2020-06-05, 01:52
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag gissar spontant att det är en grupp för sexism och mansförakt. Gissningsvis ännu mer förakt mot forumets användare.

Det tror jag med. Även om trion såklart är övertygade feminister så tror jag att det finns något med podden som sticker lite ögonen på många andra managertyper, även om de har svårt att sätta fingret på exakt vad.
Citera
2020-06-05, 02:01
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Det tror jag med. Även om trion såklart är övertygade feminister så tror jag att det finns något med podden som sticker lite ögonen på många andra managertyper, även om de har svårt att sätta fingret på exakt vad.
De gillar Flashback, det är där det skaver
Citera
2020-06-05, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher

Det är nog så, precis som det skaver hos hos mig att jag faktiskt gillar delar av podden
Citera
2020-06-05, 12:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens

Citat:
Ja och från vad jag har fått höra för rykten så handlar sliddjursgruppen mest om att hata på medlemmarna i den öppna gruppen.

Såg förresten att det hade bildats en till utbrytargrupp, den här gången får inte Örebroare vara med. Jag antar att det ska vara nån slags humor men det lustiga går mig uppenbarligen över huvudet.
Citera
2020-06-05, 12:43
Medlem
peder_asts avatar
Nu blir det nog snart KFK i gruppen. Hörde på avvägar (är inte med bland dessa skitnödiga ryggdunkare) att musmumserskan satt ner foten att det är mycket nu och hon orkar inte. Eller nåt i den stilen. Kanske inte så genomtänkt att starta en grupp med tanke på vad folk rapporterat här i tråden
Citera
2020-06-05, 13:01
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peder_ast
Nu blir det nog snart KFK i gruppen. Hörde på avvägar (är inte med bland dessa skitnödiga ryggdunkare) att musmumserskan satt ner foten att det är mycket nu och hon orkar inte. Eller nåt i den stilen. Kanske inte så genomtänkt att starta en grupp med tanke på vad folk rapporterat här i tråden
Jag har läst lite över axeln vad som skrivs i utbrytargruppen, och det trotsar all beskrivning

"Lägg ut, lägg ut!"
Citera
2020-06-05, 14:35
Medlem
Citat:
Jag har läst lite över axeln vad som skrivs i utbrytargruppen, och det trotsar all beskrivning

"Lägg ut, lägg ut!"

Lägg ut här, för böfelen gosse! Deras skitnödiga plasttillvaro fascinerar mig!
Citera
2020-06-05, 14:56
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Jag gick ur Facebookgruppen för några veckor sen, när den började spåra ur. Och den för enbart kvinnor, lär jag väl knappast komma in i, så jag vet inte riktigt hur jag skall se innehållet.

Ok, jag fick känslan att du ville försvara utrbytargruppen som ett ironiskt skämt. Tjejen som startade tråden OM utbrytargruppen har tydligen fått på pälsen rejält och naturligtvis blivit utslängd ur den gruppen men också fått massa annan ovett.

Såg att Mia själv skrev att det är för mycket skit i gruppen nu. Det verkar också som att medlemmarna själva inte alls tycker att originalgruppen är en ryggdunkande PK-grupp. När någon nämnde något om safe space fick vederbörande svaret att "det var det verkligen inte."

Vilka människor!

"Jenny Palm
Och DÄR blev jag utkastad från utbrytargruppen Flashback forever (inga män) tillsammans med en lång tråd på temat "höhöhö, där fick hon så hon teg. Hon får inte vara med i våran grupp längre".
Senast redigerad av Oliveira 2020-06-05 kl. 15:19.
Citera
2020-06-05, 16:11
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ok, jag fick känslan att du ville försvara utrbytargruppen som ett ironiskt skämt. Tjejen som startade tråden OM utbrytargruppen har tydligen fått på pälsen rejält och naturligtvis blivit utslängd ur den gruppen men också fått massa annan ovett.

Såg att Mia själv skrev att det är för mycket skit i gruppen nu. Det verkar också som att medlemmarna själva inte alls tycker att originalgruppen är en ryggdunkande PK-grupp. När någon nämnde något om safe space fick vederbörande svaret att "det var det verkligen inte."

Vilka människor!

"Jenny Palm
Och DÄR blev jag utkastad från utbrytargruppen Flashback forever (inga män) tillsammans med en lång tråd på temat "höhöhö, där fick hon så hon teg. Hon får inte vara med i våran grupp längre".

Jösses. Verkligen glad att jag lämnade allt det där.
Vet att jag och Carlbom diskuterade för ett tag sen hur länge det skulle dröja innan gruppen spårade ur helt. Men jag tror inte någon av oss väntade oss denna hastighet.
Citera
2020-06-05, 16:36
Medlem
Honeyvoices avatar
Tänk att starta en tråd på Flashback där man läser högt ur Flashback forever-gruppen på Facebook via nåt ljudklipp plus skriver lite eller quotar dem med kommentar haha. Den kanske blir kult. Jag har inga sociala medier men Billy och jag kommer bidra ändå med nåt.

miaowsa

Så kan du ha en Patreon, Cone
Citera
2020-06-05, 16:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Tänk att starta en tråd på Flashback där man läser högt ur Flashback forever-gruppen på Facebook via nåt ljudklipp plus skriver lite eller quotar dem med kommentar haha. Den kanske blir kult. Jag har inga sociala medier men Billy och jag kommer bidra ändå med nåt.

miaowsa

Alltså.. Det låter lite för meta även för mig. Men ptja.. Jag behöver ju något content att fylla min YT-kanal med.
Citera
2020-06-05, 17:27
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Jösses. Verkligen glad att jag lämnade allt det där.
Vet att jag och Carlbom diskuterade för ett tag sen hur länge det skulle dröja innan gruppen spårade ur helt. Men jag tror inte någon av oss väntade oss denna hastighet.
Trist utveckling - om än ej helt förvånande. Diskussionerna på Facebook blir påfallande ofta väldigt giftiga.
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice

miaowsa

Bra idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in