2020-12-24, 12:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attan
Va senast aktiv på flashback när böglyftstråden fortfarande levde. Kände att det var värt att kliva in igen för att bevittna denna sinnessjukt tillfredställande upplösning av mysteriet. Episkt! God Jul allihopa!

Kul att se att kalendern gjort att forumet får se en gammal återvändare. Tror det finns flera som återupptäckt sitt gamla konto tack vare podden.
Citera
2020-12-24, 12:49
Medlem
V-rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryellowman
Fin avslutning på en ojämn, men i överlag trevlig kalender. En kalender som sålt i 10k ex om en FB-tråd är fortfarande historiskt.

Precis så känner jag med. Mycket bra formulerat. Det här avsnittet gav en lite mänsklig värme en dag då man inte kan fira jul med familjen på grund av pesten.
Citera
2020-12-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Samma här, kändes som hela avsnittet byggde upp mot att de skulle re-enacta hela kvällen med att först olla dem i ansiktet och sedan får de lyfta honom en och en.
Kanske inte behöver olla dem. Räcker med ett stadigt grepp om den vackra härligheten.
Citera
2020-12-24, 13:24
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sista luckan #24!

Äntligen!

https://imgur.com/a/jef9e1I

Och QR-koden tar oss idag inte till ett inlägg på forumet utan till en julhälsning från trion och flygarn:

https://flashbackforever.se/godjul/
Fin bild
Citera
2020-12-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Kanske inte behöver olla dem. Räcker med ett stadigt grepp om den vackra härligheten.

Vem vet, det kanske finns fler bilder från fototillfället "för privat bruk".
Citera
2020-12-24, 15:16
Medlem
Kuggarns avatar
Tack tjejer för en nostalgisk december! Håller med alla om att Sebbe verkar vara en mycket sympatisk och skön snubbe! Har varit kul att följa med på vägen och bidraga lite grann också. Podden har återuppväckt mitt intresse för FB något så nu kanske jag blir nååågot mer aktiv än jag varit de senaste åren. God jul alla!
Citera
2020-12-24, 17:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Faaan vad glad jag blev över sista avsnittet! Skulle verkligen vilja festa någon gång med Sebbe. Känner att vi har samma humor. Kuken i Pringles-röret HAHAHA!!!
Citera
2020-12-24, 17:47
Medlem
SiCkEnInGs avatar
Den häringa kalendern har ju vart helt jäkla underbar.
O "vanliga" podden e ju så underbar.

(Y)

fyi, så e detta mitt första inlägg någonsin på FB, och då har jag ändå vart reggad sedan 2005-06-24
Citera
2020-12-24, 18:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiCkEnInG
Den häringa kalendern har ju vart helt jäkla underbar.
O "vanliga" podden e ju så underbar.

(Y)

fyi, så e detta mitt första inlägg någonsin på FB, och då har jag ändå vart reggad sedan 2005-06-24

Inlägget som spräcker 2:an-oskulden är stort! Kul att se dig här. Podden levererar!
Citera
2020-12-24, 19:59
Medlem
Memnoks avatar
Sebbe: om du läser det här så är du en hur skön gubbe som helst och även om jag inte kan erbjuda dig en trekant så har du en gratis fylla om du är i närheten av Gbg. Kan eventuellt bli övertalad att lyfta också.
Citera
2020-12-24, 20:23
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Sebbe: om du läser det här så är du en hur skön gubbe som helst och även om jag inte kan erbjuda dig en trekant så har du en gratis fylla om du är i närheten av Gbg. Kan eventuellt bli övertalad att lyfta också.

Lyfter du Sebbe kan jag erbjuda mig att knäppa fotot bara för att göra det extra flashbackigt med en moderator som fotar en ex-moderator som böglyfter en flashback-legend.
Citera
2020-12-24, 22:15
Medlem
SiCkEnInGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Inlägget som spräcker 2:an-oskulden är stort! Kul att se dig här. Podden levererar!

En får tacke så mycket. (Y)
FBF e underbara!

En kompis som rek:ade FBF podden... började lyssna, o sen kom ju jul kalendern.
Givetvis va man sen på pucken, men lyckades köpa en kalender via Fuckebook iaf.

Well, I´m happy as a little twig.

Ang. 2:an så får frugan bestämma om den. Hmm..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in