2020-05-04, 15:03
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har frågat mig samma sak i snart en vecka. Jag hittar inget klart svar men gissar att Jullans följare är äldre och egentänkande individer och skiter i taktik och röstar efter eget omdöme och smak. Det är lättare att bunta ihop flickor som får och tala om för dom hur de skall rösta. Det är en generationsfråga helt enkelt. De flesta av oss var väldigt naiva när vi var i de yngre tonåren och följde i flock.

ja detta kommer dom / vi ju förlora på. Älskar att du är tillbaka igen och besvarar massa dumma och mindre dumma kommentarer här i tråden
2020-05-04, 15:05
Medlem
Mouchinos avatar
Jag blir sjukt irriterad på tanken att Lennie kan snuva Sami på denna seger. Sami som har varit sig själv hela tiden och inte springer och fjäskar för alla med varm choklad, pannkakor och alltid vara framme för att visa upp sig själv. Lennies Pappa lät ju helt förvånad när han sa att han börjat hoppa runt i huset som att det aldrig hänt tidigare! Ok? Så det är ett nytt påfund han kommit på i huset att uppvisa extrema känslouttryck?
2020-05-04, 15:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
ja detta kommer dom / vi ju förlora på. Älskar att du är tillbaka igen och besvarar massa dumma och mindre dumma kommentarer här i tråden

Fan vad schysst sagt, tack csf. Vi har ju varit här i tråden tillsammans riktigt länge och nästan lärt känna varandra så du ligger också i topp på min lista!
BB är egentligen ganska kul även om man retar sig oerhört på vissa personer men det är lika kul och hänga här och snacka med vänner även om vi också kan ha helt skilda åsikter.
2020-05-04, 15:18
Medlem
xrlpyts avatar
Har BB gett upp helt eller? Inga nyheter i appen på hela dagen.. visst det är måndag, brukar inte hända så mycket, men kom igen.
2020-05-04, 15:24
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hoppas hoppas hoppas att Julia får vara kvar. Sami kommer få spader där inne annars.
Ja... Hoppas hon inte åker. Men jag tror det. Förjävligt.
2020-05-04, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Man kan fan inte ha Frida kvar.
Håller verkligen med! Hon måste ut ikväll!
2020-05-04, 15:26
Medlem
15.25 och Julia har väl redan dragit i sig 3-4 enheter.
2020-05-04, 15:26
Medlem
DjPuttes avatar
Varför de flesta vill ha kvar Julia det är enkelt:
Julia bjuder på sig själv - hon säger vad hon tycker och tänker - Hon är självständig
Frida mer tråkig figur är sällan skådad i BB historia med ett skratt som är mer tillgjort än ngt annat, Kan forts med mycket annat en person som inte har ngt med huset att göra!

Slutsatsen röstar man ut Julia så lär många hoppa av CMORE/TV4 pga hon är behållningen med Sami i BB 2020 övriga är biroller!
2020-05-04, 15:28
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Man kan fan inte ha Frida kvar.
Näe. Men vad göra? Jag kommer absolut inte palla titta på 4:a slöa gåsar och stackars Sami i 2 veckor till. Fortsätter rösta, men liven ger jag upp. Cmore över den 7:e, och inte en chans jag förlänger den isf Jullan lämnar i kväll.
2020-05-04, 15:37
Medlem
DjPuttes avatar
Haha Jas tror att Martin kommer klättra över berg för att träffa hon, Undrar om han hunnit hitta ngn ny medans Jas sitter i huset mesiga snickaren *L*
2020-05-04, 15:42
Medlem
Jasmine i liven nyss: "jag vet att Martin kommer gå över berg för att få träffa mig" när de pratade om vilka som vill träffa dem på utsidan...Mkt möjligt att han inte insett än att hon inte är en vidare vettig person att ha i sitt liv så att han kommer vara villig att göra allt för henne...Men detta är ju också samma tjej som tror att hon inte kommer kunna åka tunnelbana för att det blir för mycket folk som känner igen henne o ska ta kort/skriva autografer..Hybris de luxe...Tappar man verkligen verklighetsuppfattningen så hårt efter viss tids isolering?

Jag har inget emot Frida, men skulle denna tjej vinna Big brother så blir det exakt samma flop som vinnaren 2012, hon Hanna som vann för att hon konstant drog på sig offerkoftan, är det en värdig vinnare? Nej, inte i mina ögon iaf.
2020-05-04, 15:43
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
och där skjuter julia sig ännu mer i foten, hon ska hänga med amilia hahah
Näe, hon kommer nog upptäcka själv. Hon får göra vad hon vill, som alla. Hon ryker pga Frida och Jassa fokade på att rikta in sig på henne. Jassa kommer foka på Frida och antagligen Sami veckan som kommer. Hon började häxa om Sami redan denna vecka. Jag inser att det blir trött-tv 2 veckor som jag kan vara utan. BUS, skriksång och rätt mycket naket. Orkar inte se sån skit. Men fortsätter rösta för jag vill Sami vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in