2020-05-10, 16:29
Medlem
Zingo2s avatar
2 på Frida
2020-05-10, 16:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
De uppmanar även att invänta ytterligare instruktioner innan de ska lägga rösterna.

Vill du på riktigt att Sami ska vinna så försöker du inte få en enad fanbase att ändra sig så att rösterna splittras. Igen.
Nej, jag har Lennie som nummer ett och Sami som nummer två (av de som är kvar).

Jag har inte sett någon uppmaning att vänta på instruktioner, tvärtom lade Amilia precis ut på sin story när hon lägger sin röst på Jass. Alla som fangirlar på henne lär ju redan ha gjort detsamma.

I BigBrotherSveriges kommentarsfält räknade jag till kanske fyra-fem på sin höjd som röstade på Sami, resten (av hundratals kommentarer) säger Jass eller Frida. Kanske liten övervikt på Frida..
2020-05-10, 16:31
Medlem
KrossedOuts avatar
4 röster på Jasmine 👋
2020-05-10, 16:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
För mig kvittar det vem som vinner, så länge det inte är Sami som vinner 👍🙌
Varför inte? den ende värdiga vinnare.
2020-05-10, 16:32
Medlem
Så alex och anty blev inget par. Varför tror ni det var? Skulle gissa att det var för att alex var för på henne. Sedan så förstår jag inte varför han var så intresserad utav henne lol.
2020-05-10, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, jag har Lennie som nummer ett och Sami som nummer två (av de som är kvar).

Jag har inte sett någon uppmaning att vänta på instruktioner, tvärtom lade Amilia precis ut på sin story när hon lägger sin röst på Jass. Alla som fangirlar på henne lär ju redan ha gjort detsamma.

I BigBrotherSveriges kommentarsfält räknade jag till kanske fyra-fem på sin höjd som röstade på Sami, resten (av hundratals kommentarer) säger Jass eller Frida. Kanske liten övervikt på Frida..

OM detta stämmer blir jag glad. Men tänker fortfarande inte chansa och uppmanar därför alla som vill ha Sami kvar att tänka som mig. Rösta ut Frida.

Ps, Glasman, Julia och andra med många följare som vill Samis bästa resonerar likadant.
2020-05-10, 16:36
Medlem
Gör som jag, in och rösta ut DumFrida nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför inte? den ende värdiga vinnare.

Uppenbarligen delar vi inte samma åsikt!

Självgod jävel som går runt o säger att han kommer vinna. Bara det gör att han blir ovärdig vinnare.
Usch. Hoppas han ryker på måndag. Skulle jubla högt.
Medlem
Globalisten55s avatar
Självklart så borde röstningen varit
Vem vill du rädda-Stanna kvar
Men BB Prod är den värsta Ever
Frida skall skickas tillbaka till sin Swinger klubb🤪
Där passar hon bäst in med sitt celluit arsle
2020-05-10, 16:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Uppenbarligen delar vi inte samma åsikt!

Självgod jävel som går runt o säger att han kommer vinna. Bara det gör att han blir ovärdig vinnare.
Usch. Hoppas han ryker på måndag. Skulle jubla högt.
När har han sagt att han ska vinna? Han fick frågan igår vem han tror vinner BB, då sa han Mergim eller Lennie.
2020-05-10, 16:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är enda chansen att få en annan vinnare än Sami. Däremot fattar jag inte varför de försöker, för tittarsiffrorna skulle åka brant nedförsbacke om Sami försvann. Då har de inget program.

De har tappat greppet om produktionen rätt så länge nu och orkar inte bry sig längre. De har tappat så mycket så de själva är säkert villiga att offra allt för att få slut på praktfiaskot. Någon annan förklaring är omöjlig att finna.
2020-05-10, 16:43
Medlem
Lystring Flashback! Det finns ingen (0%) chans att Sami åker imorgon, därför är det upp till oss vem av tjejerna som åker. Det är dags för skriket Jasmine att åka hem till sin tråkiga prins!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in