2020-05-05, 11:37
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Har aldrig varit så provocerad av ett skratt någonsin
Hon skrattar ju åt allt! Det är inte okej
Alltid samma skratt dessutom, så fejkat. Förstår inte vilka det är som röstar kvar henne. Sekt?
2020-05-05, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Fridas konstanta och enformiga skratt är så jävla provocerande. Stäng av micken.

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit exakt samma sak... Det är hemskt på så många sätt. Återupprepas gärna så många gånger det går under en och samma minut, med så höga decibel att mikrofonen borde explodera. Hur fan kunde Jullan ryka igår?! Fattar om hon hade rykt nästa vecka, men att åka mot Frida?!
2020-05-05, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Kommer rösta ut Sami efter vad som hände igår. Julia fick lämna helt orättvist. Många av Samis fans la sin röst på att rösta ut Julia. Därför kommer jag lägga min röst på om det blir rösta ut så kommer min röst hamna på Sami.
Sami är en jäkla gris!!!
2020-05-05, 11:48
Medlem
Vinner Sami detta undrar man hur svenska folket är pantade och röstar på en fd nazist som ser ut som en gris!
2020-05-05, 11:49
Medlem
lennie större skådespelare än jassa förfan
2020-05-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit exakt samma sak... Det är hemskt på så många sätt. Återupprepas gärna så många gånger det går under en och samma minut, med så höga decibel att mikrofonen borde explodera. Hur fan kunde Jullan ryka igår?! Fattar om hon hade rykt nästa vecka, men att åka mot Frida?!

Håller med. Hade hellre sett Julia med i superhjälteveckan än Frida. Hon var/är bättre att spela rollspel än Frida för att underhålla. Hon var så skön på Tacksägelsedagen när hon var uncle. Hade Mergim fått lämna igår hade Frida åkt denna vecka.. Nu är det bara att lära sig läsa på läpparna för det är hemska läten kvar nu även om Julia kunde ta i ibland så var det ju inte som de andra..
2020-05-05, 11:54
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vinner Sami detta undrar man hur svenska folket är pantade och röstar på en fd nazist som ser ut som en gris!
Och hur röstar du som vinnare ? 2 skrikande barn i 5 årsåldern o deras storfejk som dom tror kommer gå hem eller röstar du på skratt Frida Haha haaha eller Jasmine den största sämsta skådespelaren i bb historia vem?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka

Hon ser ut som en häst när hon skrattar också.
Brukar inte skriva sånt men är så lack över att Frida blev kvar och inte Julia.

Vad är det ens för gäng som är kvar
Medlem
De kunde väl haft super hjältar som existerar. Bagar mannen finns ej!
2020-05-05, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Och hur röstar du som vinnare ? 2 skrikande barn i 5 årsåldern o deras storfejk som dom tror kommer gå hem eller röstar du på skratt Frida Haha haaha eller Jasmine den största sämsta skådespelaren i bb historia vem?
Lennie ska vinnna!
2020-05-05, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lennie större skådespelare än jassa förfan

Ja och hur kunde man hänga massa skramlande plåtsaker på ngn som bara hoppar hela tiden...
2020-05-05, 11:56
Medlem
Lenni som bachelor nästa år tack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in