Citat:
Ursprungligen postat av
Hallonsviss
http://svenskayoutubers.se/category/lista.html
Om vi annars istället kollar på svenska kända youtubers, Vlad? Hydra?
Hydra har svenskt ursprung så han kan ni släppa.
Citat:
Ursprungligen postat av
otello
Lite OT, men varför/hur har ni koll på alla s.k. influensers namn, för att inte nämna aktuell vistelseort?
Vissa dedikerar sin tid till brottsfall och då hjälper det att följa influensers. Exempelvis: Om Paow är med i någon skandal så ändrar hon sin Instagram till privat. Om man då är jättesugen på information så går man miste om det senaste (t.ex. kommentarer) och får hoppas att någon Flashbackare följer sedan tidigare. "Jag har inte Instagram", iallafall inte ett personligt konto, men jag har ett konto där jag stalkar allt och alla vid behov.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lastmaskin
Ni som skriver anis! 🖕
Han är ingen idiot
Snarare så saknar han fysiken för att idka samlag över huvud taget, det är därför han räknas bort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Intressant, nu är det någon grabb vid namn "deniz rage" på youtube som lagt ut att det är kostik det handlar om. vet inte vad jag ska tro men kostik är väl högst upp på misstänkta helt klart, Ben mitkus och anis är det inte det kan jag go i god för.
"Deniz Rage" har samma sorts downs syndrom som Valleboi har. Valleboi är för övrigt den vuxna mannen som hotade Jockeboi att han skulle våldta Jockebois dotter, som vid tillfället var under 1 år.