2020-05-11, 01:02
Bannlyst
Varför diskuteras det inte mer om att produktionen tvingar Sami och Lennie att sova i samma säng?
Veckan är ju över, tycker det är skitskumt att inte detta lyfts upp mer på Instagram, Facebook lr andra forum!
2020-05-11, 01:09
Medlem
mscatzys avatar
Konstigt att Mergim lackade ur.
2020-05-11, 01:09
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ok, tack. Verkar som att bikten gällde mikrofonen hör jagnu, känns mer logiskt, Frida eller de andra verkar ju inget upprörda.

Galet att han blir så arg av en tillsägelse att han byter sovrum!
Efter tillsägelsen gick han in i bikten för och få reda på vad han gjort fel, men fick inge svar...han lacka för att han tyckte båda gjorde samma sak men bara han som fick tillsägelse.
2020-05-11, 01:12
Medlem
mscatzys avatar
Mergim tog stryptag på Frida.
2020-05-11, 01:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy

Ja Jassa sa det nu också för hon märkte att Frida började hosta efteråt. Jag såg det också Det såg rätt otäckt ut där ett tag för han hade hennes huvud och nacke böjd framåt och sen hade han överarmen runt hennes hals Nej detta har gått för långt nu och jag fattar verkligen inte vad BB håller på med?
2020-05-11, 01:19
Medlem
Så hur skall alal tjejerna försvara mergims beteende nu? Om han nu tog stryptag?
2020-05-11, 01:23
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så hur skall alal tjejerna försvara mergims beteende nu? Om han nu tog stryptag?

Det här är inte klokt. Jass såg det, jag såg det och vad gör BB? INGENTING!
2020-05-11, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy

Andra gången denna vecka han är hårdhänt mot Frida.
2020-05-11, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det här är inte klokt. Jass såg det, jag såg det och vad gör BB? INGENTING!
Jag har ingen aning hur tjejer på instagram och amilia kan hålla på och försvara honom så som dom gör. Men sedan anklaga alex för allt möjligt.
2020-05-11, 01:25
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Andra gången denna vecka han är hårdhänt mot Frida.

Såg inte bra ut!
2020-05-11, 01:26
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha det där fick mig att skratta faktiskt Tack?? Men vafan PARTY PATZY ju! Vem hade du velat se som 4a då?

Maj gaaad vilken svår fråga det blev! Jag får nästan existentiella grubblerier.... Jag tror jag får landa i att jag ger dig rätt. Jag kan liksom knappt acceptera att övriga förutom sami, glasman och Julia hamnar på någon plats alls i detta förutom i bottenträsket. Sami glasman och Julia är de enda jag har respekt för och gillar. Pstzy tyckte jag var trashig, men möjligtvis snäppet bättre än bottengänget som då är alla andra. Så åkej, jag ger dig rätt men bara om han blir 4:a. 😉
2020-05-11, 01:27
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja Jassa sa det nu också för hon märkte att Frida började hosta efteråt. Jag såg det också Det såg rätt otäckt ut där ett tag för han hade hennes huvud och nacke böjd framåt och sen hade han överarmen runt hennes hals Nej detta har gått för långt nu och jag fattar verkligen inte vad BB håller på med?
Nää det såg verkligen inte bra ut och med en avslutande slap i ansiktet. Sami sa ju nåt om att han va för hårdhänt då när han tog tag runt huvudet. Men för sjuttioelfte ggn så slutar det enbart med ett...Mergim, du bryter mot reglerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in