2020-05-04, 14:38
Medlem
askungens avatar
Neej jasmine du förstör sitt BUS!
2020-05-04, 14:39
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Läser Aftonbladet idag och De citerar Anty ”machokillar kommer alltid att vara mer accepterat än tjejer med skinn på näsan”

Att ha skin på näsan är alltså att prata så skit bakom andra människors ryggar? Skin på näsan är alltså att rulla med ögonen och hånflina och göra sig ”rolig” på någon annans bekostnad när personen inte ser eller hör. Skin på näsan är alltså att försöka lägga sig i en lagtävling? Är det någon som haft en gnutta skin på näsan i så fall så är det Victoria som ändå konfrontera folk och som inte backade. Sen kan alla ha synpunkter på vad som diskuterades där och då, men det är en annan sak.
Exakt så. Det är synd att det ska fokuseras på detta när det i det här fallet främst beror på deras avskyvärda beteende i huset och inget annat.

Att de får just dödshot på deras sociala medier är givetvis oacceptabelt och jag tror absolut att andelen är högre för att de är kvinnor, MEN att de åkte ut överhuvudtaget och fått mycket hård kritik överlag beror enkom på hur de betedde sig. (Och fortsätter bete sig som Amilia). Jag tycker de själ detta fokus från andra kvinnor som förtjänar den mer. De borde fan sätta sig ner och självrannsaka sig själva istället för att ta den lätta vägen och skylla ifrån sig på alla punkter.
2020-05-04, 14:39
Medlem
csfs avatar
men alltså varför splittrar folk som vill ha kvar julia sina rösterna mellan frida och mergim? :/
2020-05-04, 14:40
Avslutad
Jass har små gulliga tonårsbröst och bruna trosor haha
2020-05-04, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Exakt så. Det är synd att det ska fokuseras på detta när det i det här fallet främst beror på deras avskyvärda beteende i huset och inget annat.

Att de får just dödshot på deras sociala medier är givetvis oacceptabelt och jag tror absolut att andelen är högre för att de är kvinnor, MEN att de åkte ut överhuvudtaget och fått mycket hård kritik överlag beror enkom på hur de betedde sig. (Och fortsätter bete sig som Amilia). Jag tycker de själ detta fokus från andra kvinnor som förtjänar den mer. De borde fan sätta sig ner och självrannsaka sig själva istället för att ta den lätta vägen och skylla ifrån sig på alla punkter.

Bra skrivet!
2020-05-04, 14:48
Medlem
är julia efterbliven eller, 30 åring som beter som en fjortis samma gäller jasse, hon ska ut till regnet ikväll
2020-05-04, 14:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
men alltså varför splittrar folk som vill ha kvar julia sina rösterna mellan frida och mergim? :/

Jag har frågat mig samma sak i snart en vecka. Jag hittar inget klart svar men gissar att Jullans följare är äldre och egentänkande individer och skiter i taktik och röstar efter eget omdöme och smak. Det är lättare att bunta ihop flickor som får och tala om för dom hur de skall rösta. Det är en generationsfråga helt enkelt. De flesta av oss var väldigt naiva när vi var i de yngre tonåren och följde i flock.
2020-05-04, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
är julia efterbliven eller, 30 åring som beter som en fjortis samma gäller jasse, hon ska ut till regnet ikväll

Jag tycker Julia är underbar!

Hon och Sami är mina favoriter i BB 2020
2020-05-04, 14:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Malmen ibland är dina inlägg riktigt dumma. Jag är 30+ men älskar att gå ut i majregn gärna när det är lite varmare. Det är härligt. Min mormor som kom från Preussen sade ofta, när jag var liten, med sin kraftiga brytning att "gå ut i majregnet så växer du". Det ligger fortfarande inom mig. Jag kan tänka mig att många människor känner den härliga känslan.
2020-05-04, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
du får det att låta som att anty någonsin varit en favorit, jag visste inte ens vem hon var innan hon klev in i huset

Hon var favorit för hon var känd influenser med 300.000 följare.
Sen hon åkte ut har Sami varit stor favorit.
2020-05-04, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag tycker Julia är underbar!

Hon och Sami är mina favoriter i BB 2020
Samma här! Hoppas Jullan får stanna och att Naken Frida får åka hem idag!
2020-05-04, 15:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lellush
Håller med dig. Vad är det som gör han så unik? Han är så snäll och pratar inte skit bla bla bläääh...... Han är ju med på allt paktande skitsnack och utfrysning utan att säga nåt. Han lyssnar på allt vad som sägs men VÅGAR inte öppna käften. Skulle han nu vara så snäll och omtänksam som alla säger så skulle han ha öppna sin käft för längesen och sagt STOP sluta med erat skitsnack. Nej i mina ögon är han en mesig feg liten skit.

Håller med. Han är för mycket, krystad och överspelad men när det verkligen gäller och havet stormar är han inte mycket att hålla sig vid!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in