Citat:
Ursprungligen postat av
Virgo1
bbspoils och bbklipp handlar om deltagarna och de lägger upp en massa klipp, medan bbpolisen mer handlar om kontoinnehavaren och dennes åsikter. Hon lägger knappt upp några klipp. Ibland la hon upp några som hon tagit från de andra kontona utan att ge cred. Det gör det kontot till ointressant enligt mig. Man vill läsa om deltagarna, inte nån anonym persons åsikter.
Jag läste att bland annat det kontot försökte lura folk som håller på Sami genom att säga att de ska rösta Jasmine så att de som vill ha kvar Sami också gör det, men sen ska de ändå rösta Sami. Till de som håller på med sånt undrar jag - Tror ni inte tillräckligt på att er favorit håller hela vägen eller? Är det därför ni måste ta till såna medel.
Varför är bbspoils nertagen? Den drevs ju av en hyfsat opartisk person som delade med sig av klipp till oss tittare. Vilket jag i alla fall var tacksam över.
Jag håller med, det kontot växlade rätt fort till att bli ett riktigt hat konto och spelade på Amilias alla strängar. Uppenbart att den drivs av en ung tjej som idoliserar kvalitetsprogram som Ex on the beach. Störde mig som fan på deras drev mot Glasman, Julia och Sami, och jag är glad att den är borta. (Komiskt att Alex nu blir beskylld för att vara den som fick kontot raderat

)
Jag tror att de håller på sådär för att det är osäkra på om Lennie kan vinna över Sami, helt klart. De vet att han har stort stöd och är nu fullkomligt desperata i sin hets och smutskampanj.
Angående bbspoils förstår jag inte alls varför den togs ner, för som du säger var det kontot relativt opartisk och vad jag vet höll den tjejen på Jasmine. Dock lade hon inatt ut en video på Mergims n-ord härva för att folk hade efterfrågat det och pinkroomfansen blev galna för att hon "bidrog" till hetsen emot Mergim. Så kan vara de som fick bort kontot, vet inte.