Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Men det handlar inte om att smutskasta utan om våra egna bedömningar kring deltagarnas beteende och agerande utifrån vad vi ser och hör. Men Sami sticker ju inte under stolen med att han känner av tristess eller att han tycker det är en massa oljud. Han ger inte sken av att allt är guld som glimmar.
Differensen mellan Sami och Lennie t.ex är ju som natt och dag. Lennie har ju inga dåliga dagar, han har ju inga problem ö.ht i huset, därför får jag känslan att han spelar över för det känns inte genuint, han slätar över precis allt. Jag vill att vinnaren av BB ska var äkta och ingen låtsas Sci Fi figur som hoppar runt och överdriver allt, eller ja allt positivt för nåt negativt finns inte. Funkar inte för mig
Så du tror att det hade varit kul att se på om dom hade stoppat in 19 st Sami som tyckte det va tråkigt va där och kämpat varje dag mot tristess menar du? 🤔 Humm... Klart det måste finnas med olika sorters människor i ett sånt här program. Jag blir glad att det finns genuint snälla och fina män som Lennie.
Lennie vill bli stimulerad med att göra saker. Han vill njuta av upplevelser.
Sami är också en mycket fin person, det hör man verkligen när han pratar seriöst med någon. Han gillade dessutom Amilia väldigt mkt som ni kanske har hört han säga flera ggr, men som många här smutskastade.
Känns bara som att Sami kommer få lite panik när han inser vad det skrivits på vissa ställen, han är finare än så.