2020-02-10, 17:56
Medlem
Personen ifråga är ju släppt så att någon uppdaterat sociala medier räknas inte som att man är oskyldig.

Ingen som vet vem det är? Ska ha hänt hemma hos en annan känd influencer också
Citera
2020-02-10, 17:56
Medlem
AbsolutGregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggeeez
Joakim Lundell aka jockeboi har bekräftat de

Länk?
Citera
2020-02-10, 18:07
Medlem
Blåbärés avatar
Enligt mycket säkra källor. Våldtäkten skedde i Dannes lägenhet i Solna där dom hade efterfest. Tjejen hävdar att hon sov när en obehaglig och traumatisk upplevelse väckte henne.
Senast redigerad av Blåbäré 2020-02-10 kl. 18:48.
Citera
2020-02-10, 18:17
Medlem
illalillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbäré
Enligt mycket säkra källor ( Tog bort det som stod här så det inte följer med i mitt svar till dig ) Våldtäkten skedde i Dannes lägenhet i Solna där dom hade efterfest. Tjejen hävdar att hon sov när en obehaglig och traumatisk upplevelse väckte henne. Man blir ju dessvärre inte chockad.. raggade på en polares tjej på Spybar och nu detta. Vidrigt

Du kanske vill redigera ditt eget inlägg innan nån annan delar det vidare?
Citera
2020-02-10, 18:20
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Enligt mycket säkra källor (min flickvän arbetar som polis) så fotade hon och hennes kollega Kostik i arresten igår. Våldtäkten skedde i Dannes lägenhet i Solna där dom hade efterfest. Tjejen hävdar att hon sov när en obehaglig och traumatisk upplevelse väckte henne. Man blir ju dessvärre inte chockad.. raggade på en polares tjej på Spybar och nu detta. Vidrigt

Mytoman eller sanning? Det är frågan.
Citera
2020-02-10, 18:22
Medlem
Citat:
Enligt mycket säkra källor (min flickvän arbetar som polis) så fotade hon och hennes kollega Kostik i arresten igår. Våldtäkten skedde i Dannes lägenhet i Solna där dom hade efterfest. Tjejen hävdar att hon sov när en obehaglig och traumatisk upplevelse väckte henne. Man blir ju dessvärre inte chockad.. raggade på en polares tjej på Spybar och nu detta. Vidrigt

Om det nu stämmer så är det inte jättesmart av dig att skriva ut. Om någon på hennes arbetsplats läser här så går det att identifiera henne på 2 röda. Tror inte att hennes chef uppskattar att hennes pojkvän läcker sådan info på Flashback.
Citera
2020-02-10, 18:23
Medlem
SithXMs avatar
Citat:

Vi får hoppas att du har rätt, annars jobbigt att bränna ett 2006 konto på detta asså
Citera
2020-02-10, 18:27
Medlem
Psychoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Ja du gjorde ju det, och jag hade inte fel.
https://www.lawline.se/answers/obligatorisk-haktning
Står klart och tydligt! Om nu han inte som jag skrivit är oskyldigt anklagad.
Då går han loss

Häktning ske om det inte är uppenbart att skäl till häktning saknas. Är för mej annorlunda mot obligatorisk häktning...
Sen kan det ju vara uppenbarligt att han inte riskerar att återfalla i brottslighet, inte flyr och inte kan förstöra bevis. Låter ju inte helt otroligt att så är fallet.

Att på grund av enbart avsaknad av häktning hävda att någon mest troligt är oskyldig är inget mer än en gissning... Med det sagt så säger jag varken nu eller bä ang. Om han är skyldig.
Citera
2020-02-10, 18:43
Medlem
.. på insta etc och där folk skriver dessa påståenden så blir det NOLL respons ifrån herr K så det styrker misstankarna en del, men vad vet jag, han kanske har semester.
Citera
2020-02-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Ja du gjorde ju det, och jag hade inte fel.
https://www.lawline.se/answers/obligatorisk-haktning
Står klart och tydligt! Om nu han inte som jag skrivit är oskyldigt anklagad.
Då går han loss

Åklagaren har beslutat att släppa killen från anhållningen. Detta betyder att hen inte har nog starka skäl att begära killen häktad. Detta har absolut inget att göra om han är skyldig eller inte. Är rätt vanligt i Sverige att man inte sitter häktad innan man får en dom.
Citera
2020-02-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av effyJ
Han Tarzan då?? Jiar lr nåt
Han är ifrån Göteborg
Citera
2020-02-10, 19:17
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Vem är blatten Kostik?