2023-02-15, 07:16
Medlem
Ballooonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Tobbe fortsätter att vara otrevlig, man ser ju att den blir rätt obekväma när han alltid har taggarna utåt.
Hoppas han får hjälp älskade Tobbe. Men folk vet att han inte menar nåt vidare. Känner igen mig lite.
Citera
2023-02-15, 07:36
Medlem
Poledance-killar skulle man ju vilja hänga med. Skönt med folk som lever ett bekymmersfritt liv och inte behöver fundera så mycket på livets eländen.
Citera
2023-02-15, 08:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Tråkig avsnitt. Dom där poledancegrabbarna var ju bara läskiga.

Det blir väl i sista avsnittet som vi får se Mats och Ofias bröllop?

Han den där Felix som jobbade med Mats på macken, är han också bakom flötet?

Han var tydligen intresserad av den där DHL-bruttan. Det gick sådär, Mats fuckade upp hela grejen.
Senast redigerad av Carl Serung 2023-02-15 kl. 08:38.
Citera
2023-02-15, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Montören av tv-fästet var väldigt lik Filip och Linda, har någon av deras föräldrar varit ute och vänstrat månne? Och fästet skulle ju ha varit vinklat.

Jag tycker inte falsett-Johan sjunger bra.

Montören var faktiskt lik Filip och Linda när du säger det. Kanske en okänd bror,eller kanske en kusin?

Johan sjunger okej,men höga toner är inte hans grej.
Åke borde lära han.
Citera
2023-02-15, 13:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Montören var faktiskt lik Filip och Linda när du säger det. Kanske en okänd bror,eller kanske en kusin?

Johan sjunger okej,men höga toner är inte hans grej.
Åke borde lära han.
Åke har ju sjungit med dom stora så han vet hur man gör.
Pavarotti, Andrea Bocelli samt Elvis.
Citera
2023-02-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Snacka om osmidigt av Mats.

Men är du helt väck?? Det begriper du väl själv att han inte kan ha Tobbe som bestman, ska han stå vid altaret spotta och svära?
Citera
2023-02-15, 22:21
Medlem
Hur tusan kan Mats ha råd till att renovera sin bil? 9.000:- någonting kanske inte är mycket för dom som har jobb och bra inkomst men Mats har väl knappast så pass bra inkomst?.
Bättre att ha köper sig en cykel istället så han kommer igång och blir mer hälsosammare .

Sofia är jag förövrigt bra trött på att se ! En otroligt jobbig och tråkig människa .
Varför måste man överhuvudtaget visa planeringen inför deras tråkiga bröllop? . Bort med Sofia från serien.

Väldans vad Åke blev avundsjuk när Bröderna blev intervjuade i bowlinghallen! " Det är ju faktiskt inte bara dom som är kändisar, folk stoppar mig på stan , etc " .
Alex tål jag inte heller! Så dominant och kaxig människa . Jonte är en bättre människa enligt mig.
Uppenbart att inte Alex har alla hästar hemma! . Hur kan man deras föräldrar förresten låta Alex ta det stora ansvaret för Jonte?.
Oansvarigt !.
Han ska väl inte behöva ta ansvar för sin brorsa ?.

Bättre att han bor hos sin mamma eller på ett gruppboende där han kan få bättre hjälp .

Undrar förresten vad som har hänt med Frasse? .
De senaste 2 avsnitten så har man sett honom synas snabbt i bild och då hade han hamnat i rullstol och såg otroligt smal ut.
Citera
2023-02-16, 04:50
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tråkig avsnitt. Dom där poledancegrabbarna var ju bara läskiga.

Det blir väl i sista avsnittet som vi får se Mats och Ofias bröllop?

Han den där Felix som jobbade med Mats på macken, är han också bakom flötet?

Han var tydligen intresserad av den där DHL-bruttan. Det gick sådär, Mats fuckade upp hela grejen.
Poledance killarna kommer i en svensk version av wrong turn snart😁
Citera
2023-02-16, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993
Hur tusan kan Mats ha råd till att renovera sin bil? 9.000:- någonting kanske inte är mycket för dom som har jobb och bra inkomst men Mats har väl knappast så pass bra inkomst?.
Bättre att ha köper sig en cykel istället så han kommer igång och blir mer hälsosammare .

Sofia är jag förövrigt bra trött på att se ! En otroligt jobbig och tråkig människa .
Varför måste man överhuvudtaget visa planeringen inför deras tråkiga bröllop? . Bort med Sofia från serien.

