2024-09-25, 20:48
Medlem
Memnoks avatar
Jag har en teori om att Emma sjunger så ofta för att få Carlboms uppmärksamhet, hon vet att han ogillar det och älskar att veta att han tänker på henne.
Citera
2024-09-27, 12:55
Medlem
TheKhurgans avatar
Har faktiskt aldrig spolat i podden förrän den här gången.
När Emma började sjunga så var det så våldsamt jävla dåligt att det helt enkelt inte gick att lyssna på. Jag skämdes å hennes vägnar liksom.
Hennes prata var också väldigt dålig.

Kinesens var väl ok.

Det enda som var bra i det här avsnittet var väl Mias. Och den var typ halvbra. Hon var väldigt förfasad över de där inläggen som skrivits och var med i stämningen mot Jan, men när jag läste dom tyckte jag inte det var något särskilt anmärkningsvärt.
Men det blir väl så när man är hjärntvättad av media och tycker att invandrarna i orten är fina, snälla grabbar.
Hon och hennes lebba kan väl flytta till Biskopsgården då, istället för att bo i Majorna där alla är blonda och blåögda.

Men, men, de kan väl inte ligga på topp jämt.
Citera
2024-09-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Har faktiskt aldrig spolat i podden förrän den här gången.
När Emma började sjunga så var det så våldsamt jävla dåligt att det helt enkelt inte gick att lyssna på. Jag skämdes å hennes vägnar liksom.
Hennes prata var också väldigt dålig.

Kinesens var väl ok.

Det enda som var bra i det här avsnittet var väl Mias. Och den var typ halvbra. Hon var väldigt förfasad över de där inläggen som skrivits och var med i stämningen mot Jan, men när jag läste dom tyckte jag inte det var något särskilt anmärkningsvärt.
Men det blir väl så när man är hjärntvättad av media och tycker att invandrarna i orten är fina, snälla grabbar.
Hon och hennes lebba kan väl flytta till Biskopsgården då, istället för att bo i Majorna där alla är blonda och blåögda.

Men, men, de kan väl inte ligga på topp jämt.
Ja de är trygga i centrum
Citera
2024-09-28, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ja de är trygga i centrum

Statistiskt sett är de långt mer trygga i de andra statsdelarna.
Citera
2024-09-28, 17:05
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag har en teori om att Emma sjunger så ofta för att få Carlboms uppmärksamhet, hon vet att han ogillar det och älskar att veta att han tänker på henne.

Jag får ändå ge henne att hon blivit lite bättre på det. Visserligen från en bedrövligt låg nivå, men ändå.
Citera
2024-09-28, 19:12
Medlem
bullbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok

Vem är Carlbom?
Citera
2024-09-28, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullbulle
Vem är Carlbom?
Höj blicken en aning inlägget ovan ditt.
Citera
2024-09-28, 20:00
Medlem
bullbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Höj blicken en aning inlägget ovan ditt.

Haha se på fan! Jag hade som ett alternativ att det var en användare men orkade inte forska i det.

Hej Carlbom!
Citera
2024-09-28, 21:03
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag får ändå ge henne att hon blivit lite bättre på det. Visserligen från en bedrövligt låg nivå, men ändå.
Det är kärleken som sätter ett rosa skimmer i dina ögon. Hon är fortfarande kass.
Citera
2024-09-30, 18:53
Förlåt men jag tycker podden börjar bli lite långtråkig.

Förslag till "tjejOrna": gå över till att bli en vanlig podd, som pratar om allt möjligt som ni råkar känna för, istället. Lite gäster, lite standup? Lite nytt?
Citera
2024-09-30, 21:03
Medlem
le_flonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunorange
Förlåt men jag tycker podden börjar bli lite långtråkig.

Förslag till "tjejOrna": gå över till att bli en vanlig podd, som pratar om allt möjligt som ni råkar känna för, istället. Lite gäster, lite standup? Lite nytt?
Sverige tycker annorlunda. Grattis tjejer..
Citera
2024-10-01, 05:41
Medlem
kebobbs avatar
Grattis!

"Årets humorpodd, framröstad av Aftonbladets läsare: Flashback forever"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem