2020-05-09, 20:31
Medlem
Raskaoverisens avatar
Snart drar Glasman igång Live på Insta med Julia
Antingen på Julias eller Glasmans Insta
2020-05-09, 20:32
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag har absolut ingenting emot deras ev läggning då jag själv har en bror som jag stolt kan berätta är Homosexuell, det jag ställer mig frågande till är hur denna relation ska hålla på utsidan? Ett tag kanske men sen kommer det krackelera för att de är inte finstämda med varandra. Vet Lennie nämde det också till Amilia när hon var putt för hon inte fick attention och han sa. Men ALLT kretsar inte kring dig Amilia? Nu kretsar allt kring Mergim istället och frågan är hur länge Lennie pallar att lägga all sin energi bara på en person för det är ju vad Mergim kräver
Fantastiskt höra att du har en bror som faktiskt får leva det liv han förtjänar 🙏 hedrar dig att berätta!

Vad som händer sen är det ingen som vet. Man kan ju bara hoppas ✊ visst mergim kräver mycket.. men lennie verkar faktiskt va en person som vill kämpa för han. Magiskt enligt mig
2020-05-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Knappast någon överraskning.
Så glad han var som utklädd till påskkärring😁
Dansade runt som en liten tös.
Men det är egentligen inte det som stör mig. Man får vara hur man vill.
Hans beteende dock - det är det jag inte klarar av. Så egoistisk ochuppmärksamhets krävande!

Tyvärr har han förstört hela min BB säsong.
Retar mig mer på honom än vad jag kan njuta av underhållningen.
Bara det retar upp mig ännu mer.
Försöker att inte lägga energi på honom men när de är så få kvar finns det nåt i hans beteende varje
Gång jag tittar så retar jag mig. Det är inte konstigt att han varit mobbad tidigare och knappt haft några
Kompisar. Trots den vänskap han och Lennie byggt upp är det bara en tidsfråga innan han förstör den
Med. Han kommer sura på Lennie i alla möjliga lägen till det tom blir för mkt för Lennie. Han blir ju sur på Lennie för att de inte får sova tillsammans fast det inte är Lennies beslut.
Kan bara tänka mig alla de tillfällen han kommer vara avundsjuk efter att de fått lämna huset och är
Tex ute med de andra fd deltagarn och festar. Så fort han inte får Lennies totala uppmärksamhet blir
Han sur och grinig. Kommer vara många som slåss om Lennies uppmärksamhet efter programmets slut
Och det kommer 100% sluta med att det Mergims humör blir för mkt för Lennie.
Frågan är bara när...

En sak har jag funderat på..Hur skulle han klarat sig om Lennie hade åkt ut för ngr veckor sedan? Han hade antagligen brutit ihop och lämnat..Jag förstår inte folk som vill att han ska vinna..Kolla på Sami..en efter en har hans vänner åkt ut..Har han brutit ihop?? Nej! För han är stark i sig själv..Mergim är inte ngn värdig vinnare!!
2020-05-09, 20:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Fruktansvärt enligt mig 😭 stackars dom om ni gjort så. Ibland känner man sig inte själv .. ibland FÅR man inte ens vara sig själv pga andra omständigheter vilket är FRUKTANSTVÄRT tragiskt.. 😢 stödjer du det menar du?
Men lugn i bussen nu. Det har jag aldrig påstått. För att vara flashback är det oerhört positivt att folk accepterar två män som ett kärlekspar överhuvudtaget, vilket många ändå gör, man kan tyvärr inte ställa allt för höga krav på det här forumet.

Jag förstår givetvis Mergims situation och tycker det är fruktansvärt om han aldrig har eller kommer kunna leva ut som han själv vill. Det har diskuterats flitigt här huruvida det kan vara en vara orsakerna till att han mår så dåligt. För att han inte kan vara sig själv. Så jo, jag hoppas absolut att han får vara sig själv ute i verkligheten sen!
2020-05-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hon blev "ledsen" hon är ute på häxjakt efter Mergim nu som hon varit med flera stycken och fått ut dom.
Hoppas Sami vinner BB. Mergim är en fjant som skulle åkt ut för längesen. Frida ut på måndag!
2020-05-09, 20:41
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men lugn i bussen nu. Det har jag aldrig påstått. För att vara flashback är det oerhört positivt att folk accepterar två män som ett kärlekspar överhuvudtaget, vilket många ändå gör, man kan tyvärr inte ställa allt för höga krav på det här forumet.

Jag förstår givetvis Mergims situation och tycker det är fruktansvärt om han aldrig har eller kommer kunna leva ut som han själv vill. Det har diskuterats flitigt här huruvida det kan vara en vara orsakerna till att han mår så dåligt. För att han inte kan vara sig själv. Så jo, jag hoppas absolut att han får vara sig själv ute i verkligheten sen!

Fan blir såååååå rörd över ditt inlägg. Tack 🙏
Blir helt rörd över detta. Alla borde få älska den som dom vill som du säger. Detta höjde dig rejält i mina ögon 👊
2020-05-09, 20:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, helt klart. Om dom kom ut så vore det as bra. Så kan folk sluta snacka om att dom har en fucking broderlig vänskap och då kan folk sluta klaga på att man fucking spekulerar kring deras närhet.

Kan jag hålla med om. De behöver inte skämmas för vem de vill dela sitt hjärta med men de vill knappt inte erkänna det för sig själva. Alla har ju ändå redan förstått för längesen så det är ju ingen hemlis direkt. Kroppsspråket säger mer än ord! Att kalla det för broderlig vänskap är ett sätt att rättfärdiga och vagga in sig själva att det bara är just storebror/lillebror förbindelse men det faller ju helt eftersom syskon sällan är så intima med varandra som Mergim och Lennie är.
2020-05-09, 20:44
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hoppas Sami vinner BB. Mergim är en fjant som skulle åkt ut för längesen. Frida ut på måndag!

Nej Jasmine skulle göra det!! Mergim har bjudit på sig och han är rolig han och Sami är roligast punkt slut.

Jasmine har spelat ett skådespel och fått ut många med sin häxjakt taktik. Varför följer inte Julia henne på Instagram för? Hon följer Lennie och Amilia som är Pink room, jo för hon vet att Jasmine är fejk hon har fattat det. Hon som fick ut Julia genom trigga Frida att snacka med henne på fyllan.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 20:48.
2020-05-09, 20:45
Medlem
Citat:
Men lilla gumman....gubben.... Tjejjen...killen eller hen .. va du än är... Dom kanske inte vet än ?????hur jäkla sjuka är alla som bestämmer över dom ? Nä fattar inte ..ni borde växa upp och tänka på lycka i livet som t.o.m Sami gör
Straight killar håller inte på sådär med varandra. Så enkelt är det.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
En sak har jag funderat på..Hur skulle han klarat sig om Lennie hade åkt ut för ngr veckor sedan? Han hade antagligen brutit ihop och lämnat..Jag förstår inte folk som vill att han ska vinna..Kolla på Sami..en efter en har hans vänner åkt ut..Har han brutit ihop?? Nej! För han är stark i sig själv..Mergim är inte ngn värdig vinnare!!
Jag tror Mergims vinst är att ha funnit Lennie. Få förunnat ..dom är som gjorda för varandra . Han behöver inte vinna .. bara vara vid hans sida 👍
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Fantastiskt höra att du har en bror som faktiskt får leva det liv han förtjänar 🙏 hedrar dig att berätta!

Vad som händer sen är det ingen som vet. Man kan ju bara hoppas ✊ visst mergim kräver mycket.. men lennie verkar faktiskt va en person som vill kämpa för han. Magiskt enligt mig

Ja men så är det ju. Vi vet inte, hoppas det går bra. Det är ju en sak att vara i huset och komma ut på utsidan sen. Tiden får utvisa
2020-05-09, 20:47
Medlem
Sant inte ens killkompisar eller syskon har sådan närhet till varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in