Väldans vad Åke blev avundsjuk när Bröderna blev intervjuade i bowlinghallen! " Det är ju faktiskt inte bara dom som är kändisar, folk stoppar mig på stan , etc " .
Alex tål jag inte heller! Så dominant och kaxig människa . Jonte är en bättre människa enligt mig.
Uppenbart att inte Alex har alla hästar hemma! . Hur kan man deras föräldrar förresten låta Alex ta det stora ansvaret för Jonte?.
Oansvarigt !.
Han ska väl inte behöva ta ansvar för sin brorsa ?.

Bättre att han bor hos sin mamma eller på ett gruppboende där han kan få bättre hjälp .

Undrar förresten vad som har hänt med Frasse? .
De senaste 2 avsnitten så har man sett honom synas snabbt i bild och då hade han hamnat i rullstol och såg otroligt smal ut.

Mats har väl heltidsjobb på macken och okej inkomst? Jag antar att han har råd att spara lite pengar varje månad, som han kan lägga på bilen (om det behövs). Eller att hans ekonomi tillåter att han spenderar det på bilen på något sätt.

Jag har inget emot Sofia. Jag ser hellre henne än andra personer, som gärna får försvinna. Tex Åke. Hon kanske är ”tråkig”, men hon verkar åtminstone trevlig etc.

Jag uppfattar inte Alex som kaxig eller dominant. Sedan kanske det är så att bröderna trivs ihop och vill bo tillsammans. Att ansvarsfördelningen inte spelar någon roll då. Jonte kanske inte vill bo på något gruppboende heller. Och hans mamma vill kanske inte ha hand om honom resten av livet, även om hon älskar honom etc.

Jag undrar också vad som har hänt med Frasse.
Citera
2023-02-16, 15:29
Medlem
Dunderqvists avatar
Sådär inledning på årets säsong, vilken vi även får hoppas bli den sista. Åke förgyller som vanligt programmet. Vilken lirare han är. Snart säger han väl att han har spelat golf med Sean Connery också.

Mats kämpar på men blir lite tradigt att följa honom för mycket när han lufsar runt för att fylla TV-tid. När han umgås med Tobbe blir det bäst TV. Ofia är ganska uddlös men uppstår en del roliga situationer emellanåt.

Bröderna bowling har jag svårt för. Jonte är okej men mest jobbig och Alex som någon skrev gillar jag inte alls. Dock roligt när han synar Åkes skryt och det blir lite munhugg då.

Gällande nytillskotten så tycker jag att Mike tillför lite. En avslappnad lirare med båda fötterna på jorden. Poledance-killarna dock som nämnt mycket obehagliga och bör fasas ut omgående. Likaså förstår jag ej vad Örebroarn gör i programmet. Hade räckt med TV-tiden han fick på kryssningen.

Sist men inte minst så måste ju TV-teamet fräscha upp Linda. Hon har ju blivit riktigt risig och utan att vara elak så är det inte fräscht när hon är för nära kameran. Hon börjar bli skäggig och få skavanker i ansiktet. Nej, de borde raka skägget på henne inför sändning och sedan in med henne i sminksalongen. Sådant tycker hon ju om.
Citera
2023-02-16, 17:57
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starberries
Mats har väl heltidsjobb på macken och okej inkomst? Jag antar att han har råd att spara lite pengar varje månad, som han kan lägga på bilen (om det behövs). Eller att hans ekonomi tillåter att han spenderar det på bilen på något sätt.

Han lär väl även få ett arvode för att vara med i TV-serien.

Citat:
Jag har inget emot Sofia. Jag ser hellre henne än andra personer, som gärna får försvinna. Tex Åke. Hon kanske är ”tråkig”, men hon verkar åtminstone trevlig etc.

Tar man bort Åke är serien död.

Citat:
Jag uppfattar inte Alex som kaxig eller dominant. Sedan kanske det är så att bröderna trivs ihop och vill bo tillsammans. Att ansvarsfördelningen inte spelar någon roll då. Jonte kanske inte vill bo på något gruppboende heller. Och hans mamma vill kanske inte ha hand om honom resten av livet, även om hon älskar honom etc.

Håller med dig om Alex. Han är ju väldigt omtänksam och omhändertagande, samtidigt som han även pushar på Jonte.

Citat:
Jag undrar också vad som har hänt med Frasse.

Han har nog blivit sämre i sin sjukdom. De flesta med en CP-skada brukar leva kortare än genomsnittet.
Citera
2023-02-16, 17:58
Medlem
VoktorDodkas avatar
Frasse verkade fastna i depp efter hans mamma gått bort, kan vara det som inte släpper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in