2020-05-04, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
I huset är han det. Vad är det du inte fattar?

Är du efterbliven lr menar du att Sami har schizofreni?
Så i huset är Sami sig själv och utanför huset är han en annan fast sig själv?
2020-05-04, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej du har rätt man ska kunna ta konstruktiv kritik och kan man inte det så finns det det nog inga som helst chanser att få se en sådan person göra en förändring. Det är ju ett rätt stadigvarande beteende hos henne som andra också kan bli lidande av. Visst alla kan göra bort sig eller häva ur sig saker utan att tänka men hon ska ju vara rätt bright så jag får inte ihop det riktigt! Tror det bästa är att först titta sig själv i spegeln (symboliskt) och ibland se sig själv ur andras ögon. Hur uppfattar vänner och bekanta mig, tar jag till mig det de upplever negativt hos mig? Gör man inte det så har man väl inget intresse i att ens nära och kära ska känna sig bekväma och må bra i mitt sällskap

Det är av kritiken som vi kan lära oss mest, det är livsviktigt för att kunna utvecklas. Tål man inte kritik kommer man aldrig att ha den hjälpen som behövs för att kunna växa vidare. I Sverige generellt är det lite fattigt med kritik, man får ingen feedback, medan t ex italienare är riktigt duktiga på det. I Italien kommer alla hela tiden med både beröm och kritik vilket hjälper till att förstå hur de vill att man skall vara i landet. Om man inte visste innan hur man var så kommer italienarna att berätta det rakt ut för dig.
2020-05-04, 19:26
Medlem
Har röstat Frida av många olika anledningar..i början brydde jag mig inte så mkt om hennes skratt...men nu kryper det i hela kroppen när hon drar igång och katten springer all världens väg när hon hör hennes skratt (eller Jasmines skrik &#128521 droppen var kvällen när Julia o Frida diskuterade och Frida absolut inte lyssnade eller förstod..

Är så nervös inför kvällens program...Julia får inte åka hem 😭😭
2020-05-04, 19:32
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Och nu bråkas det? Sluta bägge två. Jobbigt.
2020-05-04, 19:35
Medlem
Sami kommer inte vinna nu när Julia åker ut.
2020-05-04, 19:37
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Kvinnorna om mordhoten efter ”Big brother”: ”Mörkrädd”

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/g7lv6J/kvinnorna-om-mordhoten-efter-big-brother-morkradd

ta åt er alla incels!
2020-05-04, 19:38
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tveksamt... 4 mot 1. Och folk verkar rösta random men mot. Du har rätt.
2020-05-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Varför skulle inte han vinna, han har ju vunnit alla omröstningar vs lennie
2020-05-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Har röstat Frida av många olika anledningar..i början brydde jag mig inte så mkt om hennes skratt...men nu kryper det i hela kroppen när hon drar igång och katten springer all världens väg när hon hör hennes skratt (eller Jasmines skrik &#128521 droppen var kvällen när Julia o Frida diskuterade och Frida absolut inte lyssnade eller förstod..

Är så nervös inför kvällens program...Julia får inte åka hem 😭😭
Är också nervös. Julia får inte åka, det drar ner hela programet. Jag klarar inte att se Frida längre sen hon bytte sida till Rosa , varje gång Frida skrattar, så får man sänka tvn. Står inte ut med skrattet. Det är inte ett normalt skratt som låter varje minut, varje mening nästan hela hennes vakna tid. Måste va nåt tics med det där skrattet. Julia måste stanna
2020-05-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Är också nervös. Julia får inte åka, det drar ner hela programet. Jag klarar inte att se Frida längre sen hon bytte sida till Rosa , varje gång Frida skrattar, så får man sänka tvn. Står inte ut med skrattet. Det är inte ett normalt skratt som låter varje minut, varje mening nästan hela hennes vakna tid. Måste va nåt tics med det där skrattet. Julia måste stanna
Håller med dig! Klarar inte av hennes röst längre! Hoppas verkligen att hon åker ut ikväll!
2020-05-04, 19:45
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vecka 1, hann tyvärr inte när han stod i 20 ggr.
Vem/vilka var favoriter då?
2020-05-04, 19:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Efterbliven är du. Sami är sig själv i huset, punkt slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in