Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-10, 13:33
  #1
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Vilka droger brukar ni för stunden? Vilka är era favoritkombinationer? Några tips om hur man kan optimera blandandet så man får en så bra effekt som möjligt?

Att benso och tjack fungerar bra ihop vet man sedan länge, släng in alkohol på det och man har en fin blandning. Hur kan man expandera på det? Några sköna kombinationer man kan ha på gräs eller benso överlag? Någon som testat candy flipping? Dvs MDMA och LSD?

1. Klonazepam (2mg), 100mg Dexamfetamin och några öl. Ville inte bli för påverkad av tjacket och det mjukar ned det lite med klonazepamen och ölen. Skönt mellanting.

2. Gräs och alprazolam.

Vill även gärna ha ett utförligt svar där ni går in på hur ni resonerar gällande blandandet.

Också, fuck kola, en mer överskattad drog får man leta efter. Tjack > kola alla dagar i veckan.

Svar som "Kaffe" eller oneliners undanbedes, inte bara spär den ut tråden med trams utan gör även mods irriterade.
Citera
2020-02-10, 14:49
  #2
Moderator
Morfar-52s avatar
Användare som enbart vill berätta vilka droger som används just nu, hänvisas till (FB) Vad för substanser går du på just nu? . OT raderat/mod
Citera
2020-02-11, 01:45
  #3
Medlem
Är nu påverkad av amfetamin(AA+) från fs, i snoken var det standard men värdelöst när jag testa IV(förklaring?).

Personliga favoriter:

Amfetamin och LSD.
Brukar ta en rejäl bomb(ca 1-1.5g) tjack 0-60min innan intag av LSD. Denna kombination gör så jag känner mig väldigt snabbtänkt/smart och jag diskuterar gärna om problem/fundering med någon. Under den tid som tjacket ger effekt får jag endast förändrat tankemönster, men när bomben slutar verka(förhoppningsvis just efter LSD peaken) så kommer alla effekter från LSD’n som en käftsmäll(du blinkar och är i en ny värld).

Ecstasy/MDMA och LSD(+cannabis).
Viktigt med tajming hära, annans kan det bli tråkigt avslut på kvällen, speciellt för dom som inte är förtjusta i MDMA comedownen(jag rekommendationer att ta MDMA’t 2-3h in på LSD trippen och röka cannabis under peaken).
Jag tajma dåligt sist men de var ändå bästa gången, när jag peaka på substanserna hade jag musik i hörlurarna, det lät riktigt bra, men det var först när jag började styra musiken som jag fick en obeskrivlig och underbar ”vad i helvete” känsla. Jag använde hjärnan som en ljudmixer, jag kunde styra om musiken skulle spela på höger/vänster öra, om jag log så höjdes basen, var på en privat show i mitt huvud... sinnessjuk kväll.

Cannabis och lustgas(lägg till några dygn utan sömn så kan det bli väldigt intressant).
Rekommendation är minst 100 patroner, rök när du känner för det, glöm inte andas och är du rädd för B12-brist, drick en RedBull.

MDMA och lustgas.
Behövs inte många patroner för du ska bli nöjd, kan däremot vara väldigt intensivt och ansträngande/utmattande. Har varit med när vissa som tagit lustgas under ett MDMA rus fått väldigt verkliga hallucinationer som stannat kvar resten av kvällen. När jag tar kombinationen gillar jag lugn och ro, samt vara för mig själv och se mig omkring, t.ex på väggar eller min spegelbild, allt blir så underbart vackert.
__________________
Senast redigerad av Astemioish 2020-02-11 kl. 01:49.
Citera
2020-02-11, 11:30
  #4
Medlem
Dyngraukmans avatar
Lyrica + LSD.

600 mg lyrica 30 minuter innan lappen. Alltså det blir mest ett färgglatt empatiskt flum av det. Jag gick ut och dansa på detta och det var vrål dunder! Obs man blir inte särskilt klipsk, och mindfucksen minskar drastiskt och ångest/panik finns inte ens på kartan!

Många skulle nog säga att detta är slöseri med syra. Men detta är inte menat som något djupdykande i psyket. Detta är enbart njutbart!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback