2022-01-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Hoppas vid gud det inte är chatten
Det troligaste är väl att de gör något just om denna tråd. Chatten är väl som ett stort klotterplank som det inte går att vaska något vettigt ur, men är det chatten så är det nog bäst att låsa den efteråt
Citera
2022-01-06, 16:28
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det troligaste är väl att de gör något just om denna tråd. Chatten är väl som ett stort klotterplank som det inte går att vaska något vettigt ur, men är det chatten så är det nog bäst att låsa den efteråt
Finns ju glimtar här och där, kul episoder. Insprängt i spaltkilometer av dynga, dock - lycka till att hitta
Citera
2022-01-06, 22:22
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Finns väl inga intressanta diskussioner i Laidback?

Jag sade roliga.
Citera
2022-01-07, 08:32
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Jag sade roliga.
Visst, med det är väl mer roligt för oss medlemmar och kanske inte lika roligt för lyssnarna.
Citera
2022-01-07, 10:00
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Visst, med det är väl mer roligt för oss medlemmar och kanske inte lika roligt för lyssnarna.

Jaaaa, precis. Jag skrev ju nämligen exakt såhär i det första inlägget du citerade mig i:

"Det finns ju en hel del kul där, men de kanske skippar den forumdelen helt eftersom många inte har tillgång till den och de vill att alla ska kunna relatera/gå in och läsa?"
Citera
2022-01-07, 10:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Finns ju glimtar här och där, kul episoder. Insprängt i spaltkilometer av dynga, dock - lycka till att hitta

Finna ingenting roligt där. Cirkulera.
Citera
2022-01-07, 14:07
Medlem
Split-eds avatar
Jag minns fan ta mig inte när nästa avsnitt skulle komma, är det sagt någonting i podden att det är uppehåll?
Citera
2022-01-07, 14:35
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Jag minns fan ta mig inte när nästa avsnitt skulle komma, är det sagt någonting i podden att det är uppehåll?

Vill minnas de sa nästa avsnitt kommer 18/1
Citera
2022-01-07, 16:26
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Vill minnas de sa nästa avsnitt kommer 18/1

Unnar dom ett uppehåll, men fan vad tråkigt att vänta
Citera
2022-01-10, 12:45
Medlem
Blev tipsad om denna men förstår faktiskt inte varför folk verkar så förtjusta i den. Fortfarande inte övertygad om att kvinnor kan ha humor efter att på måfå ha hört ett par tre avsnitt.
Citera
2022-01-10, 13:17
Medlem
TheKhurgans avatar
Är det någon mer än jag som inte kan se Lens-innehållet?
Videon bara står och buffrar (eller nåt) när jag tryckt på länken i mailet. Har alltid varit så för mig, men nu har jag tröttnat.
Iphone.
Citera
2022-01-11, 14:42
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Bästa avsnittet var ju när Roffe var med,eller när dom pratade med den snubben som hade bett folk ge ut hans telefon nr =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in