2020-05-10, 16:55
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Rösta ut skriket Jasmine !! Det är på tiden för fan!! Ni sa ni skulle ta henne efter Amilia men det sket sig... Exakt som jag sa hela tiden om vi inte passar på rösta ut henne så kommer hon komma långt och även kanske vinna hela skiten. Skådespelaren har klarat sig och hon är fortfarande kvar.

Pink room röstar ut Jasmine för dom ser hellre att Sami och Frida är vidare än skådespelaren.
Låt Jass vara kvar, hon och Mergim blir inte bättre än 3:a eller 4:a ändå.
2020-05-10, 16:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men alltså nu tänker ni för mycket tror jag. Om de uppmanar alla att rösta ut Jasmine så hoppas de väl att folk gör det också? Många röstar säkert redan idag, så Pink Room kan ju inte räkna med att folk fortfarande kan rösta om de skulle byta mål helt plötsligt...
Må så va Men att vi är många som är överens nu kan knappast vara en nackdel hursom. Av kommentarerna att döma verkar Frida chanslös!
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Man skall alltså få en värdig vinnare genom att rösta ut någon annan? Hur tänker man egentligen. I varenda produktion i TV röstar man på den man önskar att vinna. Varför köra på människors hat mot deltagare i nästan varje omröstning, det understödjer ju bara rena hatet.
Ja det är för mig helt obegripligt, och som du säger spär bara på hatet och hetsen. Men jag antar att det gynnar Tv4 i slutändan.
2020-05-10, 16:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Frida ut, vi som vill ha Sami kvar måste för en gång skull vara enade så FRIDA UT
2020-05-10, 16:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
4 röster på Jasmine 👋

Ja ut med skriket Jasmine alla här sa att vi skulle få ut henne men verkar inte som det längre. Jag sa flera gånger passa på rösta ut skriket annars kommer hon långt, Amilia kan ni vänta med hon kommer hänga löst igen och röstas ut men inte Jasmine och kolla jag hade rätt och nu vill dom inte rösta ut henne längre. Hon har blivit en favorit för dom som skrev så mycket negativt och störde sig på henne, dom kör hellre ut Frida för vad? För hon går naken och vart i huset kortare tid? Jasmine har skådespelat och fått ut flera med sin häxjakt, Julia åkte ut pågrund av henne också.
2020-05-10, 16:59
Medlem
Mouchinos avatar
2 på Frida här!
2020-05-10, 16:59
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Lystring: Det finns visst en chans att rosa rummet kör den fint de pratat om och fortsatt satsar på att få ut Sami. Vi måste rösta enigt.

Vi som vill ha kvar Sami röstar Frida ut. Sami sa dessutom igår att han vill stå med Jass i final.

Men är du helt körd eller dom vill hellre se Sami gå vidare än skriket punkt slut. Ingen gillar skriket för Pink room vet hur falsk hon är och hur mycket hon skådespelar även använder sig av sin häxjakt på andra och fått ut dom på de sättet. Amelia och andra har gått ut med att rösta på Jasmine kolla på deras Instagram så ser du när dom röstar på henne
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-10 kl. 17:04.
2020-05-10, 17:02
Medlem
xrlpyts avatar
Åh nej, Sami säger att han ska åka till Stockholm en gång i månaden och träna med Alex, och alltså få dåliga vanor igen!
2020-05-10, 17:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
Frida=Ut ur huset
2020-05-10, 17:04
Bannlyst
En del grupper på Instagram som stödjer Lennie och Mergim röstar nu ut Frida, för dom tror om Jasmine är kvar tar hon röster från Sami.
Så Frida kommer få åka hem i morgon, alla undersökningar tyder på det 👍
2020-05-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Men är du helt körd eller dom vill hellre se Sami gå vidare än skriket punkt slut. Ingen gillar skriket för Pink room vet hur falsk hon är och hur mycket hon skådespelar även använder sig av sin häxjakt på andra och fått ut dom på de sättet. Amelia och andra har gått ut med att rösta på Jasmine kolla på deras Instagram så ser du när dom röstar på Jasmine.

Nope. Snarare rätt smart.

Förstår även att du som hänger på flashback för att hjälpa Mergim till vinst resonerar annorlunda i hur man ska lägga sin röst. Inget konstigt med det.

Jag lägger min röst på Frida ut eftersom jag vill ha Sami kvar.
2020-05-10, 17:06
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Min tolkning: De är båda modersberoende och har inte klippt av navelsträngen känslomässigt, deras relationsmönster är symbios, de är ännu inte två individer psykiskt i relation till varandra. Den som spelar barnets roll i en sådan relation hänger besatt i hälarna och modern sätter inga gränser. Modern kräver inte egen tid och klipper inte av navelsträngen, hon vill ha ett efterhängset barn, de båda vill ha en symbiotiskt relation. Eftersom ingen av dem har en erfarenhet av en relation där man gjort sig självständig vet de inte hur man klipper av. De av oss som har inte har symbios som relationsmönster störs av deras symbios.

Spot on! Tack för detta underbara inlägg.

Anknytningen pågår från båda håll och främst "modern" ger "barnet" massor med uppmärksamhet utan några egentliga pekpinnar. Barnet tar till sig detta som moderns dimjölk. Objektrelationen är nog nästa steg i utvecklingen, och detta kräver att modern visar barnet aja-baja-sidan också för att relationen ska bli mer sund. Som det ser ut nu, med barnets mognadsgrad, har barnet drabbats av motöverföring i och med att barnet inte kan hantera en bestraffning av oönskade handlingar. Barnet är just nu mycket misstänksamt mot allt och alla som säger ifrån när barnet inte får som det vill (EDIT: dvs att andra ser till att barnet får bestraffning, lite otydlig i den meningen i inlägget).
Senast redigerad av Moscow99 2020-05-10 kl. 17:10. Anledning: Edit
2020-05-10, 17:06
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tolv och en halv röst på suggan.
Hon vill ju ut och smaka på okända mäns penisar genom hål i väggen.
Du menar alltså att hon är en Gloryswallow tjej?Inte bara en swinger utan..Näää men så hemskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in