2006-03-25, 17:48
Medlem
Snajpers avatar
Irffan: Var din mamma kompis med Dragan Joksovic ? Hur hänger det i hop och hur bra kompisar var dom ? Sitter hon eller du inne med någon information om hur han var privat ? Droppade han masken någon gång eller ?

Låt mig förtydliga vissa saker: eftersom min mor kommer ifrån Serbien och arbetade inom restaurangbranschen på bla. Alexandra när det begav sig så lärde hon känna honom både rent yrkesmässigt och privat, därav deras bekantskap. Det som sades och hände då förblir osagt här på FB, detta pga. respekt för båda. Må han vila i frid!

/Snajper
Citera
2006-03-25, 21:19
Bannlyst
Japp.

Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
Irffan: Var din mamma kompis med Dragan Joksovic ? Hur hänger det i hop och hur bra kompisar var dom ? Sitter hon eller du inne med någon information om hur han var privat ? Droppade han masken någon gång eller ?

Låt mig förtydliga vissa saker: eftersom min mor kommer ifrån Serbien och arbetade inom restaurangbranschen på bla. Alexandra när det begav sig så lärde hon känna honom både rent yrkesmässigt och privat, därav deras bekantskap. Det som sades och hände då förblir osagt här på FB, detta pga. respekt för båda. Må han vila i frid!

/Snajper

Ok då är jag med på hur det hänger i hop. Vila i frid är jag övertygad om att han gör.
Citera
2006-03-25, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Ok då är jag med på hur det hänger i hop. Vila i frid är jag övertygad om att han gör.

Jag undrar om de han utsatte för våld och övergrepp gör det. I mina ögon var Jokso inget annat än en simpel gangster som levde på andras arbete genom att beskatta dem med hot om misshandel. En granne till mig jobbade på en svartklubb på Norrmalm i slutet på 1970-talet. En natt klev Jokso in. Han hade en spade med sig och drog den över skallen på en snubbe så att blodet sprutade.

Those who live by the sword die by the sword. Jokso fick smaka sin egen medicin en dag. Så går det om man är bov.
Citera
2006-03-25, 21:36
Medlem
Dragan Joksovic

Nära vän med Arkan, och nuvarande boss Milan Sevo. 198 cm lång. Joksovic var livvakt åt förre presidenten Biljana Plavsevic. Känner hans ena dotter Aleksandra. Jokso var en av dom första att hjälpa folk till sjukhuset efter stureplans massaker i början på 90 talet (? 93-94?) Han var en rättvis man ( vn till min (morbror) Har erbjudit alexandra pascalidou 2 livvakter GRATIS när hon var programledare för Mosaik .
Citera
2006-03-25, 21:40
Medlem
Snajper

Föressten känner igen din AVATAR haha juggen med det feta korset på sig i bad byxor hahahahahaha
Citera
2006-03-25, 21:43
Medlem
StorMammas avatar
Han var väldigt trevlig privat, och jag blev behandlad som en prinsessa när jag var gravid med min yngste son.

Jag såg aldrig till " busfasonerna", men det var talande att buset aldrig gjorde inbrott i hans bil, när de brutit alla andra i garaget...
Citera
2006-03-25, 21:46
Medlem
Snajpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
Föressten känner igen din AVATAR haha juggen med det feta korset på sig i bad byxor hahahahahaha

Avataren i sin helhet är fantastiskt bra, så ser en skön jugge ut!!

/Snajper
Citera
2006-03-25, 21:47
Medlem
Mordet

Vem som beställde mordet ska vara osagt... men Milan Sevo hämnades på flera män runt om i sthlm. Broder Tuck mordet,Bilmbomben mot en irakier, mordet i en videobutik i örby m.m
Citera
2006-03-25, 21:48
Medlem
....

Citat:
Avataren i sin helhet är fantastiskt bra, så ser en skön jugge ut!!

/Snajper

typ min morfar ser ut så hahahah,,,odakle si iz srbije?
Citera
2006-03-25, 21:49
Medlem
Snajpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
typ min morfar ser ut så hahahah,,,odakle si iz srbije?

Har din morfar lika stort kors?? Morsan kommer ifrån Beograd. Du då??

/Snajper
Citera
2006-03-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aproev
En kul detalj är att han lär ha tränat boxning i sin hemby. Där var han ansedd som något av en lite efterbliven tönt som trampade omkring på en cykel.
(Hörde detta för många herrans år sedan)
Bevisor ordspråket, man kan aldrig bli en kung i sin egen hemstad...

Någon MB 600 CL var det väl inte. Jockso gled väl runt i en MB3xxCE (coupe version av den dåvarande E-klassen) tills han klipptes.

En anekdot är att på förstasidan hos Aftonbladet eller Expressen dagen efter Stureplansmassakern så ser man en stor bild på Jocksos Merca parkerad vid svampen på stureplan. Han var förresten en av dom som var först framme efter skotten.

Mercas vid stureplan var en 600 s kaross...
han försöte pressa pengar av en kille jag känner, dök upp och skulle ha
400'. Dom dök upp efter en vecka och kille sa att han inte ger dom några pengar. sen kom dom inte tillbaka...det var 92-93 ngn gång, han skulle väl
testa och utpressa...

vad hade mordet i videobutiken i örby med Joksos död att göra?
Citera
2006-03-25, 21:53
Medlem
aaa

Citat:
Har din morfar lika stort kors?? Morsan kommer ifrån Beograd. Du då??

/Snajper

aa han har ett sånt kors.. ja iz beograd.. vart i beògrad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in