2020-05-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, en väns tror vi. Lägenheterna på plan 23 kostar 11-12 miljoner, så "hennes" som ligger ännu högre upp (vad det verkar) är förstås ännu dyrare, knappast något fröken Stapelfeldt har råd med.

Om du kollar var hennes kompis ”Phille” står skriven så är det i det huset Amilia är i. Det är hundratio procent hans lägenhet. Han står skriven där med en annan kille.
2020-05-08, 14:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Varför skulle han gnälla, han njuter för att han trivs som fisken i vattnet på vuxendagis trots sina 36 år. Jag ser hellre att ngn som får kämpa med trivseln vinner, som fd alkisen Sami som avstår från gratis sprit. Det skall väl inte vara lätta pengar?
Ska och ska, det är väl upp till var och en att bedöma.
2020-05-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Amilia håller en ILSKEN live just nu emot flashback och alla "patetiska incelgrabbar" som hetsar kring Mergims utlåtande och "sprider falska rykten". Känner mig inte särskilt träffad av den beskrivningen faktiskt.

Det intresserata med detta är ju att hade människan läst tråden så hade hon märkt har det inte varit en övervägande majoritet här inne som tror att han sa n-ordet. Så varför den TONEN Amilia?

Hon borde däremot fokusera sig på fb grupperna istället, där kan vi snacka hetsiga diskussioner om vad han sa med många som är säkra på att han är skyldig, och jag tror helt ärligt att de har större påverkan än oss.

Skrockar åt detta och hur seriös Amilia var i denna live, "NI KAN TA NER VÅRA KONTON MEN NI KAN INTE KROSSA OSS VI ÄR PINKROOM UNITED"

Enjoy your 15 min in the sun Amilia.

Såg den i efterhand..Känner mig absolut inte skyldig till något av det hon sa...Jag är kvinna, har aldrig hotat någon, tycker att jag brukar vårda mitt språk..Undrar om hon läser själv eller ngn skickar till henne..Det enda jag känner mig skyldig till är min starka önskan att Sami ska vinna 😍
Och blir riktigt irriterad att hon drar upp Samis förflutna..Tycker hon att Mergims beteende i nutid är bättre
2020-05-08, 14:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om du kollar var hennes kompis ”Phille” står skriven så är det i det huset Amilia är i. Det är hundratio procent hans lägenhet. Han står skriven där med en annan kille.
Ah, häftigt, då hade jag ju rätt i min teori.
2020-05-08, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja hon svor det ja! Men det är möjligt att andra informerat henne och då uppenbarligen saltat rejält för det hon påstod stämmer inte ens. Ja förutom att majoriteten av hos här inne INTE tillhör Pinksekt och blir därmed genast avfärdade som "lågbegåvade incels".

Till hennes försvar så stod hon faktiskt ute på "sin" balkong under liven
Jag fattar ingenting. Känns som det är hennes egna pengar som brinner inne om Mergim inte vinner. Tycker de verkar ohyggligt desperata faktiskt? De måste nästan tro att de är kört att vinna emot Sami, som om det inte såg mörkt ut innan n-gate blåstes upp?

Tycker synd om Sami faktiskt som får stå i skottlinjen för detta helt utan anledning. Han råkar bara tillhöra andra sidan.

Nä nu längtar jag lite efter finalen så det här tjäbblet kan gå över.

