2020-05-18, 15:13
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vem tror ni vinner, helt seriöst? Jag vet att de flesta röstningar/diskussioner över allt pekat åt samis fördel, men tänker liksom alla som inte är insatta i olika rötningar etc. som bara röstar ikväll. Har en känsla av att dom är Lenniefans.. vad tror ni?

De stora preliminära omröstningarna har varit precisa hela säsongen. De brukar också visa ett tvärsnitt av befolkningen och även kvällsrösterna. Bettingsajter har haft fel en gång och det var första omröstningen med Anty. Så nu pekar alla större omröstningar och dessutom bettingsajter på Sami som vinnare utan minsta tvekan. Därför ställer jag mig frågande till kommentarer som "det blir jämnt mellan Sami och Lennie". Inte en enda stor omröstning pekar på att det skulle bli speciellt jämnt.

Betsafe har odds 1.3 på Sami och 3.0 på Lennie och om jag skulle överföra det sambandet till sport så är som som om Liverpool skulle möta ett korplag.

Naturligtvis gäller den påhittade devisen "it ain't over until the fat lady sings", men allt pekar på en överlägsen seger för Sami, just nu. Så jag tror och hoppas allt detta slår. Go Big Sam!
2020-05-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Men om du sett så har han ju skitont i ryggen. Jag fattar faktiskt inte att han ens fixar vissa saker han gör. Hade väl haft diskbråck och han kände igen smärtan. Han kan ju knappt gå rakt ibland. Så nej det har nog inget med det andra att göra
Ähh, inse faktum. Lenny är en vek gnällig fjant! En väldigt snål dricka och godistjuv dessutom. 😉

Hoppas frisörerna nu spänner fast honom med ett 2 tons spännband, och rakar bort den där jävla horribla styggelsen till "frisyr" han har.
2020-05-18, 15:16
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Ähh, inse faktum. Lenny är en vek gnällig fjant! En väldigt snål dricka och godistjuv dessutom. 😉

Hoppas frisörerna nu fängslar honom med ett 2 tons spännband, och rakar bort den där jävla horribla styggelsen till "frisyr" han har.
Haha gnällig är väl det minsta han är 😂 inte ens ni verkar ju ha sett/ hört hur ont han har just för att han inte gnällt 😅

Nej han ska ha kvar frillan! 👍 Men bort med slingan och lite kortare så 👌😉
2020-05-18, 15:18
Bannlyst
Bara det här frisörbesöket visar vem som är den värdiga vinnaren.
Jasmine är tråkig att lyssna på, usel på kallprat.
Lennie vankar av och an som en osalig ande och borde själv fatta att folk blir störda av det.
Sami kan ta folk, duktig på att konversera och passar nog in i alla sammanhang!

Så mina två röster som jag ännu inte lagt, lägger jag på Sami.
Frisörbesöket visar skillnaden mellan Sami och dom andra två finalisterna.
2020-05-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Håller med. Det emot Lennie som älskar att vara i huset och uppskattar varje minut han är där gör att Lennie egentligen är mer värd att vinna. Jag har redan lagt min röst på Sami för jag tycker ändå att han är en genuin person och hoppas verkligen att han betalar av sina skulder så att han kan börja från scratch. Någon som vet om kronkalle kommer ta alla pengar? Får han inte behålla något alls?

Jag tycker att det är ganska normalt att vilja komma ut. Onormalt är att vilja vara kvar. Har Lennie inget liv där ute? Är det en plåga att vara inne måste man anstränga sig mer för att vara kvar. Vill man bara vara kvar och trivs som fisken i vattnet är det väl ingen ansträngning att vistas där. Skall han vinna pengar så lätt, utan ansträngning?
2020-05-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Helt annan klass förr!!!

Jag minns när BB gjorde comeback 2014 och 2015. Budgeten gick ner rejält!

2014 gick Anders ut i en studio med lika mycket publik som under ”vem vill bli miljonär”

2015 vann Christian och kolla hur lame final:

https://youtu.be/_FpzRBzMET0

Dom har alltså fått gå ur huset och stå i studion - där blir vinnaren dragen?

Efter 2012 sjönk BB rejält. Om det ska bli stort igen får de gå tillbaka till förr
Så är det ju.
2011/12 minns man ju fan nästan allt av, fast det är länge sedan.
2014/15 minns då iaf jag inte ett jävla skvatt av, fast jag vet att jag såg dom säsongerna?
Eller jag tror jag har ett väldigt svagt minne av en tatuerad tjej? Som möjligtvis var lesbisk?
Inte säker dock.
Så denna säsong är nog fullständigt bortblåst från ens medvetande till helgen då, mest troligt. 😁
2020-05-18, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Sami med lila hår? Ska han gå från att vara nazist till att bli en SJW?
Hoppas han vinner detta nu

Lila är snyggt, vill se det. Han är ingen lagom gråfis och passar i lila.
2020-05-18, 15:29
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tycker att det är ganska normalt att vilja komma ut. Onormalt är att vilja vara kvar. Har Lennie inget liv där ute? Är det en plåga att vara inne måste man anstränga sig mer för att vara kvar. Vill man bara vara kvar och trivs som fisken i vattnet är det väl ingen ansträngning att vistas där. Skall han vinna pengar så lätt, utan ansträngning?

Har man valt att gå in i bb-huset så jag tycka att det är roligare att se någon som har roligt och uppskattar att vara där inne än någon som klagar från typ första veckan att man vill ut. Efter 100 dagar så är det självklart att man vill ut. Men många sökande fick inte ens komma in i huset och de andra deltagarna har blivit utröstade, och de hade säkert gärna stannat 100 dagar i huset.
2020-05-18, 15:31
Medlem
RÖSTA PÅ LENNIE IKVÄLL: SAMI KOMMER ÄNDÅ TJÄNA PENGAR PÅ SIN YOUTUBE KANAL SEN!!! Och han är en slashas dels med!
2020-05-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Sami med lila hår? Ska han gå från att vara nazist till att bli en SJW?
Hoppas han vinner detta nu

På tal om gamla synder: Lennie har dragit katten i svansen i 4-års ålder och dragit vingar från flugor ggr flera i sin barndom. Han lär ha kallat sin mamma "din jävla fitta" åtminstone en gång i tonåren så han är inte ngn helgon han heller!
2020-05-18, 15:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
RÖSTA PÅ LENNIE IKVÄLL: SAMI KOMMER ÄNDÅ TJÄNA PENGAR PÅ SIN YOUTUBE KANAL SEN!!! Och han är en slashas dels med!
Menar du fjant Lennie? Inte en chans, det kan du glömma.👍
Finns bara en värdig vinnare och det är Sami.👍
2020-05-18, 15:36
Medlem
Så många gånger Jassa förstört för Sami.

Hårfärg som inte blandats, hans kvast, gymmet osv

Och hon bara skrattar åt det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in