Soc tycker jag inte man kan beskylla det gjorde ju allt. Det är ju personerna i förvaltningsrätten som dömer att hon skall komma hem som borde brinna på påle.
Det finns ingenting som tyder på att de är förmögna att ta hand om flicka. De vägrar ju t.o.m. ge pissprov.
Sov överklagar ju hela vägen för att skydda flickan.
Flickans advokat tycker ju plötsligt hon skall få komma hem.
Hur tänker de?
De har ju inga belägg för att det är bra där.
Sen runt jul vill ju soc ta flickan.
Det jag tyckte var märkligt var att de inte gick in i lägenheten med polisen när pappan vägrar släppa in dem.
Även om de inte hade tillräckligt för att omhänderta då så borde de krävt att se flickan. Låg hon instängd någonstans?
Man undrar ju eftersom pappan lägger en timma på att bråka med dem i dörren.
Mycket mycket märkligt.
Dock gällande skuldfrågan nu när jag läst hela domen.
Finns ju inget bevis på vem som gjort vad mer än vittnesmål och några få sms.
Jag tycker ju att mamman försökt hålla ihop det men är missbrukare och då är förmågan eftersatt. Men pappan är ju psykiskt sjuk.
Vi vet inte vem som blandade ner driver till barnen. Jag har svårt att se att det bara var pappan utan mammans vetskap speciellt eftersom hon inte släppte sonen i från sig.
Men jag tror det var pappan som var våldsam och mamman helt enkelt inte orkade.
Nedtryckt, missbrukare, psykiska problem med en instabil man.
Ja absolut är det sjukt det som hänt men jag tror pappan var skyldig och mamman borde larmat under hela året men hon ville inte förlorar sina barn och var tyst.
Vet någon hur pappan dog? Tog han livet av sig? Det verkar oklart i förhören också.
Det finns ingenting som tyder på att de är förmögna att ta hand om flicka. De vägrar ju t.o.m. ge pissprov.
Sov överklagar ju hela vägen för att skydda flickan.
Flickans advokat tycker ju plötsligt hon skall få komma hem.
Hur tänker de?
De har ju inga belägg för att det är bra där.
Sen runt jul vill ju soc ta flickan.
Det jag tyckte var märkligt var att de inte gick in i lägenheten med polisen när pappan vägrar släppa in dem.
Även om de inte hade tillräckligt för att omhänderta då så borde de krävt att se flickan. Låg hon instängd någonstans?
Man undrar ju eftersom pappan lägger en timma på att bråka med dem i dörren.
Mycket mycket märkligt.
Dock gällande skuldfrågan nu när jag läst hela domen.
Finns ju inget bevis på vem som gjort vad mer än vittnesmål och några få sms.
Jag tycker ju att mamman försökt hålla ihop det men är missbrukare och då är förmågan eftersatt. Men pappan är ju psykiskt sjuk.
Vi vet inte vem som blandade ner driver till barnen. Jag har svårt att se att det bara var pappan utan mammans vetskap speciellt eftersom hon inte släppte sonen i från sig.
Men jag tror det var pappan som var våldsam och mamman helt enkelt inte orkade.
Nedtryckt, missbrukare, psykiska problem med en instabil man.
Ja absolut är det sjukt det som hänt men jag tror pappan var skyldig och mamman borde larmat under hela året men hon ville inte förlorar sina barn och var tyst.
Vet någon hur pappan dog? Tog han livet av sig? Det verkar oklart i förhören också.