2023-02-09, 22:42
Medlem
HerrGickhans avatar
Undrar hur Åke tar det att han inte blir bröllopsmarskalk?
Citera
2023-02-09, 23:20
Medlem
Har inte Mats vagnskada på A-traktorn, det blev ju närmre 10 lax för en parkeringsskada? Nåväl, han har ju bra inkomst från tv-serien. Man tycker den går sakta men backa kan han göra lika snabbt som alla andra som kör bil. Tror ni han har en hemlig knapp att släppa hastighetsspärren med?
Citera
2023-02-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Har inte Mats vagnskada på A-traktorn, det blev ju närmre 10 lax för en parkeringsskada? Nåväl, han har ju bra inkomst från tv-serien. Man tycker den går sakta men backa kan han göra lika snabbt som alla andra som kör bil. Tror ni han har en hemlig knapp att släppa hastighetsspärren med?

Bra inkomst från tv-serien? Är det officiellt vad deltagarna får för att vara med? Eller spekulerar du bara?

Annars har han väl kvar jobbet på macken, och om han har möjlighet att spara pengar från lönen, så borde det finnas pengar till bilen (skador etc) där.
Citera
2023-02-10, 09:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Undrar hur Åke tar det att han inte blir bröllopsmarskalk?
Det tar han med en klackspark. Han har varit marskalk flera gånger innan, bla åt Elvis när han var i Köping.
Citera
2023-02-10, 12:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det tar han med en klackspark. Han har varit marskalk flera gånger innan, bla åt Elvis när han var i Köping.

Nja, jag tror att han har tendenser att bli riktigt sur när alla hans erfarenheter inte tas till vara. Det var väl Priscilla och Lisa Marie han träffade i Köping? Elvis var nog i den fjärde dimensionen då. Det var väl på bröllopet i Las Vegas 1967 som han var marskalk? Tycker mig se honom här:

https://youtu.be/P0TqUsMYSwk?t=28

Det var ju även då den klassiska frågan ställdes: - Vem är den mörkhårige unge mannen som står mellan Åke och bruden. Den ställdes sekunden innan Åke drog ut på dansgolvet med Tina Turner.
Citera
2023-02-14, 16:11
Medlem
VoktorDodkas avatar
Montören av tv-fästet var väldigt lik Filip och Linda, har någon av deras föräldrar varit ute och vänstrat månne? Och fästet skulle ju ha varit vinklat.

Jag tycker inte falsett-Johan sjunger bra. Och jag tycker inte poledancegayparet är annat än creepy.

Och nu har Åke sjungit med Sten och Stanley också, han är Sveriges Forrest Gump, fast han har nog träffat Forrest också, lärt honom vilka chokladbitar som är godast och i vilken ordning man ska äta dom.
Citera
2023-02-14, 16:45
Medlem
Skämdes när jag såg Eric Saades fanclub. Det kändes som att se ett gäng mellanstadietjejer i vuxna utvecklingsstörda mäns kroppar. Sen fattar jag inte riktigt varför de tar med folk från Västerås och Örebro när serien heter Välkommen till Köping...
Citera
2023-02-14, 20:39
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det måste väl ha varit en mongokryssning som dom var på?

Roligt också när åke berättade att han också fått en gädda. Först måtta han hur stor den var, sedan så måttade Jontes brorsa hur stor hans var och vips så var Åkes genast större.

Åkes nya polare från Örebro verkade ju helfestlig. Förstod inte om han var bakom flötet eller hade han bara en bra dag på amfetamin?

Hur träffades Mats och Ofia egentligen? Har glömt..

De var en specialkryssning förra hösten som FUB-ordnade, alla som åkte kryssning från Stockholm fick boka via FUB, behövdes inte för enkelresor eller kryssning från Helsingfors.
Citera
2023-02-14, 21:38
Medlem
Ballooonies avatar
Far out.

Glad att jag kolla idag. Underbara poledance-killar! Så jäkla random.
Jag vill kolla film med dem.
Senast redigerad av Ballooonie 2023-02-14 kl. 21:44.
Citera
2023-02-14, 23:09
Medlem
frekkinheads avatar
Johans performance var legendarisk
Citera
2023-02-15, 01:51
Medlem
Tobbe fortsätter att vara otrevlig, man ser ju att den blir rätt obekväma när han alltid har taggarna utåt.
Citera
2023-02-15, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooonie
Far out.

Glad att jag kolla idag. Underbara poledance-killar! Så jäkla random.
Jag vill kolla film med dem.

Jag med. En sån chans får man ba en gång i livet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in