Hur tusan kan Mats ha råd till att renovera sin bil? 9.000:- någonting kanske inte är mycket för dom som har jobb och bra inkomst men Mats har väl knappast så pass bra inkomst?.
Bättre att ha köper sig en cykel istället så han kommer igång och blir mer hälsosammare .
Sofia är jag förövrigt bra trött på att se ! En otroligt jobbig och tråkig människa .
Varför måste man överhuvudtaget visa planeringen inför deras tråkiga bröllop? . Bort med Sofia från serien.
Väldans vad Åke blev avundsjuk när Bröderna blev intervjuade i bowlinghallen! " Det är ju faktiskt inte bara dom som är kändisar, folk stoppar mig på stan , etc "

.
Alex tål jag inte heller! Så dominant och kaxig människa . Jonte är en bättre människa enligt mig.
Uppenbart att inte Alex har alla hästar hemma! . Hur kan man deras föräldrar förresten låta Alex ta det stora ansvaret för Jonte?.
Oansvarigt !.
Han ska väl inte behöva ta ansvar för sin brorsa ?.
Bättre att han bor hos sin mamma eller på ett gruppboende där han kan få bättre hjälp .
Undrar förresten vad som har hänt med Frasse? .
De senaste 2 avsnitten så har man sett honom synas snabbt i bild och då hade han hamnat i rullstol och såg otroligt smal ut.