Var för första gången hos kiropraktorn igår pga smärtor i bröst- och ländrygg. Hon knäckte lite här och var och fick även några ackupunkturnålar på olika ställen.
Några timmar efter besöket fick jag en plötslig stark smärta i bröstryggen (ungefär där hon satt en av nålarna). Smärtan bytte ganska snabbt sida och gick över till bröstet. Det gjorde sjukt fördjävla ont och smärtan blev värre vid inandning. Den släppte inte förrän jag efter en timme fick tag på smärtstillande. På kvällen kunde jag inte ligga på rygg och hade ganska svårt överlag att hitta en position som var bekväm. Det hade även börjat knäppa fram i bröstet när jag går på sidan. Käkade smärtstillande under kvällen för att hålla ner smärtan.
Idag, dagen efter besöket, knäpper det fortfarande fram i bröstet och bak i bröstryggen. Gör ont när jag rör mig. Känns som knivar i bröstryggen när jag böjer mig ner och gör lite ont vid djupandning.
Hon sa till mig att jag kunde känna som träningsvärk efter besöket, men detta är absolut inte någon träningsvärk. Kan tillägga att jag förut aldrig haft ont där jag har fått ont nu. Ska ringa kiropraktorn imorgon och höra vad hon säger och får väl även kanske ta ett besök på vårdcentralen om det inte går över
Någon som har någon idé om varför det gör ont eller har drabbats av liknande efter att kiropraktorn varit och knäckt?
Börjar ju bli orolig att hon har pajat något.