2020-04-08, 08:13
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tanken slog mig för nån vecka sen att FF borde skänka var 10:e till FB, eller att FF bör uppmana sina lyssnare att donera till FB.
Trots allt är det som så att om Axelsson lägger ner FB så får FF försöka göra bra podd av Familjeliv.
Vill man skänka pengar till Flashback så kan ju vem som helst göra det. Men ger man pengar till denna podden vill man antagligen att det ska gå till just podden. Finns ju inget som hindrar dig från att skänka 10 kr till Flashback när du ger 90 kr till Scroll-Mia, om du känner att Flashback förtjänar ditt 10:e.

Puss på kebabben
Citera
2020-04-08, 08:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Härligt fnittrigt om analsex i dagens avsnitt
Ja, väldigt långt segment! Det var uppskattat!

Man börjar onekligen undra vilka av tjejerna som har tagit den i 2:an. Skulle gissa på Emma och Ina. Scroll-Mia är jag inte lika säker på, trots att hon är flashbackare.

De verkade i alla fall alla 3 tycka om att prata om det lite förbjudna dajmkrysset. Trevligt hur de växer in allt mer i Flashbacks ideal. Snart sitter de väl i (FB) Mondo, gore och bizarre och (FB) Revisionism och läser.
Citera
2020-04-08, 08:41
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Jag tror att jag är förälskad i Scroll-Mia. Hennes smittsamma skratt, charmiga dialekt och blotta faktumet att hon är en Flashbackare gör mig alldeles varm inombords. Hon tar den antagligen i tvåan också... Drömkvinna!

Mia är väl lesbisk? Hon kan såklart ta den där bak ändå, men då är det nog med hjälp av ett föremål snarare än en snopp.
Citera
2020-04-08, 09:30
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Mia är väl lesbisk? Hon kan såklart ta den där bak ändå, men då är det nog med hjälp av ett föremål snarare än en snopp.
Har hon själv sagt att hon är lebb? Eller var kommer den informationen ifrån?
Citera
2020-04-08, 09:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Har hon själv sagt att hon är lebb? Eller var kommer den informationen ifrån?

Jag vågar inte svära på det 100% nu men det har hörts och nämnts då och i podden. Tror det är en anledning till att hon är så omtyckt. Hon känns som en av "grabbarna" i gänget.
Senast redigerad av Carlbom 2020-04-08 kl. 09:53.
Citera
2020-04-08, 09:57
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag vågar inte svära på det 100% nu men det har hörts och nämnts då och i podden.
Jaha, men jag tror nog att varje lebb kan bli straight om hon skulle träffa rätt karl.
Citera
2020-04-08, 10:28
Medlem
Sållar mig till kören, tar ton och sjunger ut att även jag är förälskad i Scroll-Mia ...
Citera
2020-04-08, 10:46
Medlem
Citat:
Borde man känna till dessa brudar? Aldrig hört talas om dem.

Emma Knyckare har funnits med länge och alltid varit svinkul dock inte så jätte poppis här inne hos dom som har svårt för senare års etablissemangshumor.
Citera
2020-04-08, 11:13
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Vill man skänka pengar till Flashback så kan ju vem som helst göra det. Men ger man pengar till denna podden vill man antagligen att det ska gå till just podden. Finns ju inget som hindrar dig från att skänka 10 kr till Flashback när du ger 90 kr till Scroll-Mia, om du känner att Flashback förtjänar ditt 10:e.

Puss på kebabben

Jag anser inte podden vara tillräckligt bra för att den ska få pengar av mig.
Min poäng är att podden och dess lyssnare står i tacksamhetsskuld till FB.
Citera
2020-04-08, 11:53
Medlem
Har för mig att jag hörde antingen i podden, eller i nån intervju att Scroll-Mia hade man och barn?
Det var Ina som kommenterade nåt om Scroll-Mias popularitet bland Flashbackarna...

För övrigt var senaste avsnittet kanon, skrattade så tårarna rann!
Citera
2020-04-08, 12:14
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag anser inte podden vara tillräckligt bra för att den ska få pengar av mig.
Min poäng är att podden och dess lyssnare står i tacksamhetsskuld till FB.
Du blev citerad igår
Citera
2020-04-08, 12:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Du blev citerad igår

Konstigt? Har ju copyright på mina skriverier, inte hört ett ord från mitt management om att FF hostat upp kosing för att få citera mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in