Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Moder, du vet att jag har alltid respekterat din åsikt (utom i början då vi hade lite pissiga kommentarer om varandra, men vi har gått vidare som tur är).
Frida har enligt henne (i studion innan hon gick in med PeeWee) själv sett slaviskt på BB under ungefär 30 dagar. Enligt mig är det ganska lång tid att få en uppfattning om innehållet och jargongen. Varför då utsätta sig för något som hon själv anser som väldigt negativa energier. Trodde hon på allvar att hon genom att springa spritt språngande naken med sin underliv och kasta sig handlöst på andra som hon känt i en vecka och tro att nu minsann kommer hon bara sprida positiva energier och alla kommer efter hennes önskan dansa under hennes pipa på befallning? Varför överhuvudtaget utsätter hon sig för negativa energier som hon hittar på swingerträffar hon så gärna besöker? Sedan har hon mage att hoppa på Jullan att hon sprider negativa energier. För mig går det inte ihop. Vem anser hon att hon är? När hon går in i huset efter så lång tid ser jag det både önskvärt och passande att inte komma med pekpinnar.
Förstår inte riktigt på vilket sätt det är relevant att Frida kollade på programmet innan? Det är klart det kan bli en annan upplevelse när man väl är där än vad man tänker innan eller det man ser. Förstår inte varför det på något sätt är fel att vilja ha positiv energi runtomkring sig? Julia är ju negativ och provokativ med flit, och det är ingen charmig egenskap imo.
Men ah, jag orkar faktiskt inte diskutera. Det finns en anledning till varför jag övergett både liven (och den här tråden), för att jag är trött på skiten. Jag är trött på dynamiken, jag är trött på att ingenting händer, jag är trött på att alla är så jävla negativa, jag är trött på att se samma människor och scenarion hela tiden. Bryr mig som sagt inte skitmycket om vem som åker ut, men jag tycker att Frida förtjänar att vara kvar för att jag gillar henne och för att jag har stört mig på Julia sedan hon började håna Frida bakom ryggen på henne. Det var den råa ärligheten, det.