Citat:
Ursprungligen postat av
Inkasso
Om alla ni "skribenter" i denna tråd hämtar andan en sekund och slutar dregla över era gemensamma fablernas-värld-fakta så vill jag bara ställa en intressant fråga: Jag undrar, om det nu är så att det inte mördades ens i närheten så många judar som de officiella siffrorna påstå, var har då alla mina släktingar tagit vägen? Var har alla mina vänners familj och släkt försvunnit bort? Har de rest till Mars eller har de gröna rymdgubbarna tagit dem? Bara detta faktum påvisar att 6 miljoner är en kraftigt konservativ siffra.
Jag ifrågarsätter inte att många judar dog tillsammans med zigenare, kommunister, handikappade mfl grupper i tyska koncentrationsläger. Jag ifrågasätter användingen av ordet Holocaust™, förintelsen. Jag ifrågasätter också antalet judar och hur alla dog. En del blev säker mördade i massor men de flesta av gas? Det är ju viktigt eftersom världen på många sätt formats efter detta anda världskrig. Det är än viktigare nu eftersom judar och Israel fortfarande kraftfullt använder Holocaust™ i sitt arbete att skaffa sig fördelar. Det här är inte mitt och andras fel utan det är judarna som inte klarar av att gå vidare. Självklart är dom ännu oroade av upprepningar av hisorien som alltid verkar komma men dom ändrar ändå inget i sitt eget beteende för att förhindra det utan skuldbelägger istället andra. Framför allt börjar det bli synd om Tyskarna som trots generationsbyten fortfarande måste känna skuld.
Judars befolkning:
1900: 11,273,076 (alla "judar"?)
1942 15,371,822 (alla "judar"?)
2018: 14,606,000 (alla "judar" 20 miljoner)
http://worldpopulationreview.com/countries/jewish-population-by-country/
Jewish people first originated in the Middle East and has since grown to more than 14 million people around the world. The enlarged Jewish population – which includes people with full or partial ancestry – tops 20 million, based on estimates taken in 2017.
Ryssland:
1939 108,377,000
1946 98,028,000
2018 146,780,720
Sverige:
1900 5,117,000
1940 6,356,350
2018 10,230,185 (- omkring 2,000,000 från andra kulturer och religoner)
Tyskland:
1939 69,314,000 87,100,000 (inkl Österike)
1942 70,834,000
1946 65,100,000 (BDG+DDR)
2018 82,790,00 (- 22% från andra kulturer och religoner)
Med siffrorna vill jag endast visa befolkningstillväxt och inga döda i koncentrationsläger, i strid eller av bombningar.
Om vi ser till människor som anser sig tillhöra en viss tro eller kultrur så har ju judar till och med en bättre befolkningstillväxt än svenskar och vår kultur. Ska vi räkna med alla svenskar oavsett tro och kultur så ser det lika ut. Jag vet, som vanligt med judars siffror är det svårt att veta om en jude är en jude eller inte men ska vi räkna alla som delar judars tro eller kultur så är det 20 miljoner av dom idag. Jag räknar inte med svenskar eller tyskar som emigrerat eftersom dom nästan omedelbart blir assimilerade i den nya kulturen och behåller sällan sitt forna folks nätverk.
Så frågan blir, vad är det för förintelse av judar då dom frodas minst lika bra som oss svenskar? Att många dog, oskyldiga människor i ett sjukt brutal krig är det inga frågetecken runt. Det är fakta som är konstigt i all denna propaganda från judar.
Min gamla släkt är också död, andra kommer att dö men precis som en jude föder vi fler barn och går vidare. Naturligtvis har dom dött på ett mer stillsammt sätt än dina släktingar och utan hat men jag är inte lika säker på att mina barnbarn kommer att göra det som världen och vårt land ser ut idag.
Varken jag, mina barn eller barnbarn har något att göra med detta krig och dess orsaker att göra men lik förbannat ska vi skuldbeläggas. Kommer det en konflikt i framtiden med något folk så tar vi det därifrån då det troligen är nya förutsättningar för allt jävla hat. Kan inte judar lära från historien varför ska vi göra det? Krig, konflikter och hat är det judar borde jobba som hårdast med att förhindra eftersom dom oftas drabbas indirekt. Nu sitter dom bara och beklagar sitt egna lidande från 75 år tilbaka. Varför drabbas judar då så ofta, jo därför att en del av dom samlar på sig oproportionerligt med förmögenheter och makt via sitt världsomspännande nätverk och när det blir krig eller ekonomisk kris vill andra åt det.
Nej då, jag anser mig inte vara antisemitisk här även om jag är väl medveten att jag får den stämpeln, det får man idag om man kritiserar judar eller Israel vilket är syftet med Holocaust™. Vi har bara 15000 judar i detta land och även om dom är maktfulla så ser jag inget större problem med den minoriteten. Både judar och etniska svenskar kommer tillsammans att få andra problem i framtiden.