2020-05-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Drog igång precis. Hur fan ser Mergim ut?!

Vill du veta något sorgligt? Som mig.... BUS gone bad hände för mig ikväll.

OnT: Han fick en ny brun utan sol och handske och detta är resultatet. Jassa jämförde sin hand med hans idag haha. Dag och natt.
2020-05-03, 22:52
Medlem
Citat:
Drog igång precis. Hur fan ser Mergim ut?!

Blackfacepåståendena har redan inkommit till BB-kontoret
2020-05-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Trodde det gällde Jullan.... 😬
2020-05-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja, herregud vad det kommer att hagla in klagomål. Julia ser ju ut som hon doppat ansiktet i grå färg och Mergim har typ samma hudfärg som Alex hade.
2020-05-03, 23:00
Medlem
Varför händer inget i bb på söndagar? De kunde ha en högtid idag med som typ st patricks day
2020-05-03, 23:01
Medlem
De skulle haft nyheten med tycker jag bland nyheter när det var julafton att Bb Kanada lades ner
2020-05-03, 23:01
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Vill du veta något sorgligt? Som mig.... BUS gone bad hände för mig ikväll.

Haha vad säger du? Har du inspirerats av Mergim?
BB fortsätter bara skicka in mer och mer BUS.
2020-05-03, 23:05
Medlem
Citat:
Haha vad säger du? Har du inspirerats av Mergim?
BB fortsätter bara skicka in mer och mer BUS.

80 dagar plus in måste jag ju ha gjort det, idealet 😂 dock känner jag mig inte sjuk utan BUS som de i huset. Jag ser just nu ut som Julia i fejset. Men _Alez_ vem åker imorgon?
2020-05-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Moder, du vet att jag har alltid respekterat din åsikt (utom i början då vi hade lite pissiga kommentarer om varandra, men vi har gått vidare som tur är).

Frida har enligt henne (i studion innan hon gick in med PeeWee) själv sett slaviskt på BB under ungefär 30 dagar. Enligt mig är det ganska lång tid att få en uppfattning om innehållet och jargongen. Varför då utsätta sig för något som hon själv anser som väldigt negativa energier. Trodde hon på allvar att hon genom att springa spritt språngande naken med sin underliv och kasta sig handlöst på andra som hon känt i en vecka och tro att nu minsann kommer hon bara sprida positiva energier och alla kommer efter hennes önskan dansa under hennes pipa på befallning? Varför överhuvudtaget utsätter hon sig för negativa energier som hon hittar på swingerträffar hon så gärna besöker? Sedan har hon mage att hoppa på Jullan att hon sprider negativa energier. För mig går det inte ihop. Vem anser hon att hon är? När hon går in i huset efter så lång tid ser jag det både önskvärt och passande att inte komma med pekpinnar.
Förstår inte riktigt på vilket sätt det är relevant att Frida kollade på programmet innan? Det är klart det kan bli en annan upplevelse när man väl är där än vad man tänker innan eller det man ser. Förstår inte varför det på något sätt är fel att vilja ha positiv energi runtomkring sig? Julia är ju negativ och provokativ med flit, och det är ingen charmig egenskap imo.

Men ah, jag orkar faktiskt inte diskutera. Det finns en anledning till varför jag övergett både liven (och den här tråden), för att jag är trött på skiten. Jag är trött på dynamiken, jag är trött på att ingenting händer, jag är trött på att alla är så jävla negativa, jag är trött på att se samma människor och scenarion hela tiden. Bryr mig som sagt inte skitmycket om vem som åker ut, men jag tycker att Frida förtjänar att vara kvar för att jag gillar henne och för att jag har stört mig på Julia sedan hon började håna Frida bakom ryggen på henne. Det var den råa ärligheten, det.
2020-05-03, 23:11
Medlem
Varit väldigt mycket DC kameratid på Frida idag. Tycker förövrigt att de klippt ihop hennes och Julias samtal från i går kväll väldigt fult och till Fridas fördel i kvällens avsnitt.
2020-05-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Varit väldigt mycket DC kameratid på Frida idag. Tycker förövrigt att de klippt ihop hennes och Julias samtal från i går kväll väldigt fult och till Fridas fördel i kvällens avsnitt.
Dom gör alltid till Julias nackdel
2020-05-03, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Trodde det gällde Jullan.... 😬

Mjo, Mergie ville inte slösa mer på henne antar jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem