon har faktiskt snackat skit om många deltagare på hennes lives, men har faktiskt inte hört henne nämna något om Sami
Amilia säger aldrig ifrån så länge det inte handlar om henne, Mergim eller Lennie

Vågar ej?
2020-05-13, 02:28
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Dom personerna som snackade mest skit om Julia i huset följer Julia nu. Vad är det för fel på henne. Hade folk snackat skit om mig hade jag agerat. Tror Lennie eller Mergim tar detta
Att följa någon på Instagram betyder inte att man är nära vän bara en enkel följare.Julia vet precis var hon har dem som varit i BB.Hon har bara Sami och Glasman som hennes närmaste "riktiga"vänner och det vet hon,dem andra BB representanterna är bara tillfälliga så kallade fake vänner som kommer glömmas bort med tiden.
2020-05-13, 03:09
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Izabella story. Påstår att hon är 99,9 % säkert att inte Sami vinner. Hon säger också att hon är smart. Hon verkar vara en jubelidiot. Helt blåst när hon pratar. Låter som hon har napp i mun

Tyvärr har hon rätt även fast hon framför det som en särskoleelev.

Ni inbitna i tråden vet redan vart ni hörde teorin först.
2020-05-13, 03:21
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
”Ohumaniskt”, ”Figurera ut”.
”Cornelis Breivik” som hon också sa för någon vecka sedan
2020-05-13, 06:57
Medlem
Citat:
Crazy!

Men jag tänker såhär. Om man ser till exakt ALLA omröstningar som har varit i appen (utom skräckveckangrejerna som han inte hade så stort intresse av) så har Sami vunnit dem stort. Alla kvarräddningar, alla specialuppdrag och allt sådant som inte uppmärksammats med något pris såsom bäst påskkärring, bäst superhjälte och bäst instagramfilm. Han har med andra ord redan vunnit. Det är Sami som kommer fortsätta synas framöver, det är bara honom man kommer minnas när det gått några år (på samma vis som med Carolina Gynning även om de inte har några direkta paralleller i övrigt).

OM det nu skulle bli så att Sami inte vinner den sista omröstningen bara för att exakt ALLA som haft någon annan som favorit i ren protest röstar för den sista som är kvar jämte Sami på måndag så låt gå. Då swishar vi över en liten slant så han kan lösa sina skulder med vår hjälp istället (30 000 följare på instagram, skulle räcka att alla drog över 30kr) och så lämnar vi det här spektaklet bakom oss. Som sagt. Sami har redan bevisats vara den med råge mest populära deltagaren av bb2020, finns ingen utgång som skulle kunna bevisa motsatsen.

Vinner han inte och det finns möjlighet att swisha kommer jag absolut göra det!! Han är den stora vinnaren oavsett 🤗
2020-05-13, 07:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
”Cornelis Breivik” som hon också sa för någon vecka sedan
Jag minns detta. Kan vara det roligaste jag hört! Hon är helt pantad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in