2020-05-07, 16:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Strawpoll

https://www.strawpoll.me/19974169

Silent, dubbelkolla med moderatorerna om att det är okey att posta länken ofta.
Kolla också att andra kan göra det när inte du är inne.

Klimakterietanten, bra inlägg tidigare. Vi behöver om och om igen bli påminda om vilka kräk och svagbegåvade fyra flickor som är kvar och hur de har betett sig under 85+ dagar i fiasko BB. Det enda som jag har förstått av hintar är att Sami Jacobsson tar det här för att kunna avsluta med någon slags acceptans. Så jag är faktiskt inte så orolig längre.
Men det betyder att vi måste svettas lite mer nu när det inte är så långt kvar.

Att bögalbanen inte kommer att ta det gör tittandet lite uthärdligt. OBS: Grodan har inget emot bögar. Jobbar och umgås med många gaypersoner men de är raka motsatsen till pojken med husporslinet i käften.

Let the game begin!
2020-05-07, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Silent, dubbelkolla med moderatorerna om att det är okey att posta länken ofta.
Kolla också att andra kan göra det när inte du är inne.

Klimakterietanten, bra inlägg tidigare. Vi behöver om och om igen bli påminda om vilka kräk och svagbegåvade fyra flickor som är kvar och hur de har betett sig under 85+ dagar i fiasko BB. Det enda som jag har förstått av hintar är att Sami Jacobsson tar det här för att kunna avsluta med någon slags acceptans. Så jag är faktiskt inte så orolig längre.
Men det betyder att vi måste svettas lite mer nu när det inte är så långt kvar.

Att bögalbanen inte kommer att ta det gör tittandet lite uthärdligt. OBS: Grodan har inget emot bögar. Jobbar och umgås med många gaypersoner men de är raka motsatsen till pojken med husporslinet i käften.

Let the game begin!

vad säger discord grodan? är det frida som ska åka och är sami fortfarande den stora vinnaren?
2020-05-07, 16:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad säger discord grodan? är det frida som ska åka och är sami fortfarande den stora vinnaren?

Allan, får inte så jättemycket information. Igår tänkte jag lägga in en lång kommentar på hur mycket särbehandling Mergim har fått med bland annat en veckovis direktkontakt med familjen och någon sorts kurator. Men de flesta har ju redan listat ut det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim: "Synd att jag har mask, annars hade alla på TikTok känt igen mig så hade vi fått massa likes"
Tror jag spydde lite där
Jag gick raka vägen till toaletten och kaskadspydde upp allt innehåll i magen samt tarmarna. Han har inte lite hybris den där killen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Sådana som Amilia har inspirerat folk i alla tider. Man undrar och beundrar, hatar och avskyr dem, de delar folk i 2 läger, det finns de som hatar dem och de som beundrar, få blir inte alls berörda av dem. Redan på 1800-talet beskrev Dostojevskij hennes sort i "Vita nätter", då hade inte den sortens människor ännu ett namn. Freud och hans efterföljare har skrivit en massa om dem. De har även inspirerat en hel del filmskapare.

Julia var en färgstark person, dock inte av samma sort som Amilia.
Nämen professorn har talat, genomtänkt 😂 😂 det kunde jag oxå berättat för dig din lilla "allvetare"
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag blir galen av att det pågår en kollektiv censur på sociala medier angående Mergims beteende inatt, inget konto har postat klipp på det och kommentarer om det raderas. En av 560 nackdelar med att det är just fjortisar som sköter dessa fankonton är ju att de alla är team bullygang.
2020-05-07, 16:24
Medlem
Strawpoll, vem vill ni ha ut?

https://www.strawpoll.me/19974169
2020-05-07, 16:25
Medlem
Sami ska till finalen med bögparet för att säkra hans vinst. Annars kan det bli svårt mot Lennie och en av tjejerna, då Lennie kommer ha ett enormt stöd. Kommer skratta gott när lillbögen inser han hamnar sist av de tre. Han tror nog seriöst han har chans till vinst
Medlem
Jag lägger min röst på att Frida ska UT... hon borde åkt ut för länge sen, "GUUUD VAA KUUUUL"
Medlem
geek12s avatar
Så vem är bbpolisen då?

Hoppas iaf att Jasmine ryker på Måndag!
2020-05-07, 16:26
Medlem
Även om Julia verkar rätt obrydd att hon fått lämna ”Big brother” så bryr hon sig desto mer av all kärlek❤️ som hon fått från tittarna efter uttåget.*
–*Det känns jättekul och annorlunda att läsa. Jag är så glad för de fina orden.*

https://www.aftonbladet.se/a/Xg1aKo
2020-05-07, 16:26
Medlem
Gutis avatar
Såg att Sami hänger löst på måndag.

Jag kom att tänka på det gyllene liftkortet som han vann i och med staktävlingen mot Amilia. Kan det finnas en chans att han räddas den gången han sitter nominerad? Malin i studion sa att han skulle få det sinom tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in