2020-02-12, 19:14
Avstängd
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Tycker du själv att han ser finsk ut?

Han är från Ukraina
Citera
2020-02-12, 19:15
Medlem
Youtubern är ju blatte så han måste vara oskyldig, och horan hittar på, allt enligt PK logiken precis som när Lamotte besöker platser, om han bara hade gett fan i att vara där hade allt varit lugnt!
Citera
2020-02-12, 19:34
Medlem
savagemamiis avatar
Har man ”kommit fram” till att det är Kosti* eller?
Citera
2020-02-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Har man ”kommit fram” till att det är Kosti* eller?

Ja, han pratade om det i sin story på Instagram häromdagen. Han sa att det är honom det handlar om. Han hävdar att han är oskyldig
Citera
2020-02-12, 19:44
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaDricker
Ja, han pratade om det i sin story på Instagram häromdagen. Han sa att det är honom det handlar om. Han hävdar att han är oskyldig

Är det sant att han är homosexuell då? Aldrig hört talas om denna människa förens nu.
Hoppas sanningen kommer fram snart om vem den misstänkta är. Det är förmodligen han. Varför skulle en tjej ljuga om det? Jag vet inte men men.
Citera
2020-02-12, 20:08
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Han känns helt oberörd...
https://www.youtube.com/watch?v=6cS_QO7jyrU

"Alla mina samarbetspartners"... Ja det viktigaste är ju pengar nu..

”Känd Youtuber, och han kan inte ens vända kameran rätt... Det är typ nu vi skall utrota mänskligheten.
Citera
2020-02-12, 20:16
Medlem
"Jag är helt oskyldig"

Vanligaste meningen på anstalter runt om i Sverige
Citera
2020-02-12, 22:14
Medlem
fresk66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Hur kan du vara så säker? Trots allt sätter kvinnor ibland dit män genom att anmäla dem för våldtäkt(utan att det har hänt). Kvinnliga psykopater är lika vanliga som manliga dito.

Dessutom verkade Kostik trevlig och uppriktig i videon där han bedyrar sin oskuld.

Men visst, min Babberadar ger också utslag. Han har förmodligen gjort det han anklagas för.

Men det är inte rättvist att göra så säkra utlåtanden som du gör. Varför har vi ingen respekt för vår rättskultur längre? Oskyldig tills motsatsen är bevisad, heter det väl?

Vi kan fälla dömanden när rätten har gjort sin bedömning. Innan dess bör inte fb-pöbeln döma honom enligt min mening.

Haha, så om någon verkar trevligt när man ska bortförklara sig då är personen oskyldig. Det där var det dummaste jag läst på länge.
Citera
2020-02-12, 23:21
Medlem
SweKingCalles avatar
Vilken psykopat !
Citera
2020-02-12, 23:45
Medlem
cirkusregeringuss avatar
En gammal polares granne denna herre Kostik. Har sett honom på Sture plan och Odengatan utanför barer och intervjuat folk. Töntig skulle jag kalla honom, men i person var han trevlig, och jag skulle inte svälja hull och hår för att en tjej därute anklagat honom för något hemskt. Det kan vara sant eller inte sant, men jag skulle hålla mig borta från att ta tjejens sida pga hans juggepåbrå. Någon så pass känd som han verkar kan få många tokor efter sig. Bäst att låta rättsväsendet göra sitt, och om han är oskyldig måste hon dömas för potentiell "okynnesanmälning" eller vad det ska kallas.
Citera
2020-02-13, 00:13
Medlem
sstraxzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carro85
Han är ju inte i närheten av så många visningar...

Då jag skriver detta har han totalt 93 158 203 visningar...

Så jo, det är inte omöjligt att det är han. Men vill inte tro på det
Citera
2020-02-13, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Han känns helt oberörd...
https://www.youtube.com/watch?v=6cS_QO7jyrU

"Alla mina samarbetspartners"... Ja det viktigaste är ju pengar nu..

Största jävla fjanten är han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in