2020-05-03, 23:20
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
80 dagar plus in måste jag ju ha gjort det, idealet 😂 dock känner jag mig inte sjuk utan BUS som de i huset. Jag ser just nu ut som Julia i fejset. Men _Alez_ vem åker imorgon?

Använder själv en typ av BUS. Enbart i ansiktet, där man ser en liten nyansskillnad efter 4 timmar och håller i sig några dagar.

Rädd att Julia åker då det är så splittrat bland de som vill ha Julia kvar.
Var rätt säker på att Frida skulle åka för några dagar sedan men nu har hon fått många emot sig.
Jag röstar ut Frida och håller tummarna.
2020-05-03, 23:21
Medlem
kermiths avatar
Skall man nu tro Instagram så åker Frida imorgon. Men jag litar ändå inte på den kanalen.
2020-05-03, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mjo, Mergie ville inte slösa mer på henne antar jag

Så det blev bara fejset? 😂 make sense
2020-05-03, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Använder själv en typ av BUS. Enbart i ansiktet, där man ser en liten nyansskillnad efter 4 timmar och håller i sig några dagar.

Rädd att Julia åker då det är så splittrat bland de som vill ha Julia kvar.
Var rätt säker på att Frida skulle åka för några dagar sedan men nu har hon fått många emot sig.
Jag röstar ut Frida och håller tummarna.

Jag har också en typ i ansiktet men råkade ta samma handske som jag experimenterat till kroppen. Katastrof. Hade jag varit i ett hus i Farsta hade jag passat helt in

Tror Julia åker....då rösterna antingen går Mergim/Frida vs. Julia.
2020-05-03, 23:25
Medlem
Citat:
Så det blev bara fejset? 😂 make sense

En tunn hinna på bröna och armarna också Men mycket tid lades på fejset, hmm
2020-05-03, 23:29
Medlem
Citat:
En tunn hinna på bröna och armarna också Men mycket tid lades på fejset, hmm

Haha. Såg linjen mellan brösten och bikinin. Försökte Mergim sabba på flit? 😂 Ja gud!! När det smörjdes på i fejset höll jag typ för ögonen. Vem trodde på riktigt det skulle bli bra? Haha. Sabotage by Merg?
2020-05-03, 23:35
Medlem
Citat:
Haha. Såg linjen mellan brösten och bikinin. Försökte Mergim sabba på flit? 😂 Ja gud!! När det smörjdes på i fejset höll jag typ för ögonen. Vem trodde på riktigt det skulle bli bra? Haha. Sabotage by Merg?

"Due blir jättefein" Sabotage hos Beauty by Merg! Samis magrutor var ju episka
2020-05-03, 23:36
Medlem
herpesvårtas avatar
En del bra inlägg här i tråden ikväll, känns som februari igen!

Ser ju inte avsnitten men kan tänka mig att samtalet mellan Frida och Julia blev vinklad till Fridas fördel ikväll. I avsnittsbeskrivningen står det att Julia och Frida har ett "storbråk"
2020-05-03, 23:37
Medlem
Citat:
"Due blir jättefein" Sabotage hos Beauty by Merg! Samis magrutor var ju episka

Älskar att jag kom in i liven och undrade vad som hänt med Sami och magrutorna 😂 "Due blir jättefein" påminner mig om när Julia skulle klä Jassa 😂😂
2020-05-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
En del bra inlägg här i tråden ikväll, känns som februari igen!

Ser ju inte avsnitten men kan tänka mig att samtalet mellan Frida och Julia blev vinklad till Fridas fördel ikväll. I avsnittsbeskrivningen står det att Julia och Frida har ett "storbråk"

OG's finns kvar så att säga. Ser inte heller avsnitten, men håller med dig, måste ju vara så?
2020-05-03, 23:54
Medlem
Så sjukt annorlunda att Jasmine håller i socker i sin pasta med pesto. Är inte första gången hon gör det heller.
2020-05-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så sjukt annorlunda att Jasmine håller i socker i sin pasta med pesto. Är inte första gången hon gör det heller.
Inte lite pesto hon hade i heller haha, fyfan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in