2020-12-24, 23:08
Medlem
SiCkEnInGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Inlägget som spräcker 2:an-oskulden är stort! Kul att se dig här. Podden levererar!

Here cum´s no.2

Skämt o sidå.

En nära vän till min fru, och även till mig, förmedlade denna podd.
Men då var den redan inne på "för sent datum att köpa kalender".

Fick tag på en ändå.

Men, jag har lyssnat ikapp mig. Från avs. 01 tills vi är nu.
Jobbet + Blåtandslurar = Ajjemensan!
Citera
2020-12-24, 23:37
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Lyfter du Sebbe kan jag erbjuda mig att knäppa fotot bara för att göra det extra flashbackigt med en moderator som fotar en ex-moderator som böglyfter en flashback-legend.
Sebbe: låt oss få det att hända, flyger du så lyfter jag!
Citera
2020-12-25, 03:44
Medlem
Jag skiter i om jag spammar tråden med en samma skit, men Scroll-Mia är så jävla snygg! Visst, hon är ett lesbiskt sliddjur, men nu när de har släppt en julkalender såg jag henne rakt framifrån (den sida man avgör objektiv snygghet ifrån) och hon är H E T! Utseende är ju inte allt, som man säger, och hennes dialekt har fått mig att smälta titt som tätt. Puss, Mia!
Citera
2020-12-25, 13:36
Medlem
peder_asts avatar
Kom att tänka på en grej. Nån påpekade väl i tråden att han är välutrustad (får plats två händer eller nåt sånt) och tjejerna som blev kåta och ville ha trekant för att han hade stor tillsammans med att han verkar ha en laidback attityd till att visa dasen gör ju att kunde ju fått en karriär som vuxen-aktör, han är ju från samma trakter som Jens XP så Sebbe och Jens hade kunnat bli ett lika klockrent radarpar som Göran Vänster och Samson
Citera
2020-12-25, 13:49
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Klart jag orkar

Före- och efterbilder.

Oöppnad: https://imgur.com/a/aFE2pmj

Öppnad: https://imgur.com/a/DJe26Mq

Det har varit kul att följa och skönt med ett avsnitt varje dag att se fram emot. Har lyssnat varje morgon i bilen på väg till jobbet med en kopp köpekaffe. Under en blöt, mörk och i övrigt tråkig december så har morgonstunden varit något att se fram emot varje dag även om inte alla avsnitt höll nån vidare kvalitet. De som har varit bra har med råge vägt upp för de dåliga.
Man tackar. Fin kalender.

Ja, bra avsnitt över lag. Väldigt kul att de fick intervju med flygarn!
Kul att få reda på hur bilden läckt också.
Citera
2020-12-25, 20:37
Medlem
En mycket bra kalender, trion är värd varenda krona de tjänat.
Det enda jag inte gillade (alls) var Konst AB:s sketcher. Faktiskt helt värdelöst.

Men så bra fixat med bordet och intervjun med Sebbe. Han kändes skön på det där landsbygds-sättet. Inte så stora studielån skulle jag tro, men verkar vara sympatisk och rolig. Så episkt om Emma fått lyfta honom i kuken.
Citera
2020-12-28, 17:27
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Bra avslut i en knackig kalender. Men ska bli kul när de vanliga avsnitten körs igång igen i januari

Instämmer, lyssnade två avsnitt och tappade intresset (svårt fylla ut 24 avsnitt med detta) men ville höra på finalen vilken var fin.

Ser också fram emot de vanliga avsnitten igen. Har tillkommit bra material i dec, t ex killen som ville få reda på vilket sekt han växte upp i.
Citera
2020-12-30, 17:54
Medlem
Jag tyckte julkalendern var ganska tråkigt. Jack Werner var rolig att lyssna på.

Sen klarar jag inte av Mia längre. Hon har utvecklats till något konstigt. Allt låter fake och manus när hon pratar.
Citera
2020-12-30, 19:53
Medlem
Har aldrig lyssnat själv men flera på jobbet tyckte fb forforever var såå kul. Men alla har typ slutat lyssna efter den dåliga julkalendern och de säger de bara är reklam typ Halebop och riktigt långtråkigt.
Citera
2020-12-31, 12:31
Medlem
Split-eds avatar
Jag låg och lyssnade på ett avsnitt igår när jag skulle sova, där dom tog upp ett ämne från en tråd gällande någon som startat en tråd om "lajvande".

Skrattade så jag höll på att dö, är det någon som vet vilken tråd dom fick allt från?
Citera
2020-12-31, 12:35
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Jag låg och lyssnade på ett avsnitt igår när jag skulle sova, där dom tog upp ett ämne från en tråd gällande någon som startat en tråd om "lajvande".

Skrattade så jag höll på att dö, är det någon som vet vilken tråd dom fick allt från?

De borde länka till trådarna i infon om varje avsnitt. Nästan konstigt att de inte gjort det.
Citera
2020-12-31, 12:39
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
De borde länka till trådarna i infon om varje avsnitt. Nästan konstigt att de inte gjort det.

Håller med dig, jag har letat, men inte hittat att dom lägger ut infon om vilka trådar dom använt sig av.

Ingen kritik, jag tycker podden är superkul, och då gillar jag vanligtvis inte "snackpoddar", men just denna har jag ingen kritik mot.

Jag tror dock att mer än hälften av det är just att en del trådar är så otroligt välformulerade och gör att jag vanligtvis skrattar åt dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in