Citat:
Ursprungligen postat av
Lella68
Såg den i efterhand..Känner mig absolut inte skyldig till något av det hon sa...Jag är kvinna, har aldrig hotat någon, tycker att jag brukar vårda mitt språk..Undrar om hon läser själv eller ngn skickar till henne..Det enda jag känner mig skyldig till är min starka önskan att Sami ska vinna 😍
Och blir riktigt irriterad att hon drar upp Samis förflutna..Tycker hon att Mergims beteende i nutid är bättre

Exakt, och hur mycket skit pratade inte Amilia om hans beteende i huset? 51 av hennes 71 dagar i huset? De blev fakevänner mot slutet eftersom de konkurrerade om Lennies uppmärksamhet och han ville inte välja mellan de två.
Jag förstår mig verkligen inte på människor som håller på Mergim men smutskastar Sami genom att dra upp Samis förflutna. Han har uppenbarligen gått vidare från det där, Mergims lever i den. Vad är värst?
Citat:
Ursprungligen postat av
scaloppina
Det är möjligt att Amilia tycker att det är hennes pengar. Jag har ju hela tiden sagt att hon vill vinna genom Mergim eller Lennie. Om ngn av dom vinner kommer hon att ta hela äran och tro att det var tack vare henne de vann. Kanske är bbpolisen hennes konto?
Kan absolut vara möjligt. Hon kommer garanterat ta åt sig äran om någon av Lengim vinner i alla fall. 100%.