2020-02-01, 08:38
Medlem
Soterns avatar
Objudna trängde sig de fyra tonårspojkarna in på tjejfesten i Halmstad på fredagskvällen. De misstänkta pojkarna hotade tjejerna med ett pistolliknande vapen.
När föräldrarna som bor i huset kom hem blev de misshandlade av pojkarna.

https://www.expressen.se/kvallsposte...er-misshandel/

Någon som vet något mer om denna händelse och vilka gärningsmännen är?
Citera
2020-02-01, 09:11
Medlem
Våldgästar tjejfest och misshandlar sönder föräldrarna.

Well, inte svenska pojkar detta inte.
Citera
2020-02-01, 09:16
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake

Jag misstänker starkt att du har rätt. Antagligen fick SD några fler tjejröster där.
Citera
2020-02-01, 09:19
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:

Vad menar du? Minns det som igår när vi kraschade tjejfester, dock har jag dåligt minne av när vi misshandlade föräldrarna.

Har för mig att vi hade respekt för föräldrar och drog illa kvickt, men måste minnas fel.
Citera
2020-02-01, 09:20
Medlem
30Lugers avatar
Någonting liknande hände i Västerås innan jul.
(FB) 20 personer rånade i Västerås, 2019-12-21
Citera
2020-02-01, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Vad menar du? Minns det som igår när vi kraschade tjejfester, dock har jag dåligt minne av när vi misshandlade föräldrarna.

Har för mig att vi hade respekt för föräldrar och drog illa kvickt, men måste minnas fel.

Ja, jag minns också hur vi brukade klampa in i folks hem , misshandla de vuxna, våldta barnen och sno allt av värde innan vi tände eld på huset. Det är bara anmälningsbenägenheten som gått upp.
Citera
2020-02-01, 09:30
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:

Sannolikheten för "nya" förövare torde vara stor.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag misstänker starkt att du har rätt. Antagligen fick SD några fler tjejröster där.

Inte säkert. En del är utom räddning.
Citera
2020-02-01, 09:31
Medlem
EnSvenskStriders avatar
Citat:

Har också gjort detta. Dock uteslutande mot rikemansbarn och vi nöjde oss med att ta ett par sjuttisar och några tjejer rörde vi aldrig. Men antar att det är nya tider nu.
Citera
2020-02-01, 09:34
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:

Att du har dåligt minne beror troligtvis på att om detta ens hände, var det du som blev misshandlad av föräldrarna.
Hjärnan har en förmåga att förtränga obehagliga minnen, alternativt kan du ha fått en hjärnskada efter misshandeln från föräldrarna.
Citera
2020-02-01, 09:43
Medlem
Soterns avatar
Från Aftonbladet: "Sent på fredagskvällen larmades polis till ett hus i Harplinge i Halmstad efter att fyra killar kommit oinbjudna till en fest med bara tjejer.
Bråk uppstod i samband med att killarna försökte tränga sig in i huset och tjejerna hotas av ett pistolliknande vapen. När två föräldrar om anländer till platsen blir de misshandlade av killarna som flyr.
De kan sedan gripas på en buss där även en kolsyrepistol påträffas även gömd bakom ett säte. En av killarna är 13 år gammal och friges medan de övriga är 15-17 år.
Alla fyra är misstänkta för grovt olaga hot mot grupp, grovt olaga hot mot en person samt två fall av misshandel."

"En av killarna är 13 år gammal" säger nog en del.
Citera
2020-02-01, 09:50
Medlem
Med stor sannolikhet svenska tjejer och förövarna mena.

Generellt som grupp upplever jag mena som att de ligger rejält lägre gällande begåvning. Detta samt att svenska tjejer som grupp inte är förtjusta i mena gör att det blir problem. Mena uppfostras ju oftast som muslimer med en världsbild att de är bättre. Men den bilden stämmer inte med verkligheten. De är rejält sämre på det mesta (som grupp, undantag finns såklart) och deras lojalitet är mot "klanen" varför allt tas ut på svensken. Misstänker att förnedrandet av svenska killar vid rån kommer av samma sak.
Citera
2020-02-01, 09:55
Medlem
Torsuss avatar
Den yngsta var 13 år...var det lillbruschaan som skulle läras upp eller...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in