2020-05-10, 16:17
Medlem
FriskaFreddes avatar
La min röst på Frida. Hoppas nu att vi alla håller ihop så att det inte blir splittrat!
Medlem
Två röster på jassa. Ccl!!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag litar absolut INTE på pinkroomfansen och definitivt inte Amilia, när det dessutom läkte att de skulle "förvirra oss", så jag säger att Frida fortfarande ska ut. Jag tror absolut att de kommer ändra sig igen och försöka köra ut Sami nu.

Blir förövrigt jävligt less på BB som kör rösta ut veckan innan finalen. Det ska vara favoriter kvar, det är det mest rättvisa.

Men alltså nu tänker ni för mycket tror jag. Om de uppmanar alla att rösta ut Jasmine så hoppas de väl att folk gör det också? Många röstar säkert redan idag, så Pink Room kan ju inte räkna med att folk fortfarande kan rösta om de skulle byta mål helt plötsligt...
2020-05-10, 16:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag litar absolut INTE på pinkroomfansen och definitivt inte Amilia, när det dessutom läkte att de skulle "förvirra oss", så jag säger att Frida fortfarande ska ut. Jag tror absolut att de kommer ändra sig igen och försöka köra ut Sami nu.

Blir förövrigt jävligt less på BB som kör rösta ut veckan innan finalen. Det ska vara favoriter kvar, det är det mest rättvisa.

Man skall alltså få en värdig vinnare genom att rösta ut någon annan? Hur tänker man egentligen. I varenda produktion i TV röstar man på den man önskar att vinna. Varför köra på människors hat mot deltagare i nästan varje omröstning, det understödjer ju bara rena hatet.
2020-05-10, 16:21
Medlem
2 röster på Frida!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Man skall alltså få en värdig vinnare genom att rösta ut någon annan? Hur tänker man egentligen. I varenda produktion i TV röstar man på den man önskar att vinna. Varför köra på människors hat mot deltagare i nästan varje omröstning, det understödjer ju bara rena hatet.
Det är enda chansen att få en annan vinnare än Sami. Däremot fattar jag inte varför de försöker, för tittarsiffrorna skulle åka brant nedförsbacke om Sami försvann. Då har de inget program.
Medlem
xrlpyts avatar
Hur ser det ut på facebook då, ni som hänger där? Finns det några överhuvudtaget som "kampanjer" för att rösta ut Sami?

Om jag skulle tvingas gissa så skulle jag säga att Sami får kanske 10-15% av utrösterna, och att Jass och Frida delar ungefär jämnt på resten.
2020-05-10, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men alltså nu tänker ni för mycket tror jag. Om de uppmanar alla att rösta ut Jasmine så hoppas de väl att folk gör det också? Många röstar säkert redan idag, så Pink Room kan ju inte räkna med att folk fortfarande kan rösta om de skulle byta mål helt plötsligt...

De uppmanar även att invänta ytterligare instruktioner innan de ska lägga rösterna.

Vill du på riktigt att Sami ska vinna så försöker du inte få en enad fanbase att ändra sig så att rösterna splittras. Igen.
2020-05-10, 16:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tydligen kommer Pink Room rösta för att få ut Jassa, i alla fall vill den s k BBPolisen det, och även Amilia. innebär det att Flashback också borde rösta på Jass..?
Nä vi tar Frida.
2020-05-10, 16:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
2 röster lagd på att Sami ska ut!
Kändes fantastiskt att lägga dessa röster. 😆
Håller du på Lennie?
2020-05-10, 16:27
Medlem
Citat: