2022-01-05, 13:02
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolotovEscobar
Så, vad tror ni att deras show kommer innehålla? Ska ni gå? Är det något ni önskar tas med i showen?

Jag vill att Emma sjunger "Estonia"!

Hoppas verkligen inte att Emma kommer sjunga. Hon har sina styrkor och kan vara bra, men sjunga ska hon hålla sig långt borta från. Jag hajar att hon vill vara nån sorts kopia av Anna Mannheimer i P3 Rally, men det är inte hennes grej. Nästan så jag reser mig och går om hon ska hålla på med det där live.
Citera
2022-01-05, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hoppas verkligen inte att Emma kommer sjunga. Hon har sina styrkor och kan vara bra, men sjunga ska hon hålla sig långt borta från. Jag hajar att hon vill vara nån sorts kopia av Anna Mannheimer i P3 Rally, men det är inte hennes grej. Nästan så jag reser mig och går om hon ska hålla på med det där live.

Nej. Jag håller med. Det kryper i mig av skam när det blir sång i största allmänhet. Samtidigt är Estonia den enda låt jag kan acceptera. Lyssnade om det avsnittet så sent som igår.

Med det sagt tror jag showen kommer innehålla sång. Tydligen är jag avvikande av dem jag känner som lyssnar på podden i min åsikt att sångerna borde utgå...
Citera
2022-01-05, 13:39
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stijna
Imorse var Ina och Emma med på tv4 morgon och pratade om showen. De nämnde att showen avhandlar en tråd men de nämnde inte vilken. Vad tror ni? Med tanke på bilderna de har till showen kanske det är en stor semestertråd? Eller roadtrip?

Eller är bara bilderna för att de själva ska på turné.. Ajja. Den som lever får väl se.
Hoppas vid gud det inte är chatten
Citera
2022-01-05, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher

ingen av dem har väll ens tillgång till laidback?

men nej skulle vara katastrof den tråden är ju en smitthärda.

om jag drar en vild gissning om de nu har tillgång till laidback så skulle jag säga Fanny tråden eller ” … hjälp mod tryckte på fel knapp” alternativt vardagliga funderingar som inte kräver något svar.

undrar om de kommer också göra ett avsnitt av tråden de använder i showen
Senast redigerad av Captinhero 2022-01-05 kl. 13:49.
Citera
2022-01-05, 13:49
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
ingen av dem har väll ens tillgång till laidback?

Scrollis borde ha?
Citat:
men nej skulle vara katastrof den tråden är ju en smitthärda.
Finns oerhört mycket dumt där, om det är sånt man är ute efter. Nåväl
Citera
2022-01-05, 13:50
Avslutad
Citat:
Tack!
Citera
2022-01-05, 13:51
Avslutad
Citat:
Scrollis borde ha?

Finns oerhört mycket dumt där, om det är sånt man är ute efter. Nåväl

den tråden är typ 90% ” du är en idiot ” och 10% ”charm ”

känns som scroll-mia mest lurkar men kan ha fel. de har ju aldrig tagit upp någon tråd från laidback på podden ( vad jag kan minnas ).
Citera
2022-01-05, 16:17
Medlem
Spackhetts avatar
Jag kan inte läsa nåt på det här forumet på vanlig dialekt längre! Det är helt absurt!
Jag kör mycket bil i jobbet, och på nåt vis har min sambo lyckats få mig att gilla den här podden. Så jag lyssnar på det unefär två timmar om dagen. Har efter ett tag börjat om från början och idag blev det avsnittet med Roffe Ruff. Men nu när jag satt och slösurfade så insåg jag att jag läser all text på göteborgska! Vad fan!
Citera
2022-01-06, 11:42
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
den tråden är typ 90% ” du är en idiot ” och 10% ”charm ”

känns som scroll-mia mest lurkar men kan ha fel. de har ju aldrig tagit upp någon tråd från laidback på podden ( vad jag kan minnas ).

Detta har jag också funderat över. Eftersom hon är så inbiten flashbackare, borde hon ju postat lite bara för att få tillgång till laidback om inte annat.
Men det är som du säger, de har inte tagit upp någon tråd därifrån vad jag minns heller.

Det finns ju en hel del kul där, men de kanske skippar den forumdelen helt eftersom många inte har tillgång till den och de vill att alla ska kunna relatera/gå in och läsa?
Citera
2022-01-06, 11:43
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Är inte heller särskilt förtjust i hennes sång.
Mia däremot, får gärna sjunga.
Citera
2022-01-06, 13:11
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Är inte heller särskilt förtjust i hennes sång.
Mia däremot, får gärna sjunga.
Mia kan ju sjunga, då är det inget problem utan bara kul.
Citera
2022-01-06, 15:13
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Detta har jag också funderat över. Eftersom hon är så inbiten flashbackare, borde hon ju postat lite bara för att få tillgång till laidback om inte annat.
Men det är som du säger, de har inte tagit upp någon tråd därifrån vad jag minns heller.

Det finns ju en hel del kul där, men de kanske skippar den forumdelen helt eftersom många inte har tillgång till den och de vill att alla ska kunna relatera/gå in och läsa?

Finns väl inga intressanta diskussioner i Laidback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in