Citat:
Ursprungligen postat av
31G350125
Frågan hur svårt misshandlad han blev. Hagarmannen lyckades man fostra ordentlig med några golfklubbor.
Är man så svårt sjukt störd så biter ingen fostran. Han har erkänt brott och det trista med det är att han inte kommer få något längre straff elr inget straff alls om han föklaras psykisk otillräknelig. Trolitgvis vård, sen ny identitet och stad och dålig uppföljning. m a o kommer han göra om det igen om han ges möjlighet det tvivlar jag inte på en endaste sekund. Så hemskt för alla barn och deras föräldrar, känner med dom djupt.
När min dotter var 9 år råkade hon ut för en blottare som försökte dra in henne i en bil, polisanmälan och skolor informerades men ledde aldrig till något ytterligare 2 små flickor råkade ut för denna mannnen, idag är min dotter 24 år och kommer fortfarande ihåg denna händelse och allt obehag det ingav.
I såna här fall önskar jag att vi hade strängare fängelsedomar som typ i USA där man sitter lääänge för sina brott, stora som små. I det här avseendet brister svensk lag och straff. Önskar inte livet ur någon men låt för fan hen känna av att man förlorat sin frihet och rättighet som människa i vårat land.