Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Och hur många har inte den chauffören träffat?
Precis och hur många andra chaffisar som väntar utanför stora flygplatsen och andra mindre samt plockar upp kineser?
Var ute och ATMa samt handlade på mej en klase paracetamol som blir enda chansen att få ned febern vid ev stort utbrott och sjukhusen fulla samt inget bra alternativ då det skulle vara fullt av smitta.
Thais i affärs kassorna tror att skyddet stoppar dom och ingen har skydd för ögonen och de tar av sig masken och pillar på sitt ansikte som vanligt. De byter ut masken kanske efter en månad. Jag kunde lika gärna ha pratat till en vägg i vanlig ordning när oro förmedlas.
Kassa flickorna äter sedan med fingrarna utan att tvätta händerna först. Alkohol, usch det luktar illa var deras kommentar.
Bra att vi äntligen fick en update från Thailand och en taxi fixade det så klart då de är de bästa budbärarna så nu vågade inte regeringen mörka längre. Thailand är länken till S från Kina så bra att kolla läget på hur många fall det finns då S turistar här som vanligt på restauranger och i affärer samt åker taxi och hiss i trånga utrymmen.
Alla jobbar om de kan stå på fötterna så jag börjar undvika matställen då jag vet vad de gör i köket.