2020-05-04, 14:06
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Som enda som är sig själva är Sami och Julia till 100% dom andra är fejk.

Håller med där.
Min jävla niece har fått mig att fastna för detta skitprogram och vi är båda två Juliafans. Därför lade vi våra fyra röster på Frida.
Jag skulle hellre vilja ha ut lillbögen men min niece förklarade läget för mig så jag ändrade mig i sista sekunden.
Julia är ju den enda som gör skiten sevärd, snygg kropp och skön personlighet. Att hon dessutom retar upp PK-folket och skrämmer skiten ur sittkissarna är ju bara en bonus.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torbjörns Son
Amilia påstår alltså i aftonhoran att allt hat hon fått är från incels på Flashback.
Min sambo (kvinna) har väl inte skrivit något kränkande angående Amilia på sociala medier men att hon skrek i ren glädje och applåderade när Amilia åkte ut tyder ju på att även kvinnor kan störa sig på henne.

Hur kan du ens orka ta notis över vad en överviktig, pillerknaprande besserwisser till moderatkärring säger i kvällspressen?

Amilia kunde inte ens lista Sveriges 10 största städer korrekt. Hon kunde inte kliva upp på morgnarna och leva ett normalt vuxet liv. Och framför allt, hon betedde sig som ett svin mot sin "vän" Lennie för att han inte ville vara med på hennes oönskade intimitet.

Amilia är en elak och äcklig människa med minst en bokstavskombination. Omöjlig att hänga ihop med. Omöjlig att försvara.
Medlem
Nu pratar dom om huruvida tjejer/killar har vunnit BB, tävlingar och dokusåpor i stort.
Det är av 7 säsonger som gått (räknar inte med 8e då den pågår nu) så har 4 vinnare varit kvinnor och 3 män.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp julia hade definitivt stannat, dock så är det inte alls säkert att julia åker ikväll är 50/50 enligt mig...
Åker julia så kan sami hamna i obalans, 14 dagar utan att ha någon där inne han kan prata med... kan få oerhörd hemlängtan, kommer du ihåg knapptävlingen där han bara släppte, sami är oberäknelig, eller om han råkar säga fel ord xD

Vad är det för ord han skulle råka säg fel, menar du?
2020-05-04, 14:07
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp julia hade definitivt stannat, dock så är det inte alls säkert att julia åker ikväll är 50/50 enligt mig...
Åker julia så kan sami hamna i obalans, 14 dagar utan att ha någon där inne han kan prata med... kan få oerhörd hemlängtan, kommer du ihåg knapptävlingen där han bara släppte, sami är oberäknelig, eller om han råkar säga fel ord xD
Julia åker ut det bestämde BB Produktionen genom att ändra röstningsform återigen.Malmen BB styr detta i dem riktningen dem vill och i detta fall
Julia vill vi ha ut...Hälsningar från BB Prod
2020-05-04, 14:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torbjörns Son
Amilia påstår alltså i aftonhoran att allt hat hon fått är från incels på Flashback.
Min sambo (kvinna) har väl inte skrivit något kränkande angående Amilia på sociala medier men att hon skrek i ren glädje och applåderade när Amilia åkte ut tyder ju på att även kvinnor kan störa sig på henne.

Jag kan tillägga att på jobbet var det festyra när Amilia rök, och de flesta är kvinnor som firade. Trökmännen tittar inte ens på BB. Jag klassas som feminin trots mina ursäkter att jag alltid har följt BB. De flesta som har ogillat Amilia är definitivt kvinnor.
2020-05-04, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hur kan du ens orka ta notis över vad en överviktig, pillerknaprande besserwisser till moderatkärring säger i kvällspressen?

Amilia kunde inte ens lista Sveriges 10 största städer korrekt. Hon kunde inte kliva upp på morgnarna och leva ett normalt vuxet liv. Och framför allt, hon betedde sig som ett svin mot sin "vän" Lennie för att han inte ville vara med på hennes oönskade intimitet.

Amilia är en elak och äcklig människa med minst en bokstavskombination. Omöjlig att hänga ihop med. Omöjlig att försvara.

Och som vanligt köper skräppressen dessa tragokomiska berättelser för att få mer läsare Analia och damer av hennes sort kommer vara detta lands död.
Man kanske helt enkelt får hoppas på en ny dansk säsong av Big Brother, där det förövrigt alltid sänts i Kanal 5, då det uppenbarligen bara blir sämre och sämre pga PK-ismen som plågar detta avlånga land.
2020-05-04, 14:14
Medlem
Gutis avatar
Läser Aftonbladet idag och De citerar Anty ”machokillar kommer alltid att vara mer accepterat än tjejer med skinn på näsan”

Att ha skin på näsan är alltså att prata så skit bakom andra människors ryggar? Skin på näsan är alltså att rulla med ögonen och hånflina och göra sig ”rolig” på någon annans bekostnad när personen inte ser eller hör. Skin på näsan är alltså att försöka lägga sig i en lagtävling? Är det någon som haft en gnutta skin på näsan i så fall så är det Victoria som ändå konfrontera folk och som inte backade. Sen kan alla ha synpunkter på vad som diskuterades där och då, men det är en annan sak.
2020-05-04, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Sami underdog? Han är ju storfavorit att vinna sen Anty åkte ut.
du får det att låta som att anty någonsin varit en favorit, jag visste inte ens vem hon var innan hon klev in i huset
2020-05-04, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Julia åker ut det bestämde BB Produktionen genom att ändra röstningsform återigen.Malmen BB styr detta i dem riktningen dem vill och i detta fall
Julia vill vi ha ut...Hälsningar från BB Prod
Japp, då kan jag säga att frida åker nästa vecka =) dom vill ha kärlek i huset och inte hat som julia vill ha, jasse/mergim blir 4a
2020-05-04, 14:24
Medlem
Hur i helvete ser Jasmine ut
2020-05-04, 14:28
Medlem
Undra om de kommer hetta till nu i och med politik och genus snacket
2020-05-04, 14:34
Medlem
askungens avatar
Är det denna typ av människor som barn som har fri tillgång till tv tittar på och ser upp till?
Jag blir mörkrädd!
Fan sluta prata jämdställdhet, jasmine din syster kansle inte har lyckats för att hon inte är så rolig?! Och tro att snygghet har med hur man lyckas inom komedi..please! Säkert en födel i andra branscher men (sorry) se på några av våra största kvinnliga komiker!
Den dagen man anställer lika många kvinnor som män på arbetsplatser för att det ska vara jämställt istället för mest lämpad kommer jag sluta gå till gynekologen iallafall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in