Det är möjligt att Amilia tycker att det är hennes pengar. Jag har ju hela tiden sagt att hon vill vinna genom Mergim eller Lennie. Om ngn av dom vinner kommer hon att ta hela äran och tro att det var tack vare henne de vann. Kanske är bbpolisen hennes konto?
2020-05-08, 14:22
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Varför skulle han gnälla, han njuter för att han trivs som fisken i vattnet på vuxendagis trots sina 36 år. Jag ser hellre att ngn som får kämpa med trivseln vinner, som fd alkisen Sami som avstår från gratis sprit. Det skall väl inte vara lätta pengar?
Jag gillar Lennie och han och Mergims fina relation. Det är därför jag följt detta BBår så mycket.
Dom har kämpat mycket också i mina ögon.
Du får känna vad du vill men detta är vad jag känner.
2020-05-08, 14:22
Medlem
Lite roligare kunde de ju hitta på med en greenscreen istället för att ha ett loopat klipp filmat från en bilväg
2020-05-08, 14:25
Medlem
xrlpyts avatar
Jag trodde att de åtminstone skulle få "flyga" med ett VR-headset, men drömmen hade varit om de kunnat ta in en sån där stor fläktapparat på utegården och de hade fått flyga i luftströmmen med såna där dräkter.
2020-05-08, 14:25
Medlem
1754s avatar
Muslimen Mergim ber Jesus Kristus om hjälp....
2020-05-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, en väns tror vi. Lägenheterna på plan 23 kostar 11-12 miljoner, så "hennes" som ligger ännu högre upp (vad det verkar) är förstås ännu dyrare, knappast något fröken Stapelfeldt har råd med.

har du källa på det? enligt värdeindikation ligger lägenheterna på 3 miljoner på adressen. tycker ej vi behöver diskutera folks boende och huruvida det är någons egenägda eller inte.
2020-05-08, 14:30
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sami är den ende rättmättige vinnaren av Big Brother 2020. Han är sig själv och vågar visa om han är less på allt. Vad gör Lennie, kör nåt låtsas game där han är en påhittad figur som aldrig tycker nåt är tråkigt, alltid redo, alltid glad, alltid tålamod, aldrig arg, alltid lycklig. Finns inte ett enda fel på den killen, helt otroligt! Hörrni Lennie måste vara fullkomlig? Tyvärr blir nog många Lennies fans besvikna nu men han är inte perfekt och det som gör detta så otroligt sjukt irriterande är han att gör allt för att försöka vara det och tydligare blir det att han vill behaga alla för pluspoängen det ger honom. Dessutom tror jag Lennie och Mergim har kört lite fult spel också då de legat hos varandra utan mikrofoner och viskat, vissa kommentarer i köket som skulle kunna stödja teorin om att det finns både en och två fula fiskar där. Märkligt att BB väljer just ett sånt straff där man särar på Mergim och Lennie? Jag tycker inte heller att Lennie förtjänar nån miljon då han inte ens kan hjälpa en rumskamarat i nöd eller som blir utsatt för trakasserier, om det inte är Mergim förstås för då springer han snabbt som fan för att hjälpa honom. Tittade på senaste Efterlyst där en Kvinna fick priset för civilkurage, hon sprang ner för att hjälpa en man som blivit skjuten, tyvärr klarade han sig inte men hon visade sitt mod och vilja att hjälpa sin medmänniska i nöd, ingen tvekan där inte. Lennie kan inte ens säga till Mergim när han drygar sig och det är så fegt och svagt så man fattar inte. Det är hans närmaste vän där inne och han tittar bara handfallet på när Mergim blir översittare. Glöm att han ska vinna detta, han ska inte ha något pris alls för så fantastisk har han då inte varit! Mycket av det han gör är ju för att ställa sig in hos tittarna. Det har jag fattat för längesen!

Sami ska ha pengarna och äran för alla dagar han stått ut med allt där inne och för modet att våga vara sig själv i alla situationer och inte sprungit och agerat ryggkliare för att utvinna nån slags profit eller fördelar på det.
Åter igen ett välskrivet och vettigt inlägg! Önskar verkligen att fler Lennie fans såg på honom såhär kritiskt men verkar uppenbarligen vara för mycket begärt. De ser bara den imaginebilden av Lennie som han ger dom utan att ifrågasätta hur märkligt det faktiskt är? Obegripligt.

Jag är övertygad om att de två har kört med fulspel och paktat även under finalspelet. Tycker tex det var märkligt att trion röstade exakt lika varje gång. Förövrigt känns det oerhört enkelt att fuska i årets BB. Bara ta av micken, viska något, de kanske säger till men efter ett sorry är allt lungt. Ett produktionshaveri är vad det är.
2020-05-08, 14:31
Medlem
Hahaha, skedarna Lennie trycker in är gigantiska 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in