Måste kännas märkligt att tävla i para-Olympic med så lite funktionsnedsättning
Eller inte eftersom det finns sex olika klasser: amputation, cerebral pares, synskada, ryggmärgsskada, intellektuell funktionsnedsättning och övrig funktionsnedsättning.
Eller inte eftersom det finns sex olika klasser: amputation, cerebral pares, synskada, ryggmärgsskada, intellektuell funktionsnedsättning och övrig funktionsnedsättning.
Bowlingbrodern Alex har laddat upp en ny Tiktokvideo där han berättar att de håller på och spelar in tredje säsongen just nu, och att den kommer om ett år. Tydligen kommer han vara med ännu mer än han redan är.
Blir intressant att se om de visar händelseförloppet i rätt ordning i kommande säsong eller om de kommer fortsätta hoppa hej vilt, så att ena scenen blir hösten ett år och nästa scen våren nästa år...
Mats och Sofia gifte sig i lördags. Huvudrätten på bröllopsmiddagen var BBQ-kryddad fläskfilé med bearnaisesås och potatisgratäng. Det filmades såklart och visas i nästa säsong.
Mats och Sofia gifte sig i lördags. Huvudrätten på bröllopsmiddagen var BBQ-kryddad fläskfilé med bearnaisesås och potatisgratäng. Det filmades såklart och visas i nästa säsong.
Kul för dem. Menyn verkar passa dem utmärkt för övrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Anniara
Tittade på Köping i dag. Jag har också problem med Tobbe och besserwisser Åke.
Förvånar mig inte om Åke är en nykteralkoholist. Får dom vibbarna.
Jag har då inte fått intrycket att Åke är nykter alkoholist. Sådana avstår väl alkohol helt och hållet? Baserat på vad vi har sett så verkar han gilla öl, och hänga på Harrys regelbundet. Vet inte om han någonsin har haft alkoholproblem, men någon nykterist verkar han inte vara.